יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

ביקורת: I Feel Bad, עונה ראשונה, פרקים 3-1: קשה להבין



בראשית היו סטיקומים, לאחר מכן החלו להפיק קומדיות לא באולפנים וללא צחוק מוקלט (בעגה המקצועית זה נקרא Single Camera) אבל מה שזה לא יהיה, המטרה של קומדיה היא בראש ובראשונה להצחיק. בשל כך, לא ברור מה רשת NBC חשבה כאשר אישרה את הקומדיה I Feel Bad לסדרה. לאחר צפייה בשלשה פרקים קשה למצוא אפילו שורה אחת מצחיקה.

הקומדיה מספרת את סיפורה של אמט (סיריה בלו), אם, רעיה ואשת קריירה אשר צריכה לתמרן בין כל תפקידיה ומתחילה להרגיש רע לאחר שהיא סוטה מהסטנדרטים שהציבה לעצמה בכדי לצלוח את כל התפקידים. לצידה ניצבים בעלה (פול אדלשטיין) ושני ילדיה, כאשר זוג הוריה השמרנים תמיד נמצאים באיזור בכדי להזכיר לה עד כמה היא מפשלת. 

אז, לראות או לא לראות ? 

למען האמת, אין יותר מדי מה לומר על הסדרה חוץ מהעובדה שדווקא ההורים של אמט, הם האלמנט הכי קרוב לקומי שאפשר למצוא, שהעלילה לא באמת מעניינת ושקשה למצוא סיבה לשבת ולצפות בסדרה. ולא, הנירוזה של סיריה בלו היא לא סיבה מספיק טובה לצפייה. פשוט בזבוז זמן אחד גדול וזאת למרות שדווקא המבקרים אהבו אותה (אם כי זה לא ניכר בנתוני הרייטינג החלשים של הסדרה). איפה הקומדיה הזאת ואיפה A.P. Bio. אף אחד לא צפה בפיילוט לפני שאושר ? 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה על הסקירה
חייב להגיד שאני בכלל לא מסכים עם מה שכתבת
A.P. Bio ממש לא הצחיקה אותי ונטשתי אחרי כמה פרקים, למרות שאהבתי מאוד את העונות הראשונות של its always sunny
ציפיתי מאוד לסבול כשיצאו שני הפרקים הראשונים של של I Feel Bad - כמו שלא נהניתי מרוב הקומדיות בנוגע למשפחה של העונות האחרונות, ולהפתעתי נהניתי וצחקתי רבות, ואז גם בפרק השלישי- ממש מצחיק למרות הנושא השחוק [משפחה לא מתפקדת]
אני מאוד ממליץ, ובהחלט מבין למה המבקרים אהבו אותה- בלי צחוקים מוקלטים זה כבר ברכה, ולא חוזרת על אותם הנושאים והבדיחות השחוקות של a man with a plan למשל או אפילו מרלון, שהבטיחה אבל ממש לא קיימה, לדעתי...
חבל שהיא לא תשרוד הרבה...