יום שלישי, 29 בינואר 2019

שלב סיכום החצי הראשון של עונת 2019-2018 בקרב רשתות הברודקאסט האמריקאיות: רשת CBS



הסדרות החדשות אשר מניבות נתונים סבירים עד טובים: 

F.B.I
God Friended Me
The Neighborhood


האכזבה הגדולה ביותר: 

הריבוט של "מרפי בראון", אשר לא התקרבו אפילו לנתוני הרייטינג של העונות המקוריות וכן לא התקרבו לציפיות שהיו ממנה.

רשת CBS, אשר הוכתה על ידי הסקנדל של לס מונבס, מתכוננת לאבד את הנכס הגדול ביותר שלה, The Big Bang Theory, שנמצאת בעונתה ה 12 והאחרונה ועדיין מניבה 16.9 מיליון צופים ו 3.6 נק' מדד ועדיין מוגדרת כתכנית הנצפת ביותר מלבד שידורי הספורט ומספר 2 בנק' הרייטינג אחרי This Is Us. עד עתה ממוצע הרייטינג שלה עומד על 8.9 מיליון צופים ו 1.4 נק' מדד. מדובר בירידה של 9 אחוזים במספר הצופים ו 18 בנק' המדד, מאחר ולרשת אין יותר את ערב הפוטבול של יום חמישי. האימפקט על הרשת מאיבוד The Big Bang Theory צפוי להיות זהה לאיבוד ערב הפוטבול ואולי אף למעלה מכך במידה והרשת לא תצליח למצוא להיט שיחליף אותה, כאשר ברשת מצפים אולי שהפיילוט החדש של לאורי אולי יעשה עבורם את העבודה.

ראש רשת CBS דיוויד נבינס הודיע שככל הנראה ברשת ישתמשו ב Young Sheldon כסדרה שתשיק את הערב החדש של יום חמישי בשעה שמונה בעונה הבאה.

מלבד העזיבה של The Big Bang Theory, הרשת צפויה לשינויים נוספים. עתיד הקומדיה שנמצאת במקום השלישי שלה מבחינת אחוזי צפייה, Mom, עדיין לוט בערפל בשל דרישת הכוכבות הראשיות, אנה פאריס ואליסון ג'אני, העלאה רצינית מאד בשכרן. כמו כן, בהפקת הסדרה Bull, נוצרה בעיה לאחר שהשחקנית אלייזה דושקו קיבלה 9.5 מיליון דולר כנגד תביעה על התנהגות מינית לא הולמת של כוכב הסדרה, מייקל וות'רלי ויכולה להיות השפעה על הסדרה מאחר והידיעות על כך פורסמו רק לאחרונה.

במבט קדימה, הרשת עושה מהלכים גדולים דווקא אל עבר תוכניות ללא תסריט, כאשר גם התכנית שר תשודר אחריי הסופרבול ותקבל דחיפה גדולה תהיה World's Best ולא סדרה בעלת תסריט כפי שבדרך כלל קורה. מאחר והרשת תשדר את הסופרבול זה יגרום לכך שהרשת תסיים את העונה עם מספר הצופים הגדול ביותר מקרב שאר רשתות הברודקאסט.

אין תגובות: