יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

פרסום: 39 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (26 בספטמבר 2018)


רשת NBC התחייבה לתסריט לדרמה מוזיקלית בשם Zoey's Extrodenery Playlist. הדרמה תעקב אחר אישה בשנות העשרים המאוחרות שלה, אשר לפתע מקבלת כוחות לדעת את התשוקות העמוקות ביותר של האנשים דרך שירים.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם The Obsolescents בכיכובה של מג ראיין. הקומדיה תתרחש בפרברי ניו ג'רזי, שם השקט והשלווה מופרים בעקבות המוות של איש מועצה מקומי.

רשת NBC מפתחת קומדיה מבית היוצר של ג'סטין נובל. הקומדיה נסובה סביב שבעה דיירים אשר חיים בקומונה שיתופית. לכל אחד מהם סיפור שונה וסיבות משלו בכדי לבחור בצורת החיים הזאת. בשעה שהם מתחילים כזרים אחד לשני הם הופכים במהרה לחברים טובים בשל העובדה שהם חיים כל כך קרובים אחד לשני.

רשת NBC מפתחת קומדיה מבית היוצר של אד הלמס וג'וש סילברמן. הקומדיה תעקוב אחר אב ובנו אשר עוברים באותו שבוע את משבר אמצע והרבע האחרון של החיים שלהם.והם מחליטים לעבור לגור ביחד.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Like Magic. הקומדיה תעקוב אחר אישה צעירה בשעה שהיא מנסה להשתלב במקום עבודה חדש וקסום.

רשת NBC מפתחת קומדיה Exes In Law. כאשר טס ואלכס רבים ומחליטים לא להיפגש יותר הם נחרדים לגלות שהצאצאים הצעירים שלהם התחילו לצאת בסתר ועתה הם עומדים להינשא. עתה, לא רק שהם יצטרכו לראות אחד את השני כל הזמן, הם גם יהיו משפחה.
רשת FOX הזמינה 13 פרקים לסדרת אנימציה חדשה בשם Bless The Hearts. הקומדיה תעקוב אחר קבוצה של אנשים דרומיים, אשר נוהגים כל הזמן לספר בדיחות ולחלום את החלום האמריקאי. אך הם לא מבינים שהם כבר עשירים: בחברים, במשפחה ובצחוק. השחקנים המקשרים לפרויקט הינם: קריסטן ויג, מאיה רודולף, ג'יליאן בל ויקי בריינהולץ.

רשת FOX התחייבה לתסריט לדרמת סייבר של ה F.B.I. הדרמה תתמקד בדירקטור של ה F.B.I דול גרין, אשר מפורסם בכך שבעת שהוא מכהן בתפקיד הרם אורגנה מתקפה נגד סניף של הסוכנות בוושינגטון ובמתקפה זו נגנב מידע רב וזהויות של אנשים. עתה, הוא צריך להגן על משפחתו ולהתמודד עם האשמות, שחיתות, פוליטיקה ורשתות חברתיות.

רשת FOX התחייבה לתסריט לדרמת משטרה, אשר תעביר סיפורים מהתנ"ך אל התקופה שלנו. הסדרה תתמקד במלווין ריד, מפקד מחוז, אשר רוצה לשנות לטובה את אחד מהמחוזות הקשים ביותר בבולטימור, את התושבים ואת העובדים שלו.



רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה PANK. בדרמה זו, פיית' גונס בת ה 33 חיה ואוהבת את חייה כ"פאנק": דודה מקצועית ללא ילדים. חבר חדש, קידום, בית חדש, מכונית מהירה והכנסה גבוהה. הכל נראה טוב, אך הכל משתנה כאשר היא צריכה לדאוג לשלשת הילדים של אחיה. כיצד היא תצליח להתמודד עם האתגר ולשמר את אורח חייה ?

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם Completness. חברה שמה לה למטרה להעניק לאנשים מה שהם צריכים בחיים ולא משנה מזה זה: אמא, נכד, חבר, בעל...מערכת היחסים יכולה להפוך לדבר האמיתי אבל גם לדבר הרבה יותר מסובך ממה ששיערת.



רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה The Secret Th A Good Marriage. הדרמה תעקוב אחר שני מרגלים מה C.I.A, אשר חווים משבר במערכת הנישואים שלהם. חייהם הלחוצים גורמים להם להגיע אל הקצה בכל מה שקשור לעבודה ולנישואים שלהם. הם נלחמים להציל את העולם וגם את נישואיהם, במיוחד עבור בנם.

רשת CBS מפתחת דרמה בשם H-Town. כאשר שני בלשים מיוסטון משנני קצוות של משפחות שרבות במשך דורות הופכים לשותפים, הם מוצאים את עצמם קרובים אחד לשני יותר ויותר, למרות שהם חוקרים מקרה שיכולות להיות לו השפעות רבות על שתי המשפחות.

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם Body Cam Cop. לאחר שמעשה גבורה הירואי גורם לשוטר להפוך לסלב משום שהמקרה הופך לוירלי, הוא והפרטנרית שלו נבחרים להיות חלק מתכנית אשר תשודר בו מעשיהן ישודרו בשידור חי כל הזמן ממצלמת הגוף שלהם. אך מהר מאד הם מגלים שבשל כך חייהם מסתבכים מאחר והמצלמה גורמת לתוצאות בלתי צפויות בתוך המשטרה ומחוצה לה.

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם Apex. הדרמה תתמקד בבתו של רוצח מפורסם, אשר חוזרת בכדי לסייע ל F.B.I לעצור רוצחים ופושעים לאחר שחיה חיי נוחות בפרברים.

רשת CBS מפתחת דרמה בשם Nurses, הדרמה תתמקד באחיות במרכז טראומה אשר אחראיות לכל דבר החל מטיפול ראשוני ועד עזרה בניתוח. הן צריכות לתמרן בין החיים האישיים ועבודה תובענית.

רשת CBS התחייבה לפיילוט לקומדיה Generation Gap. הקומדיה תתמקד בשנות העשרה של נערה בת 16 וביחסים שלה עם אביה.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם The Squeeze. הקומדיה תסוב סביב זוג נשוי, אשר מתקשה לטפל גם בשני ילדים וגם בהורים שלהם.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Life. הקומדיה תתמקד באדם שהוא כשלון מבחינת תעסוקה והוא מוצא עזרה וחברות במקום הכי לא צפוי: ילדים בכיתה א.

רשת CBS התחייבה לפיילוט לקומדיה Quinta & Jermaine. מדובר בסיטקום בכיכובם של ג'רמיין פלאואר (Superior Donuts) וקווינטה ברונסן. הקומדיה תמצא זוג חברים הכי טובים מהילדות בשעה שהם מצפים לילד בשעה שהם מנווטים את חייהם כבוגרים.



רשת CBS: All Access אישרה ישירות לסדרה בת 13 פרקים את Why Woman Kill ? מדובר בקומדיה שחורה מבית היוצר של מארק צ'רי. הקומדיה תעקוב אחר שלש שנים, אשר חיות בשלשה עשורים. עקרת בית משנות השישים, אשת החברה הגבוהה משנות השמונים ועורכת דין משנת 2018. כל אחת מתמודדת עם בגידות במערכת הנישואין שלה. הסדרה תחקור כיצד תפקיד האישה השתנה, אך היחס שלהן לבגידה - לא !



רשת ה CW מפתחת דרמה קומית שחורה בשם Lifeboat Clique. בדרמה זו, כאשר צונאמי תוקף את בית מסיבות במאליבו, קבוצה של נערי בני עשרה מקשת רחבה של מערכות סוציאליות, נסחפים לים. המקום שהם מגיעים אליו הוא מקום חדש, אך אותם קליקות והפוליטיקה של בית הספר כמו גם ההררכיה החברתית נמשכים גם שם.  אולם, לפתע עולה מנהיגה חדשה ומפתיעה, נערה מנודה, אשר העבירה את רוב חייה בבית הספר בסלידה מחבריה לספסל הלימודים ועתה היא צריכה ללמוד את המערכות הישנות-חדשות בכדי לשרוד.

רשת ה CW מפתחת דרמה חדשה בשם Ruthless. הדרמה תתמקד בסוכן C.I.A, אשר רוצה לאחר עשר שנים בשירות הממשלה לנוח ובנערה בת עשרה מעורערת, אשר רוצה לברוח מהחיים שלה. השניים חוברים יחד בברית לא טבעית. ביחד הם מתחילים לחשוף את הסודות האפלים של המקום בו הם גרים בבפרברים, כאשר הסוכן מסייע לנערה לשרוד את שנות העשרה שלה.

רשת ה CW עומדת להפיק ריבוט לדרמה The L.A. Complex. מדובר בסדרה קנדית, אשר שודרה במשך שתי עונות גם ברשת ה CW לפני שבוטלה בשנת 2012. בריבוט מדובר יהיה בקבוצה חדשה של אנשים, אשר עוברים לגור בבית המלון "לוקס" בלב הוליווד, בית מלון שבו שוכנים בני עשרים פלוס אשר רוצים להצליח בתעשיה. מדובר באופרת סבון.




דונל גליסון לוהק לתפקיד ראשי במותחן הקומי רומנטי Run שרשת HBO מפתחת. הסדרה תעקוב אחר רובי, אישה אשר חיה חיים משעממים, אך יום אחד מקבלת הודעת טקסט, אשר מקבלת הזדמנות לנער את חייה באמצעות מסע עם האיש אשר הייתה דלוקה עליו כל חייה. גליסון יגלם את דמותו של בילי ג'ונסון, גורו מצליח ממשפחה אירית עשירה. מצד אחד יש לו כריזמה גדולה, אך מצד שני הוא זקוק כל הזמן לאישור מאחרים.

רשת HBO מפתחת קומדיה בשם KTown. גרטה לי תככב בסדרה כבת למשפחת קאנג, אשר מתחילה להתחבר מחדש עם השורשים הקוראניים המביכים שלה בכדי להפוך לאישה קוראנית-אמריקאית בעלת כוח רב.


רשת Hulu העניקה הזמנה לעשרה פרקים לסדרת אנימציה בשם Crossing Swords. ניקולאס הולט ידובב את הדמות הראשית, איכר בעל לב טוב, אשר מקבל תפקיד בחצר המלכותית. עבודת חלומותיו הופכת לסיוט בשעה שהוא מגלה שחצר המלוכה שורצת באנשי מלוכה חרמנים, רמאים ושרלטנים. כמו כן, שאר בני המשפחה שלו, שהם פושעים, מגיעים למרר לו את החיים.


"אמזון" הזמינה סדרה על פי ספרו של רוברט ג'ורדן The Wheel Of Time. הסדרה מתרחשת בעולם בו קיים קסם, אך רק נשים יכולות להשתמש בו. הסדרה תעקוב אחר מויריאן, חברת בארגון כל אפל כל נשי בשם "אס סדי", בשעה שהיא מתחילה במסע מסוכן ביחד עם חמישה גברים ונשים צעירים. היא מאמינה שאחד מהם הוא התגלגלות של מישהי חזקה מאד, אשר הנבואה אומרת שתציל או תהרוס את העולם.

"אמזון" מפתחת קומדיה מבית היוצר של וויטני קאמינגס ולי דניאלס. הקומדיה תתרחש במשרד בקולג', אשר מנוווט את דרכו באווירת ה Me Too והפוליטקלי קורקט. הדמות הראשית, אותה תגלם קאמינגס, צריכה להשלים בין דורות שונים של פמיניזם ולהיאבק בדחפים שפועלים בכל אחד, בזהויות החברתיות ובמחויביות אתניות בכל מה שקשור לגזע, מעמד ומין.



"נטפליקס" העניקה הזמנה ל 10 פרקים ל The Virgin River על פי ספרה של רובין קאר. הדרמה תתמקד במלינדה מונרו, אשר עונה למודעת דרושים כאחות בעיירה הרחוקה וירג'ין ריבר בקליפורניה, מקום אשר יעניק לה התחלה חדשה מהזיכרונות הכואבים שלה. אולם, מהר מאד היא מגלה החיים בעיירה הקטנה לא פשוטים ושהיא תצטרך להחלים לפני שהיא תוכל לקרוא לוירג'ין ריבר הבית שלה.

"נטפליקס העניקה הזמנה ל 10 פרקים ל Sweet Magnolias, אשר מבוססים על הספרים של שריל וודס. הסדרה תספר את סיפורה של שלש חברות מדרום קרולינה מימי בית הספר בשעה שהן מסייעות אחת לשנייה להתמודד עם קריירה, רומנים ומשפחה.

"נטפליקס" הזמינה עשרה פרקים לדרמה בשם The I Land בכיכובם של קייט בוסוורת', נטלי מרטינז ואלכס פטיפר. כאשר עשרה אנשים מתעוררים על אי בוגדני ללא זיכרון וכיצד הם הגיעו למקום, הם מתחילים בניסיון להגיע חזרה הביתה. הם מגלים שהעולם הוא לא מה שהם חשבו. הם יצטרכו להתעלות מעל הפחדים והיצרים שלהם בכדי לשרוד.

"נטפליקס" הזמינה דרמה בשם October Faction. הדרמה תעקב אחר פרד ודלוריס אלן, ציידי מפלצות, אשר לאחר מותו של אביו של פרד חוזרים לניו יורק עם הילדים בני העשרה שלהם ג'ף וויו. בשעה שהמשפחה מסתגלת ההורים צריכים להסתיר מילדיהם את עיסוקם בתוך ארגון ממשלתי סודי. במהרה הם גם מגלים שהעיירה החדשה שלהם היא לא מה שהם חשבו.

"נטפליקס" הזמינה דרמה בשם Warrior Nun. אישה בת 19 מתעוררת בחדר המתים עם מבט חדש על החיים וחפץ אלוקי תקוע בגבה. היא מגלה שהיא חלק ממסדר עתיק, אשר צריכה להילחם בשדים על כדור הארץ. כוחות מגן עדן ומהגיהינום רוצים לתפוס אותה ולשלוט בה.

"נטפליקס" הזמינה עשרה פרקים לסדרת אנימציה חדשה בשם Hoops בכיכובו של ג'ייק ג'ונסון (New Girl). הסדרה תתמקד במאמן כדורסל בתיכון חמום מוח, אשר חושב שאם יגרום לקבוצה שלו להצליח לאחר זמן כה רב הוא יגיע ל"ליגה של הגדולים".

"נטפליקס" סגרו עסקה לפיה יפיקו סדרה חדשה וסרטים, אשר תספר את כל קורות דברי ימי נרניה, , סדרת הספרים המעולה של סי. אס. לואיס.

"נטפליקס" רכשו את הזכויות לספר שייצא בקרוב של בליק קראוץ בשם Recursion ושונדה ריימס ביחד עם מאט ריבס יהיו אחראיים לסדרת טלוויזיה וסרטי טלוויזיה שיופקו בעולם הזה. הספר בוחן מה קורה לאחר שמדענית מפתחת טכנולוגיה שבה אנשים יכולים להתחבר לזיכרונות שלהם וגם להמציא את עצמם מחדש. חלק יכולים להתחיל בדף חדש, אך בידיים הלא נכונות זה יכול לשנות את העולם.



FX מפתחת דרמה בשם Trashers המבוסס על המאמר The Mobster Who Boght His Son A Hockey nch, מבית היוצר של ריק כהן. מדובר בסיפורו של ג'ימי גאלנט, פושע מורשע המקושר למשפחת הפשע מגנואה והבעלים של ליגת טראשר בהוקי. הוא גם היה יושב הראש של חברת איסוף אשפה פרטית, אשר החזיקה בחוזים של מרבית האזורים בניו יורק בשנת 1999. גאלנט נכנס לכלא לשנה ויום בשל העלמות מס לאחר שהודה באשמה.

Universal Cble Production החלו לפתח סדרה חדשה בשם Dr. Deth, אשר תהיה מבוססת על הסיפור האמיתי של ד"ר כריסטופר דאנטש, רופא שכוכבו החל לנסוק בקהילת הרופאים בדאלאס. הוא היה צעיר ומבריק והוא פתח מרפאה לניתוחי מוח, אך לפתע הכל השתנה. חולים שנכנסו אליו לניתוחים, אמנם מסובכים, אך שנעשו כל הזמן, בין היתר הפכו למשותקים או פגועים ולעיתים מתו. בשעה שמניין הנפגעים והגופות החלו להיערם שני מנתחים עמיתים ותובע מחוזי צעיר הפכו נחושים לעצור אותו. הסדרה תעקוב אחר מסלול של סוציופת ורשלנות של המערכת, אשר אמורה להגן על האנשים שלא יכולים להגן על עצמם. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מה שכתבת על the wheel of time גרם לי קצת להתעצבן..
1.קסם לא קיים רק אצל נשים
2.Aes Sedai זה זה לא ארגון, זה שם של קבוצה של אנשים.
המקום שהם מתארגנים נקרא the white tower.
3.וזה לא אפל
4.התגלגלות של מישהו חזק מאוד ולא מישהי.

ולנושא של הסדרה עצמה, הולכת להיות זבל טהור.
הספרים הם יהלום, המילה הכתובה של רוברט גורדן זה מילה קדושה. סדרת הטלוויזיה הולכת רק להרוס בדיוק כמו שמשחקי הכס הרסה הכל.