יום שני, 5 באוגוסט 2013

פרסום: מה עומד מאחורי הרעיון החדש של רשת ה CW ?



רשת ה CW הודיעה בימים האחרונים על פרויקט חדש בשם The Flash על פי הקומיקס של DC Comics ועל עצירת הפרויקט Amazon, אשר אמור היה להביא את סיפורה של דמות אחרת של DC Comics, הכוונה היא כמובן לדמותה של Wonder Woman. אז, מה עומד מאחורי ההחלטה של רשת ה CW ?

בכדי לענות על השאלה הזאת צריכים לחזור כשנה לאחור. כבר בתחילת דרכה, Arrow התבררה כהצלחה גדולה עבור רשת ה CW ולמעשה היוותה את אחת ההצלחות היחידות בכל עונת 2013-2012 בחמש רשתות הברודקאסט, אשר כולן רשמו עונה גרועה במיוחד. לאחר שבועות בודדים ש Arrow הייתה באוויר, בהנהלת הרשת מיהרו לנסות ולשכפל את ההצלחה עם סדרה נוספת מעולם הקומיקס. ההדלפות שהגיעו מהרשת היו ברורות: הם רצו את פרויקט Wonder Woman ומסיבה נוספת: הרצון לצוות אותה עם The Vampire Diaries ולייצר ערב יום חמישי חזק. אולם, רצונות לחוד ומציאות לחוד. לא לחינם הפרויקט של רשת NBC לייצר בעצמם סדרה ל Wonder Woman בעונת הפיילוטים הקודמת לא צלח, כמעט כל מי שמתעסק בסדרות וסרטי קומיקס מצביע על כך שמדובר בדמות הקומיקס הקשה ביותר לייצר עבורה סדרה.

כבר למעלה מעשור גם מדברים על כך שרוצים להפיק סרט של Wonder Woman, אך בפועל שום דבר לא יצא מכך, למרות שבשלב כלשהו גם שמה של שרה מישל גלר קושר לפרויקט, כאשר היא הייתה אמורה לגלם את הדמות הראשית.

צריך גם לזכור שהפרויקט קרם עור וגידים רק ברגע האחרון של עונת הפיילוטים. בדרך כלל, הרשתות מתחילות לבדוק רעיונות ותסריטים לפרויקטים חדשים בתחילת חודש יוני ועד לחודש דצמבר (עם חריגות קטנות לכאן או לכאן) בכדי להעניק להם פיילוט או לברור אותם החוצה. הפרויקט של Wonder Woman התחיל בשלב מאוחר מאד והתסריט הגיע להנהלת הרשת רק לקראת סוף חודש ינואר, כאשר הרשת הייתה חייבת לקבל החלטה מהירה.

כאשר בהנהלת הרשת קראו את התסריט הם לא אהבו אותו, אך נתנו אור ירוק לחפש שחקנית עבור הדמות הראשית. למרות ניסיונות רבים של ההפקה, הם לא מצאו שחקנית שתהיה מקובלת עליהם. בשל כך, בהנהלת הרשת החליטו לדלג על הפרויקט ולנסות להחיות אותו לקראת העונה הבאה, וזאת לאחר שאישרו את הסדרה The Tommaroe People, שלקוחה מאותו הז'אנר.

לאחר הצגת הלוח החדש של הרשת באמצע חודש מאי התקבל התסריט החדש ל Amazon ובהנהלת הרשת לא אהבו את מה שעבר תחת ידם. ואז גמלה בליבם ההחלטה לנסות ולפתח סדרה לדמות אחרת, זו של The Flash. הסיבה לכך ? האפשרות להשתמש ב Arrow בכדי להשיק את הדמות ואז לייצר מעין ספין אוף, אלמנט שלא יכלו לעשות עם Amazon. ואכן, הדמות שלו תוצג בפרקים 8 ו 9 של העונה השנייה של Arrow ופרק 20 של העונה אמור לשמש כפיילוט עבור הסדרה החדשה.

מעניין יהיה לראות במידה ו The Tommaroe People תצליח והפיילוט של The Flash יאושר לסדרה היכן השתיים ישובצו. אבל, יש עוד זמן רב עד שנוכל להגיע לנקודה הזאת, זמן רב מאד.

אין תגובות: