יום שלישי, 30 באוקטובר 2018

פרסום: 16 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (30 באוקטובר 2018)


רשת NBC מפתחת דרמה משטרתית מבית היוצר של ליז בריקיוס. הדרמה תציג את את חייהן האישיים והמקצועיים של 4 קציניות במשטרת לוס אנג'לס, אשר הן חברות עוד מימי האקדמיה.

רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה All Together Now. הקומדיה עוסקת במקהלה בכנסיה, אשר מקבלת אל תוכה פרופסור מקולג' יוקרתי, אשר הופך לבימאי שלה.

ג'ניפר לופז תפקיד דרמה אשר תתרחש באוניברסיטה לרקוד היוקרתית ביותר בארץ. היא תתמקד ברקדנים ובמורים, אשר מתקשים להגדיר את עצמם ואשר רוצים להצליח.

איימי פולר הצליחה להשיג הזמנה ל 13 פרקים לסדרת האנימציה שלה Duncanville. פולר תדובב שני קולות בסדרה לצד ראשידה ג'ונס וויז קליפה. הסדרה תתמקד בדנקן ילד ממוצע בן 15, חבריו ומשפחתו.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה Home Economics. הקומדיה תתמקד בשלשה אחים שכל אחד מהם בשלב אחר מבחינה כספית. אחד באחוזון העליון, אחד במעמד הביניים והשלישי בקושי מצליח לשרוד.

רשת FOX מפתחת קומדיה מבית היוצר של סטיב קורן. הקומדיה תתמקד בברעיון של מה קורה לצמד אנשים, אשר במשך שנים עיצבו חיים שנעים בהרמוניה גדולה ועכשיו הכל מאוים באמצעות החלטה אחת שהם מקבלים: להביא תינוק למשפחה.



רשת ABC רכשה את הזכויות לדרמה Wolfe. הדרמה תתמקד בוטרינר ד"ר צארלס  וולף, אשר יש לו נקודת מבט יחודית על רצח, משום שהוא חושב שרצח זה יצר טבעי, חייתי עבור רוצחים וחיות. לאחר שהוא נבחר לחוקר מקריי המוות של בולדר, הוא חובר לפרופיילרית קריסטין פולק, שהיא מאד בטוחה שהוא טועה ושהסביבה היא זו שגורמת לאנשים לרצוח.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Because Kids. הקומדיה תבחן את חייהם של זוג נשוי עם שני ילדים קטנים. הסדרה תשתמש בפודקאסט כמסגרת לבחון טווח גדול של נושאים ודעות שהורים בעת המודרנית של היום מתמודדים איתם.

רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה מבית היוצר של ראשנה פרוקבום. הקומדיה תתמקד באם בת 37, אשר מחליטה לצאת לעבוד ולהתחיל מהתחתית עד שתגיע לעבודה שהיא רוצה. העובדים לצידה מסייעים לה להפסיק להתנצל ולהגשים את חלומותיה.



רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Amerikhans, אשר תתמקד בצעיר פקיסטני-אמריקני, אשר צריך להסתדר עם משפחתו לאחר שהוא וחברתו לוקחים אל ביתם דודים וסב, ואלו משנים את כל הסדר בחייהם.

רשת CBS קנתה את הזכויות לקומדיה The Folks, אשר תתמקד במה שקורה כאשר ילד של אמאנישא לילדה של אבא והוריהם לא יכולים לשחרר.

רשת CBS קנתה את הזכויות לקומדיה To Whom It May Concern, אשר תתמקד באוון, שביחד עם חבריו בני העשרים פלוס רוצים להוציא לפועל רשימה של אתגרים שהוא כתב לעצמו לפני שנים רבות בכדי להפוך את חייו הבנאליים לקצת יותר מסעירים.

רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט לסיטקום ל Halfway There בכיכובה של אילזה שלזינגר. הסיטקום תתמקד באישה אשר גאה מאד בעבודה שלה ורואה את עצמה כמדריכה לנשים. הכל משתבש כאשר אחותה למחצה עוברת לגור איתה.

רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה The Emperor Of Malibu. הקומדיה תתמקד בשתי משפחות, אחת משנחאי שזה עתה עלתה לגדולה והשנייה מארה"ב שההצלחה שלה נובעת מעברה. שתי המשפחות לומדות לחיות ביחד לאחר שילידהם נישאים.



"אמזון" העניקה הזמנה לפיילוט לקומדיה People Just Do Nothing. הקומדיה תתמקד בתחנת רדיו פיראטית ובעובדיה. בגרסה הבריטית שעיה מבוססת הקומדיה דובר על 4 עובדים מרכזיים, אשר בסופו של דבר יסדו מופע מוזיקלי.


רשת HBO מפתחת דרמה בשם Trader. אדפוקה גריבלדי (טיקס סמאפטר) תגלם עובדת שכוכבה בעליה בוול סטריט, אשר תשתמש בכיסי הכסף שלה בכדי לחקור שחיתויות ולעזור לעניים בשעה שהיא חיה בעולם שבו היא משפחתה היא משפחה אפרו אמריקאית עם כסף רב. 

אין תגובות: