יום שלישי, 24 ביולי 2018

פרסום: 28 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 17 ביוני עד ה 23 ביולי 2018


Youtube חידשה את הסדרה Impulse לעונה שנייה בת עשרה פרקים.

רשת FreeForm חידשה את הסדרה Marvel's Cloak & Dagger לעונה שנייה בת עשרה פרקים, אשר תעלה בשנת 2019.

הסדרה Ransom חודשה על ידי Global Tv לעונה שלישית.

הסדרה Star Wars: The Colne War חוזרת לעונה נוספת בת 12 פרקים וזאת לאחר שבוטלה לפני מספר שנים.

העונה השנייה של Iron Fist תעלה ב 7 בספטמבר 2018.

העונה השלישית של הסדרה The Man In The High Castle תעלה ב"אמזון" ב 5 באוקטובר 2018.

העונה התשיעית של The Walking Dead תעלה ב 7 באוקטובר 2018.

העונה השנייה של Lore תעלה ב"אמזון" ב 19 באוקטובר 2018.

הסדרה Homecoming של ג'וליה רוברטס בת 4 הפרקים תעלה ב 2 בנובמבר 2018.

החצי השני של העונה החמישית של הסדרה Vikings תעלה ב 28 בנובמבר 2018.

הסדרה The Passege תעלה ברשת FOX בחודש פברואר 2019.

בסדרה Chicago P.D, השחקנית אן הייש מגיעה כשחקנית אורחת מתמשכת כסגנית המפקח קתרין ברנן, תחמנית ופוליטיקאית לא קטנה.

בסדרה The Walking Dead, השחקנית לורן רידולף מצטרפת לקאסט של הסדרה. מדובר בשחקנית החירשת הראשונה שמצטרפת למותג. היא תגלם את דמותה של קוני,

בסדרה The Resedent, השחקנית ג'נה דון תגיע לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך בתור ג'וליאן לין, נציגה של חברה למכירת תכשיר רפואי עם יכולת להתחבר לכל אחד. היא מאד טובה במה שהיא עושה. כרקדנית לשעבר, היא קיבלה את חייה בחזרה בעזרת המכשיר הרפואי ועתה היא עוזרת לאחרים. היא מגלה שאין שקיפות במקצוע שלה ושאולי המצב עלול להיות מסוכן.

בסדרה 9-1-1, השחקנית כריזמה קארפנטר מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת בפרק הפתיחה כדמות שמתקשרת למוקד, אשר נמצאת תקועה בין שתי מצבים מטורפים.

בסדרה The Orville, השחקנית לייטון מיסטר (Gossip Gir) מגיעה כשחקנית אורחת ביחד שם היא תתאחד עם ג'סיקה סזור (Gossip Girl), אשר צורפה כחלק מהקאסט הראשי. נטען שיהיו להן סצינות משותפות, אך אין מידע נוסף.

בסדרה NCIS, השחקנית דיאונה ריסונובר, אשר הופיעה בעונה ה 15 בהופעת אורחת מתמשכת כקאסי היינס, קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי.

בסדרה Chicago Med, השחקנית הת'ר האדלי, אשר הוצגה בפרק האחרון של העונה השלישית כראש מועצת המנהלים של בית החולים, תופיע כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה הרביעית.

בסדרה How To Get Away With Murder, השחקנית אמירה ואן, אשר מגלמת את דמותה של טיגן פרייס, קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה החמישית.

בסדרה Empire, השחקנית רינון ניקול בראון, אשר הופיעה כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה הרביעית בתור מאיה, הבת פאונדקייק, קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי. כמו כן, השחקנית קתין סימון מצטרפת כשחקנית אורחת מתמשכת כטרז'ר, עובדת סוציאלית בכלא, אשר חייה מתהפכים לאחר שקוקי מגלה את הפוטנציאל שבה. גם איי.זד קלסי מצטרף בתפקיד אורח מתמשך כג'ף קינגסלי, איש מצליח מאד מעמק הסיליקון, אשר הופך להיות חלק מחברת הקליטים ברמת ניהול גבוה. יש לו סוד אפל וגדול.

בסדרה Station 19, השחקן בוריס קודג'ו מגיע לעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך ככבאי עם עבר מיסתורי. הוא חוזר לסיאטל לאחר זמן ארוך בו נעדר מהמקום.

ג'יימי קינג (Hart Of Dixie) אמורה לככב בסדרה Black Summer, סדרת הספין אוף של Z Nation ש"נטפליקס" אישרה לה שמונה פרקים ועליה דיווחתי לפני מספר שבועות.

בסדרה Good Trouble, הספין אוף של The Fosters, השחקניות טרי פולו ושרי סום, אשר גילמו את הדמויות של סטף ולינה בסדרת האם, יופיעו כשחקניות אורחות לשני פרקים בסדרת הספין אוף.

בסדרה Jack Ryan, השחקנית נעמי ראפייס מצטרפת לקאסט בעונה השנייה בתור הארייט "הארי" באומן, סוכנת חשאית גרמניה, אשר פוגשת בראיין בדרום אמריקה.

בסדרה Magnum P.I, השחקן טים קאנג (The Mentalist) מגיע לסדרה כבלש גורדון קאטסומוטו ממשטרת הונלולו, אשר נמצא ברוב הזמן בדרכו של מאגנום.

בסדרה The Waling Dead, השחקנית סמנתה מורטון מצטרפת לקאסט הראשי בעונה התשיעית כאלפא, המנהיגה של ה Whisperers, קבוצה מיסתורית של ניצולים, אשר מסווה את עצמה באמצעות עורות בכדי להיטמע. בסדרה הם יריבים של ריק וחבורתו.

בסדרה Midnight, Texas, השחקנים: נסטור קארבונל (Bates Motel, Lost), ג'יימי ריי ניומן (The Punisher) וג'וש קלי (UnReal) מצטרפים לעונה השנייה של הסדרה בתפקידי אורחים מתמשכים. קארבונל וניומן יגלמו את דמותם של כקאי ופיישנט לוקרו. הבעלים של המלון במידנייט. ההגעה שלהם לעיר מעלה הרבה סימני שאלה לגבי הסיבות והמטרות שלהם. קלי יגלם את דמותו של וולק צ'יזם, שד הומוסקסואל מוצהר, אשר יש לו קשר עם המלאך ג'ו סטרונג.

בסדרה Riverdale, השחקנית פנלופי אן מילר לוהקה בתפקיד אורחת מתמשך כגברת רייט, התובעת המחוזית אשר תתבע את ארצ'י. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

עשית לי את היום לגבי החידוש של impulse

אנונימי אמר/ה...

תודה