יום שלישי, 16 באוקטובר 2018

פרסום: 23 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (16 באוקטובר 2018)



רשת NBC התחייבה לתסריט לדרמה בשם The Last American Vampire. הדרמה תעקב אחר ערפד בין יותר 500 שנה בשם הנרי סטורג'ס, אשר היה נעול במשך 40 שנה, ואשר נטען שהוא האחרון מסוגו. כאשר שורה של מעשי רצח מזוויעים הקשורים לערפדים קורים בארה"ב, ה F.B.I מצוותים אותו לאבי, אנליסטית ב ב F.B.I, אשר רוצה לפתור קונסירציה של שרצה מאות בשנים.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Whites המבוססת על קומדיה מברטניה. הקומדיה תתרחש במטבח של מסעדה בניו יורק. רולנד וייט העביר את שלש השנים האחרונות של חייו בגלות והעניינים מסתבכים כאשר בעל המקום שוכר את אמילי, שף חדשה אשר לא אוכלת גלוטן ומדברת בצורה שונה ומשונה.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Woman Scouts. הקומדיה תעקוב אחר פמיניסטית, אשר לאחר שפרשה מבית ספר ללימודים גבוהים מחליטה להחיות את חייהן של קבוצת נשים על ידי הפיכתן לשבט צופים בחייהן הבוגרים. אין מה שהן לא יוכלו להשיג כשהן יחד, אך הן צריכות ללמוד לעשות זאת.

קאל פן עומד לככב בקומדיה חדשה שרשת NBC מפתחת. הקומדיה תעסוק באיש מועצה בניו יורק, כאשר בילדותו היה עילוי בתחום הבייסבול, גארט שאה, אשר מוצא את היעוד שלו כאשר הוא נעמד אל מול שישה מהגרים אשר רוצים להגשים את החלום האמריקאי.



רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט ל Kung Fu, המשך לסדרה משנות השבעים בכיכובו של דיוויד קרדין. הסדרה תעקב אחר נערה סינית-אמריקאית, אשר יורשת את סטודיו הקונג-פו של אביה, רק בכדי לגלות שהוא מקום סודי לעזרה לקהילה בצ'יינטאון, שאין להם לאן לפנות. בעזרת איש מארינס לשעבר היא נשבעת להמשיך את הדרך. עם הזמן היא מגלה דברים שלא ידעה על עברה של משפחתה, כולל את הקשר לאב קדמון אגדי.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט ל Forrest's Treasure. כאשר משפחה משיקאגו עוברת לעיירה קטנה במונטנה הם
מוצאים לחייהם משמעות חדשה בחיפוש אחר אוצר חבוי.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Remedy. הדרמה תעקוב אחר רמדי שואו, אישה במקצוע הרפואה, אשר יש לה בעיות נירולוגיות, אשר גורמים לכך שהיא יכולה להרגיש מה שהפציינטים שלה מרגישים. בשעה שהיא נכנסת לראשונה אל מסגרת רפואית רשמית היא מגלה שהמצב שלה הוא יותר ברכה מקללה, הוא יגרום לכך שהיא תרפא יותר חולים ואולי גם את עצמה.

רשת FOX התחייבה לפיילוט לקומדיה I Just Do. הקומדיה תעקב אחר פסיכולוג אפרו אמריקאי (כריס ספנסר) ואשתו הלטינית שאוהבת להביע את דעתה. הם חיים מעבר לאמצעים שלהםבשכונה יוקרתית. הם מגדלים את התאומים בני העשרה שלהם בעזרת הוריהם שאוהבים להתערב. השילוב בין התרבויות יוצר פרספקטיבה שונה ומאתגרת לנישואין והורות.

אולפני FOX21 קנו את הזכויות לסדרת ספרי The Dresden Filies ועתה הם מפתחים אותם לסדרה. הספרים עקבו אחרי חוקר פרי וקוסם בשם הארי דרזדן, אשר חוקר הפרעות על טבעיות בשיקאגו של ימינו. בעולם הנ"ל, קסם הוא דבר אמיתי לצד ערפדים, שדים, רוחות, פיות, אנשי זאב ושאר מפלצות. הארי מקבל עבודה מבני אנוש אבל גם לא מבני אנוש. הוא רוצה להגן על כולם, אך הוא נאבק ביצורים שונים ומשונים שמפריעים לו בכך. לאט לאט הוא מתחיל להבין שכל המקרים שלו קשורים זה בזה.



רשת ABC מפתחת דרמה חדשה אודות אייזיק רייט ג'וניור, אשר הורשע על עוול בכפו כברון סמים, אך לאחר שההרשעה שלו בוטלה הפך לעורך דין בעצמו בניו ג'רזי.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם Trailblazer. הדרמה תתמקד ג'ורדן קרוז, מאמנת מוכשרת בקולג' מה D3 בדרום דקוטה, אשר מתחילה לעלות לגדולה לאחר ש UCLA שוכרים את שירותיה בכדי שתהפוך למאמנת הראשונה של הגברים בקולג'. היא מצליחה לזכות באמונה של של נשיאת הקולג' ושל הסקאוטים שבחרו בה, היא מגלה שיש לה אויבים רבים בתוך הבית שלה אשר מורכב מ"מועדון גברים".

רשת ABC התחייבה לפיילוט לקומדיה Woman Up. הקומדיה תעקוב אחר שתי אמהות שנכנסו להריון בגיל צעיר ועבדו קשה בכדי לגרום לכך שבנותיהן יסיימו את הלימודים. ועתה, בגיל 37, הן רוצות לפתוח בדף חדש וליהנות בחיים.

רשת ABC התחייבה לפיילוט לקומדיה Bless Her Heart. הקומדיה תעסוק בשתי נשים אשר שולטות על החיים של הילדים שלהן בשעה שהן עוברות לגור ביחד.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Americanized מבית היוצר של ריס ווית'רספון. הקומדיה תתמקד במשפחה אירנית בארה"ב שיש לה סוד גדול: הם מהגרים לא מתועדים.



רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה ל Secret Six. הדרמה תעקב אחר שישה אנשים בעלי מוסר לא ברור, לכל אחד מהם יש יכולות משלו וגם עבר שונה. הם מתחברים ביחד על ידי ישות כריזמטית, אשר סוחט אותם לעבוד ביחד בכדי לעצור שחיטות מוסית ופוליטית.

פטרישיה היטון (The Middle) תככב בקומדיה Carol's Second Act שרשת CBS מפתחת. הקומדיה תעקב אחר קרול צ'יימברס (היטון) , אשר לאחר שגידלה שני ילדים ופרשה מהוראה היא מחליטה לשנות מסלול ולהפוך לרופאה.





"נטפליקס" העניקה הזמנה לעשרה פרקים לסדרה Spinning Out בכיכובה של אמה רוברטס. הסדרה תתמקד בקאט ברקר (רוברטס), מחליקה אשר כוכבה מתחיל לזרוח לאחר שיריבתה נופלת באחד מהתחרויות. כאשר היא ממשיכה בדהרה שלה קדימה לצד שותף היא מסתכנת שסודה יתגלה ויהרוס את חייה.

פריה אלן ואניה שאלוטה לוהקו לשתי הדמויות הנשיות הראשיות בסדרה The Witcher ש"נטפליקס" מפתחת בכיכובו של הנרי קאביל ועל פי סדרת הספרים של  אנדז׳יי ספקובסקי. הן יגלמו את הדמויות של סירי וינפר.



Hulu העניקה הזמנה לעשרה פרקים לדרמה Wu Tang: An American Saga. הדרמה תתבסס על קבוצת וו טאנג, אחת מקבוצות ההיפ פופ המשפיעות בהיסטוריה. הסדרה תתרחש בשנות התשעים בשיא תקופת הקראק וההירואין. הסדרה תתמקד במבנה של הקבוצה, החזון של בובי דיגס, אשר רצה לאחד קבוצה של אפרו אמריקאיים צעירים ואשר נקרעו בין הרצון להצליח במוזיקה לכניסה לעולם הסמים, אך בסופו של דבר הפכו להצלחה גדולה.





רשת TNT אישרה הפקת סדרה חדשה בשם Raised By Wolves. הדרמה תעקוב אחרי שני אנדרואידים אשר מגדלים ילד אנושי על כוכב חדש. בשעה שבני האנוש עומדים להיות מפולגים בשל מחלוקות דתיות האנדרואידים מגלים שלשלוט על אמונות של אנשים זה דבר קשה מאד.



בלייק לייבלי מפתחת דרמה חדשה בתחום האופנה עבור "אמזון".



Facebook Watch העניקה 10 פרקים לדרמה Limetown בכיכובה של ג'סיקה ביל. הדרמה תעקב אחר ליה הדקוק (ביל), עיתונאית עבור תחנת רדיו בשעה שהיא מנסה לפענח מיסתורין של היעלמות למעלה מ 300 איש בטנסי.



Citytv מפתחת דרמה בשם Rex אודות בלש משטרה והכלב שלו, שהוא גם השותף שלו. ביחד הם צוות מנצח והם יפתרו את הפרשיות הסבוכות ביותר. בסדרה יככבו ג'וש רירדון, מייקו נגוין ואנריקו קאלטוני. 

תגובה 1:

JamesCrow אמר/ה...

The Last American
נשמע כמו משהו שכבר ראינו בעבר,אבל אם זה יהיה עשוי טוב אז זכינו.

The Dresden Filies
כבר הייתה סדרה על הספרים עם פול בלקטורן (החץ)
שהייתה לא רעה אך שרדה עונה אחת.

Secret Six
נשמע מעניין במיוחד לאחר שנטפליקס ביטלה את סיינס ופלוט מזכיר קצת בצורה זו או אחרת.

The Witcher
אחד הפרוייקטים המעניינים בשל הספרים וסדרת המשחקים.
יהיה מעניין לראות את המוצר הסופי ואת הנרי (טיודור) חוזר למסך.

Wu Tang: An American Saga
דרמות הקשורות למוזיקה הן תמיד סיכון אבל...
אני תמיד שמח שיוצאות עוד, גם רשת BET מפתחת סדרה בעולם המוזיקה.

בנוגע לRex, לא הייתה כבר סדרה כזאת?
ניסיתי למצוא למה זה זכור לי אבל הדבר היחיד שמצאתי היה סדרה אוסטרית בשם "Inspector Rex"

השאר הפרוייקט פחות מעניינים אותי למען האמת.