יום שלישי, 22 בינואר 2019

שלב סיכום החצי הראשון של עונת 2019-2018 בקרב רשתות הברודקאסט האמריקאיות: רשת ABC



הסדרות החדשות אשר מניבות נתונים סבירים עד טובים: 

The Conners
A Million Little Things

האכזבה הגדולה ביותר: 

התכנית של אלק בולדווין, אשר גורשה מיום ראשון ליום שבת לאחר תכניות בודדות בלבד.

בשעה שברשת CBS מתכוננים לאבד את הסדרות בעלות הרייטינג הגבוה ביותר שלה, רשת ABC סבלה מאיבוד הנכס הגדול ביותר שלה, "רוזאן", לאחר ציוץ גזעני של כוכבת הסדרה. ברשת ניסו "לסחוט את הלימון" ויצרו ל"רוזאן" ספין אוף בדמות The conners. נתוניה לא התקרבו אפילו לאלו של "רוזאן", אך עדיין הצליחה במידה סבירה ומעלה.היא הפכה להיות לקומדיה הנצפית ביותר של הרשת ובמקום השלישי הכללי אחרי "האנטומיה של גריי" ו The Good Doctor.

אפילו עם התוספת של The Conners, נתוני רשת ABC, אשר עמדו על 5.7 מיליון צופים מיליון צופים ו 1.2 נק' מדד, מהווים ירידה של 10 אחוזים במספר הצופים הכללי ו 20 אחוזים בנק' המדד בהשוואה לעונה שעברה, מאחר והיא לא הצליחה לייצר להיט כמו The Good Doctor, אשר להטה בעונה שעברה. הדרמה-הקומית החדשה
The Rookie בכיכובו של נייתן פילון, אשר ברשת תלו בה תקוות גדולות, ניפקה נתונים מתחת למצופה, אולם דווקא A Million Little Things הצליחה למצוא לעצמה את הקהל שחיפשה וזאת לאחר התחלה לא טובה, בלשון המעטה. הסדרה גם הצליחה לספק נתוני DVR מוצלחים במיוחד והפכה לסדרה החדשה הנצפית ביותר של הרשת אחרי The Conners.

ללא שידורי פוטבול, רשת ABC בונה על שידורי האוסקר בכדי להקפיץ את נתוני הרייטינג שלה, כאשר היא צריכה להתמודד גם עם ירידה בנתוני הרייטינג הנ"ל. היא גם צריכה למצוא מנחה חדש לאחר עזיבת קווין הארט. צריך גם לשים לב שהרשת לא משדרת סיבוב נוסף של "רוקדים עם כוכבים" בעונת האביב הקרובה כפי שהייתה עושה מדי שנה ומשאירה את "הרווק", "אמריקן איידול ו"הרווקה" להשלים את המלאכה לבד.

ברשת ABC יקראו בקרוב לאולפני ABC ולאולפני 20th FOX TV ויהיה מעניין לראות אם נראה שיתוף פעולה בין השתיים להזמנת סדרות לעונה הבאה. ולבסוף, ברשת קרובים מאד להחזרת הקומדיה Modern Family לעונה 11.

אין תגובות: