יום ראשון, 1 ביולי 2018

הבחירות שלי מבין הסדרות של רשת CBS בעונת 2018-2017


הגענו אל הרשת הרביעית וגם השמרנית ברשימה. מבלי להכביר מילים, קדימה לרשימה:

הדרמה האהובה עלי ביותר: Blue Bloods

עצוב להגיד את זה, אבל קשה להצביע על דרמה באמת טובה שרשת CBS שידרה בעונה שעברה, בין אם מדובר בדרמה חדשה או שבוותיקה. כל הדרמות של הרשת נראות אותו דבר, נשמעות אותו דבר ולא מצליחות לרגש. מבין כולם, אולי אפשר לציין את Blue Bloods ולו רק בשל מערכת היחסים שבין שתי דמויות מרכזיות בסדרה ג'יימי ואדי (ונסה ריי הזכורה מ Pretty Little Lairs), אשר הגיעה לשיאה בעונה זו כאשר בסופה השניים גם התארסו. אבל באאמת שמדובר ברע במיעוטו.

הדרמה הגרועה ביותר: Instinct

כפי שציינתי, כמעט כל הדרמות של הרשת שומרות על בינוניות מעצבנת, אבל Instinct בולטת מעליהן באכזבה הגדולה שהיא ייצרה. יש לה את אחד השחקנים הטובים ביותר בשוק הטלוויזיוני, אלן קאמינג. יש לה את הפנייה לקהילה הגאה כאשר הדמות הבלשית הראשית היא הומוסקסואלית מוצהרת, אבל התסריט שלה כל כך דלוח וצפוי כך שהיא גורמת לצופה לזנוח אותה מוקדם מאד. באחד הפרקים אפילו הייתה גניבה מאחד הפרקים של Bones. אולי רק בגלל הסיבות הנ"ל הסדרה קיבלה הזדמנות נוספת, אך פרט לשינויים של 180, מדובר בדרמה הגרועה ביותר של הרשת, אשר גם לא שווה צפייה, אולי מעבר לפיילוט שלה.

הקומדיה הטובה ביותר: Life In Pieces

בקטגוריה הזאת צריך גם לציין לטובה את Young Sheldon, אשר הפתיעה באיכותה בעונתה הראשונה וזאת ההוכחה שלא תמיד העובדה ששמים ילד במרכז היא ערובה להצלחה, אלא הכתיבה היא שעושה זאת ובמקרה התסריט היה טוב מאד ובעיקר הדינמיקה בין הילדים. אך Life הייתה גם השנה מעל כולן באיכות שלה והסיבה שהיא לא זכתה לעונה מלאה נוספת היא בשל העובדה שהיא לא בבעלות מלאה של הרשת. מדובר בקומדיה שונה מאד מרוחה של הרשת ואולי זה גם הקל על מנהליה לקצר את העונה הבאה.

הקומדיה הגרועה ביותר: כל הקומדיות של ערב יום שני

לא רק אצלי, גם מנהלי הרשת הבחינו בכך שכל הקומדיות של הרשת בערב יום שני היו פשוט אסון אחד גדול.
Me, Myself & I שרדה שני פרקים בלבד, 9JKL רק 16 ואילו הריבוט של Kevin Can Wait רק הזיק לסדרה. Superior Donuts מלכתחילה קיבלה הזדמנות שנייה בשעה שעונתה הראשונה לא הרשימה בנתוני הרייטינג, אך בעונתה השנייה הצליחה מידי עשר דקות אולי להגניב חיוך. הסיבה ש Man With A Plan שרדה היא רק בגלל השם של מאט לה לבנק ובגלל שהרשת רצתה קומדיה שתשמש כגיבוי במידה והקומדיות החדשות שלה בערב יום שני יקרסו ועבור חצי עונה זה היה בסדר, אך גם היא לא הצחיקה בעליל. פשוט בזבוז זמן אחד גדול. מוזר שערב הקומדיות של יום חמישי של הרשת היה כל כך מוצלח וערב יום שני היה כל כך גרוע.

אין תגובות: