יום שני, 21 בינואר 2019

פרסום: 12 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 15 עד 21 בינואר 2019


הסדרה Happy חוזרת לעונה שנייה ברשת Syfy ב 27 במרץ 2019.

הסדרה The Kominsky Method חודשה לעונה שנייה על ידי "נטפליקס".

הסדרה Grace & Frankie חודשה על ידי "נטפליקס" לעונה שישית.

Hulu ביטלה את הדרמה The First לאחר עונה אחת בלבד.

רשת NBC ביטלה באופן רשמי את הקומדיה Trail & Error לאחר שתי עונות.

רשת Syfy ביטלה את הסדרה Channel Zero בתום העונה הרביעית.

ג'וליה רוברטס לא תשוב לעונה השנייה של Homecoming.

בסדרה This Is Us, השחקן גורן ויסנג'יק מגיע כשחקן אורח מתמשך בתור וינסנט, מורה של בת'.הוא יופיע לראשונה בפרק שיוקדש לסיפור המקור של בת'.

בסדרה Hightown, השחקנית ריילי וולקל (בתמונה) מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי. היא תגלם את דמותה של רנה שואו, נולדה וגדלה בקייפ, היא טיפוס ששורד ולא מאמינה במערכות יחסים. היא הקימה מסביבה חומה רגשית, שרק בנה בן החמש עובר אותה.בנה הוא תוצר של מערכת היחסים שלה עם פרנק, סוחר הסמים הגדול בקייפ, שעתה נמצא בכלא. עובדה זו גם גורמת להפעלת לחץ עליה מטעם הממשלה, ובסופו של דבר היא תתחיל בשל כך מערכת יחסים עם הבלש ריי אברוזו (באדג' דייל). היא שומרת את חבריה קרוב ואת אויביה קרוב יותר.

בסדרה City On Hill, שרשת Showtime מפתחת, השחקנית שרה שאהי מצטרפת בתפקיד אורחת מתמשך בתור רייצ'ל בנמן, חוקרת חכמה של התובע המחוזי של סאופוק.

בסדרה Wu  Assassins, השחקנית לי ג'ין לי מצטרפת לקאסט הראשי לדרמה ש"נטפליקס" מפתחת.היא תגלם את דמותה של ג'ני ווה, אשר על פני השטח נראית כאשת עסקים בטוחה בעצמה עם תואר שני. מתחת לפני השטח השאפתנות שלה מציגה טבע אפל יותר ורצון לפיצוי יתר.

השחקן מאט וולש לוהק לתפקיד הראשי לקומדיה Happy Accident שרשת ABC מפתחת. הקומדיה תתמקד בשתי משפחות בפיטסבורג - אב, באד (וולש) עם שלש בנות בוגרות וזמרת בבית מלון עם בנה הלומד ללימודי רפואה, אשר מתאחדים לאחר שסוד  עתיק מתגלה.

בריבוט של NYPD:Blue, השחקן אשלי תומאס מצטרף לצד פביאן פרנקל (אשר יגלם את דמותו של תיאו, בנו של סיפוויץ'). מצטרף נוסף הינו ריק גומז, אשר יגלם את דמותו של פטיבון, בלש במחוז ה 15 שלומד להיות עורך דין.

אין תגובות: