יום שני, 30 ביולי 2018

פרסום: 27 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 24 ביולי עד ה 30 ביולי 2018



הסדרה Yellowstone בכיכובו של קווין קוסטנר חודשה לעונה שנייה.

רשת Lifetime העניקה עונה שנייה לסדרה You עוד לפני שהעונה הראשונה עלתה לאוויר.

הסדרה Altered Carbon חודשה לעונה שנייה בת שמונה פרקים. אנטוני מארקי אמור להחליף את ג'ואל קינמן בתפקיד הראשי כטקאשי קובאס.

הסדרה Sneaky Pete חודשה לעונה שלישית על ידי "אמזון"

הסדרה Good Witch חודשה על ידי "הולמארק" לעונה חמישית.

The Affair חודשה לעונה חמישית, אשר גם תהיה האחרונה שלה.

העונה השנייה של Wrecked תעלה ברשת TBS ב 7 באוגוסט 2018.

העונה השנייה של Snatch תעלה ב 13 בספטמבר 2018.

הקומדיה Camping בכיכובה של ג'ניפר גארדנר תעלה ברשת HBO ב 14 באוקטובר 2018.

רשת AMC הודיעה כי הסדרה The Little Drummer על פי ספרו של ג'ון לה קארה תעלה בחודש נובמבר 2018.

יופק סרט טלוויזיה עבור הסדרה Deadwood, אשר מתוכנן לאביב 2019.

הסדרה When Calls The Heart מקבלת ספין אוף בשם When Call Hopes, אשר תעלה בשנת 2019.

צרות לסדרה חדשה עוד לפני שעלתה לאוויר ? הדרמה F.B.I, אשר אמורה לעלות בעוד כחודשיים ברשת CBS, מחליפה תסריטאי ראשי כבר עתה כאשר קרייג טורק עוזב ומפנה את הבמה לגרג פרלמן. יהיה מעניין לראות כיצד זה ישפיע על הסדרה.

לא תהיה עונה שנייה Sharp Objects, כך הודיעה ראשי HBO. הסיבה ? איימי אדאמס לא מוכנה להמשיך ולגלם את הדמות הראשית.

השחקנית סיליה וורד מצטרפת לקאסט הראשי של הדרמה החדשה F.B.I, אשר תעלה בחודש ספטמבר ברשת CBS. היא תחליף את קוני נילסן שכיכבה בפיילוט, אך היא לא תגלם את אותה דמות ותוצג בפרק השני. אין מידע נוסף חוץ משמה, דנה מוזיר.

בסדרה Shadowhunters, השחקן לוק ביינס מצטרף לתפקיד אורח מתמשך של ג'ונתן מורגנסטיין, הרשע המרכזי של הפרקים הנותרים של הסדרה

בסדרה Chicago Med, השחקנים מולי ברנרד (Younger) ו קולבי לואיס (One Tree Hill) מצטרפים לעונה הרביעית של הסדרה בתפקידי אורחים מתמשכים. ברנרד תגלם את דמותה של אלסה קרי, סטודנטית לרפואה שחושבת שהיא יודעת הכל והיא אכן כזאת. לואיס יגלם את דמותו של טרי מקניל, כוכב פוטבול, אשר ויתר על חוזה מובטח בליגת הפוטבול עבור לימודי רפואה. השניים מתמחים בשנתם השלישית ומתחילים את הסטאז'ים שלהם.

בסדרה This Is Us, השחקן רוב מורגן (Daredevil) מגיע לעונה השלישית בתפקיד אורח מתמשך בתור איש מועצה סולומון בראון, אשר אחראי למחוז שבו ויליאם חי לפני ימי רנדל.

בסדרה Madam Secretary, הדמויות הבאות יופיעו בפרק הפתיחה של העונה החמישית: קולין פאוול, מדלן אולברייט (שלה זו לא הופעה ראשונה בסדרה) והילארי קלינטון, כאשר אליזבת מקורד תפנה אליהם בעצה כיצד לנהוג במצב מסוים.

בסדרה Bull, השחקנית ג'יל הנסי (בתמונה) מגיעה לעונה השלישית למספר רב של פרקים כקליינטית חדשה של בול, אשר מבקשת ממנו לסייע לה באחד המקרים הרגשיים ביותר שהוא טיפל בהם.

בסדרה Blood & Treasure, השחקנית אלישיה קופולה מצטרפת לקאסט הראשי בתור ד"ר אנה קאסטיליה, הרפתקנית וארכיאולוגית ידועה.

בסדרה Siren, השחקנית גארסלה בואוויס מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך בתור סוזאן בישופ, אמא של מאדי, אשר זנחה את משפחתה לפני שנים רבות ועתה חזרה לעיירה והיא רוצה לשפר את היחסים עם בתה ובעלה לשעבר.

בסדרה "וויל וגרייס", הקומיקאית צ'לסי הנדלר תופיע כשחקנית אורחת בעונה הקרובה כדונה זימר, קליינטית של גרייס, אשר מתחילה לצאת עם אחותה של גרייס, ג'נט (מרי מקורמיק).

בסדרה Supergirl, רונה מירטה (The Last Ship) מצטרפת לעונה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשך כמרסי גרייבס, שומרת הראש של לקס לות'ור. מרסי הייתה סוכנת של קדמוס ומאמינה בעליונות האנושות, אבל עתה כאשר לקס ואמו בכלא, היא מגיחה מהצללים והופכת לחלק משמעותי בתנועה נגד החזיירים. כמו כן, מצטרף לסדרה כשחקן אורח מתמשך, רוברט בייקר כאוטיס גרייבס.

בסדרה Lethal Weapon, שון וויליאם סקוט אשר מצטרף כחלק מהקאסט הראשי יגלם את דמותו של ווסלי קול, יוצא צבא ואב. מגי לוסון, אשר צורפה בתפקיד אורחת מתמשך, תגלם את נטלי פלין, האקסית ואם הילדה שלו, מנתחת בבית חולים במקצועה. הם הכירו במלחמה, שם היא הייתה פרמדיק. הרומן הקצר שלהם הוליד ילדה. יותר מעשור לאחר מכן, קול חוזר ללוס אנג'לס בכדי להיות קרוב לילדתו.

בסדרה Empire, טובי אנוומר מגיע לעונה החמישית בתפקיד אורח מתמשך כקאי, עיתונאי אשר מתמחה בקרבות ומושא האהבה של ג'אמל.

בסדרה Chicago P.D, השחקן רוב מורו מגיע בתפקיד אורח לפרק השלישי של העונה כיזם עשיר וליברלי, אוון גילקריסט, אשר מבקר בקול רם את המשטרה, אך כאשר בתו נעלמת הוא נאלץ לקרוא להם לעזרה.

בסדרה Chicago Fire, השחקנית אנני אילונזה מצטרפת לקאסט של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך, כאמילי פוסטר, שותפה החדשה של ברט. כמו כן, סטיבן בויר (Trail & Error) מגיע בתפקיד אורח מתמשך ככבאי לשעבר, אשר הופך לג'רי גרוץ', סגן המנהל.

2 תגובות:

אורן אמר/ה...

הם היו צריכים לסיים את נשק קטלני במקום להחליף שחקן ראשי. לדעתי.

אנונימי אמר/ה...

TY