יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

לוח הערכות ללוח של רשת ה CW לעונת 2014-2013.


יום שני:

אין כמעט ספק שכל סדרה שברשת ישבצו בערב זה יהיה לה קשה מאד להצליח היות לאור המאבק מול The Voice ו"רוקדים עם כוכבים" (בעיקר עם הראשונה), אולם Hart Of Dixie צפויה לשמור על נתונים של 0.6-0.5 נק' מדד, ירידה מכך תגרום, ככל הנראה, לביטולה. בעוד שעושה רושם שמשלל סיבות ושיבוצים (ראו בהמשך) השיבוץ של Beauty & The Beast בערב זה הוא זמני בלבד והיא צפויה לעבור ליום שישי בשלב כלשהו בעונה. במידה והיא תישאר ביום שני הנתונים שלה יקרסו עד שבסוף העונה היא תבוטל, ביום שישי קיים סיכוי שהיא תשרוד לפחות לעונה נוספת.

יום שלישי:

The Originals - נכנסה לשעת שידור קשה מאד מול S.H.I.E.L.D ו NCIS ואולי גם The Biggest Loser של NBC. הפיילוט שלה, ששודר כפרק בסדרת האם הניב נתונים טובים ונראה שמדובר בהצלחה, לפחות בקנה מידה של רשת ה CW. אני לא רואה אותה מניבה 1.3 נק' מדד ומעלה, אבל היא צפויה להסתובב סביב 1.0-0.8 נק' מדד. במידה וזה לא יקרה, ברשת יכולים לשקול להעביר אותה בחצי השני של העונה אחרי The Vampire Diaries (לאחר ש Reign תסיים את העונה) ואז לעלות עם אחת הדרמות האחרות שמחכות לתאריך שידור.

Supernatural, עד כמה שזה ישמע מצחיק, למרות שמדובר בעונה התשיעית שלה עדיין שומרת על יציבות, אך בשל שעת השידור הקשה שלה מול The Voice, קיים סיכוי טוב שהיא תרד מעט בנתוניה לאזור של 0.8-0.7 נק' מדד ולא תניב 1.0 נק' מדד שהניבה השנה. בכל מקרה, קריסה בנתונים לא נראית באופק.

יום רביעי:

Arrow צפויה להישאר העונה על נתונים של 1.0-0.8 נק' מדד, הסדרה הוכיחה שיש לה קהל בסיס נאמן. זו שנת מבחן לסדרה, ונכון לעכשיו נראה שהיא עומדת לעמוד בו. בשבועות הראשונים נקבל אינדיקציה ברורה למגמה. צריך לציין גם בהקשר שלה, שמדובר בשעת שידור נוחה בלי להיט גדול שיתחרה מולה, עובדה שאמורה לסייע לה להמשיך ולנפק נתונים טובים.

The Tomorrow People - מתאימה כמו כפפה ליד לרשת ה CW ובמיוחד ליום רביעי ביחד עם Arrow. היא תהיה תלויה מאד בהצלחה של Arrow, אשר צריכה להוכיח שהצלחת העונה הראשונה לא הייתה מקרית או בשל הציוות שלה עם Supernatural. הפיילוט היה מרשים והדיבורים עליו דווקא לא משווים אותו למקור הבריטי, כך שגם כאן מדובר באלמנט חיובי. הרבה מאד יהיה תלוי באיכות הפרקים הראשונים שלה, משום שלפי דעתי, את השבועיים הראשונים היא תעבור בהצלחה יחסית, לפחות בנתוני הרייטינג. מה יגיע אח"כ ? נצטרך להמתין ולראות. לפי דעתי, נתונים של 0.9-0.8 יהיו הצלחה היסטרית עבורה.

יום חמישי:

לגבי The Vampire Diarie, אין הרבה מה להגיד על הסדרה, אשר אמורה להיות המובילה של הרשת, לפחות בכל הנוגע לנק' המדד (במספר הצופים הכללי היא איבדה השנה את הבכורה ל Arrow).

Reign - עוד לפני שהחלה הפקת הסדרה היא כבר עברה זעזועים, כאשר סטפני סנגופטה, התסריטאית הראשית, עזבה אותה. לכאורה, לאור הצלחת הדרמות התקופתיות, מדובר בהימור נכון, במיוחד לאור העובדה שהשמועות גורסות שהוזמנו לסדרה רק 13 פרקים לעונה הראשונה, אך עושה רושם שאולי רשת ברודקאסט היא לא המקום המתאים לה. גם שעת השידור שלה "המקוללת" (אחרי The Vampire Diaries) לא מתאימה ולכן נקודת הפתיחה שלה לא טובה והיא לא צפויה לשרוד. דווקא לשווקים הבינלאומיים היא תתאים יותר ואולי רשת כבלים תאמץ אותה לאחר מכן. דרך אגב, כאשר רשת ה CW נכנסה אל עונת הפיילוטים הסדרה הייתה בעדיפות אחרונה, אך ככל שהשבועות התקדמו היא הפכה לאחת מהפייבוריטיות.

יום שישי:

The Carry Diaries - זו תהיה הפתעה גמורה אם היא תקבל עונה נוספת, או הזמנת פרקים נוספים מעבר ל 13 שכבר הוזמנו לעונתה השנייה. זו הייתה הפתעה שהיא אושרה לעונה שנייה, ולפי דעתי, מקרה זה לא ישוב.

הטופ מודל הבאה - תצלע כל הדרך, אם כי במקרה שלה, קשה לדעת מה האינדיקציה של הרשת בכל הנוגע לחידושה. התכנית נמצאת הרבה מעבר לשיא, אולם עדיין מנפקת נתונים סבירים. צריך לציין, שהיא החלה את העונה כבר בחודש אוגוסט ולכן נתוניה לא אמורים להיות גבוהים, לפחות לא בתחילת הדרך.

עדיין לא נקבעה להן שעת שידור:

The 100 - הבאז סביב הסדרה היה טוב והפיילוט גם התקבל בצורה טובה, אך עושה רושם שהוא לא הרשים יתר על המידה. גם העובדה שברשת ה CW החליטו לעלות איתה רק בחצי השני של העונה לא תקל עליה את החיים. גם במקרה שלה, כמו במקרה של Star Crossed, האופציות שלה יהיו או ביום שני ואז Beauty and the Beast תזוז ליום שישי (מהלך שנראה כמעט בלתי נמנע), או ביום חמישי בשעה תשע במקום Reign. בשני המקרים, שעות השידור לא הכי נוחות (במיוחד זו של יום שני) והסדרה לא צפויה להיות להיט, אלא לשרוד עונה נוספת (במקרה הטוב). הסיכוי לכך ? לא גבוה במיוחד.

Star Crossed - הסדרה מייצרת עניין בשוק הבינלאומי, אולם עושה רושם שפחות עבור השוק האמריקאי. מדובר באופרת סבון לכל דבר, למרות הטוויסט החייזרי. גם העובדה שהיא תעלה רק בחצי השני של העונה, וככל הנראה ביום שני, בכך שתזיז את Beauty and the Beast ליום שישי, או ביום חמישי במקום Reign, לאחר שזו תסיים את העונה (במידה והיא לא תקבל הזמנה ל 9 פרקים נוספים מעבר ל 13 שהוזמנו לה), לא תעשה לה חיים קלים. להיט היסטרי היא בוודאי שלא תהיה והיא תשמח לשרוד עונה נוספת. הסיכוי לכך ? לא גבוה.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש חדש כל הסדרה של SHOWTIME שאמורה להתרחש בארץ? על מה מסופר ?

אנונימי אמר/ה...

על מה מדברת הסדרה Reign?
תודה

אנונימי אמר/ה...

אני מחכה ל Tomorrow People ל The 100 ו Star-Crossed !

ויש לי עוד כמה שאלות ..

מה אתה חושב על העונה החדשה של חסמבה דור 3 עד כה ?

והסדרה נויורק של יס נראת לך טובה ? איזה עונה לדעתך יותר טובה ? 1 או 2 ?