יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

לוח הערכות ללוח של רשת ABC לעונת 2014-2013.



יום שני:

"רוקדים עם כוכבים" צפויה להמשיך ולנפק נתונים בינוניים, עדיין היא לא תתרסק לגמרי, אך סביר להניח שהנתונים שלה ינועו בין 1.8 ל 2.3 נק' מדד, נתונים טובים או גרועים מאלו יפתיעו מאד.

Castle הצליחה להפתיע השנה ואפילו לשפר את מצבה, סביר מאד להניח שהיא תיאבק עם Hostages של רשת CBS על המקום השני בשעת השידור הזו. גם במקרה שלה, הנתונים שלה יסובו סביב 2.0 נק' מדד.

יום שלישי:

.Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D - גולת הכותרת של הרשת בשנה החדשה. קשה לראות כיצד הסדרה לא מצליחה בעונה הבאה, כאשר אין לה כמעט מתמודדות רציניות בשעת השידור. הקומדיות של רשת FOX לא פאקטור רציני, The Biggest Loser של רשת NBC תניב נתונים סולידיים בלבד ו The Orginals של רשת ה CW לא באותה ליגה. רק NCIS של רשת CBS אמורה להתחרות בה. כמו כן, במידה והיא תיפול, היא תגרום לקריסת כל הערב של הרשת ואת זה הרשת לא יכולה להרשות לעצמה. צפויה להיות להיט גם בקרב השוק הבינלאומי כמו הסרטים באותו הז'אנר.

The Goldbergs - תלויה מאד בהצלחת הסדרה "ש.י.ל.ד.ס." שתעלה העונה. כל מי שצפה בה נהנה וחשב שהיא מצחיקה, גם בקרב השוק הבינלאומי, אולם שעת השידור שלה תהיה קשה מאד. קשה לי לראות אותה מנצחת את תכנית התוצאות של The Voice ואפילו לא את NCIS:LA. ככל הנראה תתחרה על המקום השלישי עם New Girl של רשת FOX.

Trophy Wife - על פי המידע הראשוני שמתקבל לגבי הסדרה מתברר שהיא רק בסדר ולא יותר מכך, גם משבצת השידור שלה לא אידיאלית, בעיקר משום שתאלץ להתמודד עם The Voice של רשת NBC, הסדרה לא צפויה להיות להיט ולהיות מבוטלת לאחר עונה אחת בלבד.

Lucky 7 - הסדרה קיבלה את משבצת השידור הגרועה ביותר מכול הסדרות החדשות של רשת ABC, ערב יום שלישי החדש בשעה עשר, ועל פי המידע שמגיע מהרשת לא כל כך מרוצים מהפיילוט שברשותם ואם מנהלי הרשת לא מרוצים מה יגיד הציבור ? על פי הבאז, מדובר בסדרה חלשה מאד שלא תשרוד זמן רב. גם בקרב השוק הבינלאומי לא כל כך מתלהבים ממנה.

יום רביעי:

The Middle צפויה להמשיך בתהליך הקריסה שלה וככל הנראה, נותרה לה עונה אחת נוספת או לכל היותר, שתיים. הגיע הזמן להתחיל את שעון העצר: הזמן שלה עומד להיגמר.

Back In The Game - הסדרה לא מייצרת באז גבוה ולא מדברים עליה הרבה. אחד מהמבקרים כינה אותה "מצחיקה", אבל לא יותר מכך, היא לא בולטת יותר מדי. קשה לראות את הסדרה מתרוממת יותר מדי, במידה היא תשרוד לעונה נוספת (ונכון לעכשיו הסיכוי לכך קטן) הרשת תהיה באקסטזה. כמו כן, בשל המאפיינים האמריקאים שלה (עוסקת בבייסבול), בשווקים הבינלאומיים לא מתלהבים ממנה יותר מדי.

Modern Family תמשיך להיות הסדרה בעלת הנתונים הטובים ביותר של הרשת, אולם נדמה שגם היא נמצאת מעבר לשיא שלה והיא צפויה לרדת מעט בנתוני הרייטינג לאזור ה 3.5 נק' מדד. עדיין מדובר בנתונים מעולים, אולם לאור העלייה עד כה מדי שנה, נתוני השנה הקודמת קצת אכזבו ונתוני השנה הבאה יאכזבו עוד יותר.

Super Fun Night - הסדרה איבדה באז ככל שעונת הפיילוטים הגיעה לסיומה, אך הצליחה להיכנס ברגע האחרון. מרבית הביקורות עליה היו שליליות (למרות שהיו גם מספר ביקורות חיוביות). לא עושה רושם שמדובר בלהיט וגם לא בקומדיה מצחיקה יותר מדי. אני אתפלא אם היא תלהיב יתר על המידה בנתוני הרייטינג, למרות שהיא קיבלה משבצת שידור טובה מאד אחרי Modern Family (שבשנה האחרונה נמצאה בירידה). גם השוק הבינלאומי לא התלהב מהמוצר.

Nashville צפויה לרדת בנתוניה ולהתבטל בתום העונה השנייה. חידושה לעונה שנייה הגיע ברגע האחרון ועונה נוספת עם אותם נתונים לא יעניקו לה עונה שלישית, אך היות והיא צפויה לרדת עוד יותר בנתוניה לאזור 1.5 נק' מדד ומטה, עתידה לא נראה ורוד.

יום חמישי:

Once Upon A Time: Wonderland - קיבלה משבצת שידור שהיא בית קברות לסדרות של רשת ABC, יום חמישי בשעה תשע, כאשר השיקול של הרשת הוא שמדובר במותג מוכח ולמספר פרקים מוגבל, כך שזה אמור לייצב את השעה וזה בדיוק מה שברשת מחפשים לשעת השידור הזאת. גם מנהלי ABC מודעים לכך שיהיה קשה להצליח בגדול, במיוחד לאחר שסדרת האם ספגה ירידה דרסטית בעונה השנייה ונתונים של 2.2-2.1 נק' מדד אמורים להספיק לרשת. האם זה יקרה ? הכל תלוי בהצלחת הערב של NBC. לפי דעתי, היא תתייצב על נתונים של 1.7-1.6 במקרה הטוב. האם זה יספיק לה ? רק מנהלי הרשת יחליטו. דרך אגב, בשוק הבינלאומי לא ממהרים לקנות את המוצר ויחכו מעט לראות עד כמה הוא איכותי ואם הוא מצליח או לא.

למרות דיבורים על כך שמדובר בעונה האחרונה של Grey's Anatomy, אני עדיין לא רואה את הרשת מבטלת את אחת מהסדרות בעלות הרייטינג הגבוה ביותר שלה. הנתונים של הסדרה צפויים להמשיך לרדת, אך עדיין להישאר בינוניים עד טובים. בתום העונה יהיה עליה לשבת עם השחקנים על חוזה נוסף, אך עדיין לא לסגור את הסדרה.

Scandal תקבל עונה רביעית, עובדה זו בטוחה כמעט לחלוטין, אם כי נתוניה אמורים לרדת מעט ולנוע סביב 2.8 נק' מדד ומטה ולא 3.2 נק' מדד, כפי שהיו לקראת סוף העונה השנייה שלה.

יום שישי:

Last Men Standing ככל הנראה נמצאת בעונתה האחרונה. הסדרה נמצאת במגמת ירידה ופרט לשינוי מגמה, היא לא תקבל עונה רביעית. לא עוזרת לה העובדה ש The Neighbors, שגם היא אמורה לסיים את דרכה בתום העונה, צוותה אליה.

יום ראשון:

Once Upon A Time תמשיך לאבד גובה וגם במקרה שלה רואים כבר את הסוף, גם אם זה לא יקרה השנה, זה יקרה בשלש השנים הקרובות וסביר להניח שלפני כן.

Revenge לא צפויה לקבל עונה נוספת. המעבר שלה ליום ראשון התברר כקטסטרופאלי לשני הצדדים, גם לרשת שאיבדה עוגן ביום רביעי וגם לסדרה שקורסת ביום ראשון. ירידה נוספת בנתוניה אמורה לחסל אותה סופית, אלא אם כל הדרמות של הרשת יראו גם הם נתונים חלשים ואז נקבל רשת נוספת, בנוסף ל NBC, עם נתונים גרועים והקריסה של הרשת תושלם כמעט לחלוטין.

Betrayal - לא מדובר באחת מהסדרות החדשות הלוהטות ביותר של רשת ABC, אך ייצרה בעיקר עניין בקרב קונים לשוק הבינלאומי. הסדרה מתוארת כמותחן במסגרת של אופרת סבון. כפי שהדברים נראים, לא מדובר בלהיט גדול וסביר להניח שיקרה לה מה שקרה ל Deception בעונה שעברה ברשת NBC והיא תבוטל כעבור שנה. קשה לראות אותה מתרוממת בוודאי לאור הירידה העונה בנתוני Revenge, אשר תקדם לה. היה מי שהשווה אותה לאכזבות של הרשת בשנים האחרונות Missing ו Red Widow.

עדיין לא נקבעה להן שעת שידור:

Mind Games - לא עוררה עניין רב בעונת הפיילוטים ולכן גם תעלה רק בחצי השני של העונה. לא צפויה להיות להיט גדול עבור רשת ABC ותתקשה לשרוד בלוח המשדרים, למרות השם של כריסטיאן סלייטר, שיכול להיות שהוא מקולל, לאחר ששלש הסדרות האחרונות שלו לא שרדו זמן רב על המסכים.

Resurrection - אין לה הרבה סיכויים להצליח. במידה והייתה עולה בעונת החורף הסיכויים היו עולים, אבל הסדרה מייצרת מעט מאד באז ומעט מאד עניין. אמורה לקבל את משבצת השידור של יום ראשון או שלישי בשעה עשר, בשתיהן לא אמורה לזרוח וככל הנראה להתבטל בתום העונה. גם מנהלי הרשת מודים, שלא מדובר בפיילוט החזק ביותר שלהם.

Killer Woman - על פי המידע שמתקבל, הדעות לגבי הפיילוט היו חלוקות בקרב מנהלי רשת ABC. קשה לראות סדרה שכזאת מתרוממת לגבהים והיא צפויה להיות מבוטלת בתום העונה ולא משנה באיזו משבצת שידור תשובץ, ככל הנראה ביום חמישי בשעה שמונה.

Mixology - לא לחינם היא משובצת בחצי השני של העונה, למרות שהיא עוררה עניין רב בתקופת עונת הפיילוטים. מדובר בפורמאט קצת שונה, אך בקרב מי שראו את הפיילוט הצהירו שהתסריט מצחיק מאד. עדיין מוקדם לשפוט, אך גם צריך לראות היכן תשובץ, האם אחרי Modern Family או ביום שלישי הבעייתי.

ולבסוף, Suburbgatory אמורה להמשיך בתהליך ההתרסקות שלה ואם לא להתבטל בתום העונה השלישית אז בוודאי לצלוע אל עונה רביעית ואחרונה.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בקשר לסדרה כתום זה השחור החדש, הגיוני שכל הפרקים של הסדרה שודרו באותו יום? כי מוצאת שהם שודרו רק ב11 ביולי. ומה אתה חושב על הסדרה?

אנונימי אמר/ה...

Gabriel Macht נושאי או יוצא עם Jacinda Barrett?

אנונימי אמר/ה...

כתום זה השחור החדש היא סדרה של נטפליקס שמשחררת את כול הפרקים של העונה ביחד (כמו עם ארסטד דיוולופמנט העונה הרביעית, בית הקלפים והמלוק גרוב) אני אהבתי, D1D1 השתעמם...

גבריאל וג'סינדה נשואים כמעט עשור, ועם בת משותפת

http://www.exposay.com/gabriel-macht-and-jacinda-barrett-with-daughter-project-natal-world-premiere-for-xbox-360---arrivals/p/38273/1/?f=Gabriel+Macht+and+Jacinda+Barrett+with+daughter

אנונימי אמר/ה...

מגניב, אז בטח היה לו כיף לצאת איתה מחדש בסדרה חליפות עד שהיא הייתה צריכה ללכת לטפל באכיינית שלה.

אנונימי אמר/ה...

LOL