יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

סלבס: מי זו נינט טייב ?



עולם הבידור הוצף ביממה האחרונה בגלים של תדהמה לרגל העובדה שהזוג נינט טייב ויהודה לוי נפרדו. העניין זכה להגיע לכותרות ראשיות באתרי חדשות כמו Ynet ואפילו nrg, שלא לדבר על אתרים כגון "וואלה" ו"נענע". ואני שואל: לא השתגענו ? לאיזו דרגה הגענו, שאפילו הציבו מצלמה שמשדרת בשידור חי מהכניסה לביתם (לשעבר) של נינט ויהודה ?

רבים השוו את היחס שיהודה ונינט קיבלו לאורך השנים ליחס שג'ניפר אניסטון ובראד פיט קיבלו, או לימים פיט ואנג'לינה ג'ולי. אבל הגיע הזמן לומר פה בפה מלא: יש רק צלע אחת בצמד שבאמת ניתן להצביע עליה שכוכבה זוהר: מדובר ביהודה לוי בלבד.

כאשר נינט טייב פרצה לתודעה בשעה שזכתה ב"כוכב נולד" הראשון היא ניצלה את ההצלחה ומינפה את עצמה להצלחה בסדרה "השיר שלנו". בפועל, מה קיבלנו מהזמרת\שחקנית בחמש השנים האחרונות ? מאומה. בעוד יהודה לוי מיתג את עצמו כשחקן הישראלי הטוב ביותר כיום לצד עופר שכטר ומשה אבגי, נינט לא עשתה שום דבר. נכון, היא הוציאה אלבומים וכביכול ניסתה להראות שהיא מנסה להפיק מוזיקה "איכותית". בפועל, היא לא הצליחה להשיג שום דבר מלבד להיט אחד ("היא יודעת").

קשה להבין את הריצה המטורפת אחרי טייב גם עשור לאחר שהיא הייתה בשיאה וכיום היא לא מציגה הצלחה אחת לרפואה. הצמד של ג'ניפר אניסטון ובראד פיט (ולאחר מכן גם עם אנג'לינה ג'ולי) הניב שני סופרסטארים שגם ממשיכים להיות כיום כוכבים גדולים, נינט כבר מזמן לא.

ניתן להבין שבביצה המקומית שלנו מנסים לייצר ידיעות יש מאין, אבל במקרה הזה, מה זה משנה אם יהודה לוי ונינט טייב נפרדו ? אז נכון, השניים נפרדים לאחר זוגיות (שהחלה בחטא כפול) ארוכה של שמונה שנים, אבל היי, אין כאן סיפור. אין בגידה (לפחות לא לפי מה שידוע עד כה) כמו בסיפור של קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון או של בראד פיט וג'ניפר אניסטון, אלא פרידה רגילה בין בני זוג.

אז, הגיע הזמן להיכנס לפרופורציה. שחקן מפורסם נפרד מחברה שלו, שפעם הייתה שם דבר והיום היא לא יותר מאיזכור בעיתון, לא יותר מסלבס כמו אורלי ויינרמן או אביבית בר זוהר, למרות שהיחצנים שלה מנסים להראות שהיא יוצרת, אבל אף אחד לא רוצה לשמוע את מה שהיא מוכרת. ולכן, עד שהיא לא תוכיח אחרת, הגיע הזמן לשכוח את השם נינט טייב, בוודאי עתה, לאחר שהצלע שסחב אותה על גבו בשנים האחרונות, בוודאי מבחינה תקשורתית, עזב אותה. כי באמת, מי זו נינט טייב ?

4 תגובות:

רותם אמר/ה...

היי, מסכימה עם עוד מילה ואני רוצה להביע האהדה ותמיכה בפוסט הזה.
אפשר לחשוב מי הם. ראיתי אתמול שעשו עליהם כתבה בחדשות 10, לייק וואט דה פאק??? אפשר לחשוב הם ברמה של טום קרוז וקייט הולמס!

אנונימי אמר/ה...

זה נובע מהכמיהה של הביצה הישראלית לחכות את הוליווד.
בהעדר אופציות אחרות הם היו המקבילה לבראנגלינה ובגלל זה כל ההייפ המוגזם.
ואתה צודק לגבי נינט. מהומה רבה על מאומה.

אנונימי אמר/ה...

LOL
וואו אתה אכזרי... ;)

Unknown אמר/ה...

דווקא חבל שנינט טייב ויהודה לוי נפרדו. וגם בבועה ההוליוודית דווקא יש זוגות שמחזיקים מעמד.