יום שלישי, 31 ביולי 2018

פרסום: 33 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (31 ביולי 2018)



השחקנית כריסטין אוונגליסטה (The Arrengment) תופיע לצד דניס לירי וקאלי ת'ורן בדרמה Erase שרשת USA מפתחת. הסדרה מספרת את סיפורו של דנואל אוניל (לירי), שוטר מושחת לשעבר, אשר מחליט לעשות את הדבר הנכון ולהפליל את האחראים עליו. דונל גם נמצא במירוץ לתקן את המשבר שנוצר בתוך משפחתו במקביל לניסיונו להישאר בחיים. אוונגליסטה תגלם את דמותה של נורין רודריגז, הבת הבכורה של דונאל ודונה. היא שוטרת חכמה ואתית, אשר את המצפון והערכים שלה קיבלה מאמה ולא רוצה דבר מאביה.

ווילה פיצ'גראלד (הגרסה הטלוויזיונית של Scream), הוריזן גאורדיולה (The Get Down) ומארלו קלי
(Home & Away) יככבו בפיילוט החדש Dare Me, שרשת USA מפתחת. הדרמה מתרחשת בעולם התחרותי של המעודדות ובמיוחד במערכת היחסים בין שתי חברות הכי טובות (גורדיולה, רלי), לאחר שמאמנת חדשה (פיצ'גראלד) מגיעה לשפר את היכולות של הקבוצה. הדרמה תראה כיצד הנוער מתבגר, תראה את הגדילה בעיירה קטנה בארה"ב ויהיה גם סיפור פתרון רצח מיסתורי.




בצעד לא מפתיע "ברלטיני הפקות" החליטו לפנות אל הקהילה הגאה ולהציג את דמות הקומיקס הראשונה שהיא גם לסבית. מדובר בדמותה של קייט קיין, אשר מגיעה מרחובותיה של "גותהאם" שם היא קיבלה השראה מפעולותיו של "באטמן" כאשר היא הפכה ללוחמת רחוב וצדק וכן, היא גם לסבית מוצהרת. אולם, יש לה גם שדים אישיים לפתור בכדי להפוך לסמל של תקווה ב"גותהאם". בהפקה מעוניינים שאת הדמות גם תגלם שחקנית לסבית בת 25 עד 29. ההפקה מפותחת עבור רשת ה CW. אפשר לראות שבהפקה כבר מבינים שימיה הגדולים של סדרות הקומיקס, לפחות בערוץ, נמצאים מאחוריהם והם מנסים לנסות לשמר כמה שאפשר. זה התחיל עם הצגת דמות לסבית בסדרה Supergirl ודמות הומוסקסואלית בסדרה Arrow, עבר להפקת דמות קומיקס אפרו-אמריקאית ועתה סדרה שדמות הקומיקס הראשית הינה לסבית. יהיה מעניין לראות אם זה יצליח, משום שהפנייה לקהל האפרו-אמריקאי הצליחה בצורה קצת פחות מבינונית.

גרג ברלטיני לא מפסיק להפציץ עם סדרות הקומיקס שלו ועתה נודע שהוא מפתח גם סדרה אודות הדמות של Stargirl. היא אמורה לעלות בשירות הסטרימינג של הרשת לצד Titans, Domm Patrol ו Swamp Thing. ההזמנה היא ל 13 פרקים. הסדרה תתמקד בקורטני וויטמור כ"סטארגירל" בת ה 17, אשר מעניקה השראה לקבוצת גיבורים צעירים שלימים יהפכו ל Justice Society Of America בכדי לעצור רשעים מהעבר.


רשת ABC אישרה הפקת פיילוט לספין אוף של הסדרה The Middle, אשר תתמקד בדמותה של סו הק.

רשת ABC אישרה הפקת פיילוט לקומדיה בכיכובו של הקומיקאי נייט ברגזי מבית היוצר של הקומיקאי ג'רד קרמייקל, אשר תשאב את חומריה מחייו של נייט. היא תעקב אחר נייט ואשתו, אשר עוברים מקליפורניה לטנסי, המקום בו נולד נייט, בכדי לגדל את בתם בת ה 6 באווירה דרומית עם מגע צפוני.


ברשת אישרו סדרת ספין אוף בת 4 פרקים ל Star Trek: Discovery. שם הסדרה יהיה Star Trek: Short Trek. כל פרק יהיה בן 15 דקות, יעמוד בפני עצמו והם ישודרו עד שהסדרה תחזור ב 2 בינואר 2019.




רשת Hulu מפתחת דרמה על פי סדרה של אן ריס The Vampire Chronicles. מדובר בסדרת ספרים (12 יצאו, כאשר ה 13 בדרך), אשר מתמקדת בדמותו של לסטאט דה ליונקורט, אציל צרפתי אשר הופך לערפד במאה ה 18. הספרים הראשון (Interview With A Vampire) והשלישי (The Queen Of The Damned) זכו לעיבוד קולנועי.



"נטפליקס" אישרה לסדרה דרמת גיבורים בשם Jupter's Legacy. הדרמה תעסוק בדור גיבורי העל הראשון, אשר קיבל את הכוחות שלו בשנות השלשים של המאה העשרים. בהווה הם כבר מבוגרים, אך הילדים שלהם בעלי הכוחות מתקשים לעמוד בנעליים של הוריהם.

"נטפליקס" אישרה לסדרה דרמה בשם American Jesus. הדרמה תעסוק בילד בן 12, אשר לפתע מגלה שהוא ישו שחזר לחיים. הוא יכול להפוך מים ליין, יכול לרפא חולים ונכים ואפילו להקים את המתים לתחייה. כיצד הוא יתמודד עם היעוד שלו בעולם חדש לאחר אלפיים שנה ?

"נטפליקס" אישרה עשרה פרקים לסדרה חדשה בשם Hit & Run מבית היוצר של ליאור רז ואבי יששכרוף ("פאודה") ודון פרסטוויץ' וניקול יורקין. הסדרה תעסוק בגבר נשוי ומאושר, אשר חייו מתהפכים לאחר שאשתו נהרגת בתאונת פגע וברח מיסתורית.

שלשה שחקנים מצטרפים לדרמת הערפדים V-Wars שרשת "נטפליקס" מפתחת. מדובר בלורה ואן דר וורט (Supergirl), קייל בריטקופף (The Whispers) וקימברלי סו מורי (Crimson Peak), אשר מצטרפים לאיאן סומרהולדר, אדריאן הולמס, ג'קי לאי ופיטר אאוטברידג'. סומרהולדר, מגלם את דמותו של ד"ר לות'ר סוואן, אשר נכנס לעולם לאימה שלא הכיר לאחר שמגפה מיסתורית הופכת את חברו הטוב ביותר, מייקל פיין (הולמס) לטורף אכזרי אשר ניזון מבני אדם. בשעה שהמגיפה מתפשטת ואנשים נוספים משתנים חלק נרחב מהאוכלוסיה מתחיל לצאת נגד ה"ערפדים". סוואן נמצא במירוץ נגד הזמן בכדי להבין מה בדיוק קרה, בשעה שפיין הופך למנהיג חשוב במחתרת של הערפדים. ואן דר וארט תגלם את דמותה של מילה, בריטקופט את דמותה של דז ומורי את דמותה של דניקה.

"נטפליקס" אישרה דרמה צרפתית חדשה אודות ארסן לופין, הגנב השרמנטי והמפורסם. עומר סיי אמור לככב בתפקיד הראשי. הסדרה אמורה לעלות בשנת 2020. מדובר בעיבוד נוסף לספר שנכתב בשנת 1905 על ידי מוריס לה בלאנק.

קתרין ניוטון לוהקה לככב בסדרה חדשה ש"נטפליקס" מפתחת. בדרמה זו נערים ונערות  צריכים לקחת את העניינים לידיים שלהם לאחר שהם חוזרים לעיירה שלהם לאחר שהיו בטיול, המבוגרים נעלמים ואין שום אפשרות לצאת מהעיירה. הצעירים יחגגו, ייכנסו לפאניקה, יתאבלו, ילחמו ובסופו של דבר יצטרכו להחליט כיצד לנהוג במצב החדש, בשעה שהמנהיגה שלהם תהיה אלי (ניוטון). אלי מנהיגה לאחר שכל חייה חיה בצל של אחותה, קים. אלי מנסה לשכנע את אחותה להוביל את החבורה בשעה כה קריטית.

עכשיו זה רשמי. "נטפליקס" אישרה הפקה של 10 פרקים לדרמה Locke & Key שרשת Hulu ויתרה עליה לפני 4 חודשים. אולם, לא מדובר באימוץ הפיילוט שרשת Hulu פיתחה, אלא פיתוח מחדש של הפרויקט, ליהוק מחדש ותסריט חדש. מדובר בסדרת פנטזיה\אימה אודות 3 אחים, אשר לאחר רצח מחריד של אביהם עוברים לגור בבית במסצ'וסטס, שם הם מגלים מפתחות קסומים, אשר מעניקים להם כוחות ויכולות. הם לא מודעים לכך ששד מעוניין במפתחות ויעשה הכל בכדי להשיגם.

"נטפליקס" אישרה הפקה של 10 פרקים לדרמה בשם DayBreak, בעקבות קומיקס אשר מתאר את מסעו של ג'וש, ילד מנודה בן 17 המחפש אחר חברתו הנעדרת, קים, בעידן פוסט אפוקליפטי (זומבים) בגלנדייל קליפורניה. אליו מצטרפים נערים נוספים כגון אנג'ליקה, הפירומנית בת ה 12 וווסלי, הביריון אשר רדה בו בבית הספר ועתה הפך לפציפיסט.




אמבר טאמבלין עומדת לככב בדרמה Y של רשת FX. הדרמה מתרחשת בעתיד פוסט אפוקליפטי לאחר שאירוע גורם למותם של כמעט כל הגברים. עתה מדובר בעולם של נשים, אשר צריכות להיות אחראיות לעתיד המין האנושי. טאמבלין תגלם את דמותה של מרטי קאלוז, הבת של נשיא ארה"ב. מרטי טופחה כל חייה לקריירה בפוליטיקה ולשמר את ערכיו השמרניים של אביה.

רשת FX אישרה הפקה של מיני סדרה בת שמונה פרקים. הדרמה תתמקד בשיתוף הפעולה שבין בוב פוסי וגוון ורדון. הוא היה אחד מיוצרי הסרטים, מהכוראוגרפיים והבמאים המשפיעים ביותר והיא הייתה הרקדנית הטובה ביותר של ברודוויי בכל הזמנים. ביחד הם שינו את פני הבידור האמריקאי במחיר מסוכן. הסדרה תחקור את הצדדים האפלים של התחום, המחיר שברצון לרדוף אחרי גדולה והסבל שנכפה בשם האומנות.



ג'ייסון קלארק יככב במיני סדרה ש HBO ו Sky מפתחים אודות "קתרין הגדולה", האישה ששלטה ברוסיה בחלק נכבד של המאה ה 18. המיני סדרה בת ארבעה פרקים תתרחש לקראת סוף ימי שלטונה ותתמקד ברומן הסוער שלה (הלן מירן) עם גרגורי פוטמקין (קלארק), שר צבא שהפך למאהבה. למרות הסכנה בסקנדל הם פיתחו מערכת יחסים של אהבה וחברות ברוסיה השמרנית.

רשת HBO עובדת בימים אלו על ריבוט של הדמות פרי מייסון, עורך הדין המהולל. התכנון המקורי היה שרוברט דאוני ג'וניור יגלם את הדמות, אך לוח הזמנים שלו לא מאפשר לו ולכן עומלים כרגע ללהק את הדמות מחדש. במקביל דאוני ואשתו ימשיכו להיות מפיקים של הפרויקט.



הסדרה Purity שדניאל קרייג מקושר אליה בוטלה על ידי הרשת לאחר שהוזמנו כבר עבורה 20 פרקים. הסיבה ? קרייג לא יהיה פנוי בשל הפקת סרט ג'יימס בונד חדש.




רשת TNT הזמינה פיילוט לדרמה Constance בכיכובה של אליזבת שואו. הדרמה תעקוב אחר מלכת יופי לשעבר, אשר הפכה לבירוקרטית. קונסטנס יאנג, חייה מתהפכים לאחר שבעלה מת בנסיבות מיסתוריות. לאחר שהיא מגלה שהיא וילדיה לפני קטסטרופה כספית, היא מתחילה לנהל ספרי הנהלת החשבונות בבניין העיריה בשעה שהיא מנסה להכניס את עצמה לעולם מכירות הקטסמטיקה.

רשת TNT הזמינה פיילוט לדרמה Beast Mode. הדרמה תספר את סיפורה של אישה מבריקה, אך פגומה, עם מנטליות של להרוג לפני שיהרגו אותך. למרות שעבור עבודתה כמאמנת אישית המנטליות נכונה, בשאר חלקי חייה זה רק גורם לה לבעיות.


רשת FreeForm העניקה הזמנה לפיילוט לדרמה Breckman Rodeo. הדרמה תעקוב אחר קבוצה של אנשי רודיאו בשאיין, וויומינג. הסדרה תתמקד באשלי, אשר מסרבת להיצמד לקווים ששורטטו עבורה בתחום. כמו כן, הסדרה תתמקד בחבר שלה, בראנט, עילוי בתחום, אשר מתלבט בין החיים השקטים והנוחים לעלייתו לדרגת סופר-סטאר. ברנט, אשלי וחבריהם יצטרכו לשלב בין הערכים השמרניים עם הרצון לנוע אל המאה ה 21.


"אמזון" אישרה הפקה של סדרה בשם The Expatriates על פי ספרו של ויי. קיי לי. הספר עסק במרסי, אישה קוריאנית-אמריקאית, אשר זה עתה סיימה את לימודיה באוניברסיטת קולומביה, לא סגורה על עצמה בשל תקרית בעברה. הילארי, עקרת בית עשירה נאבקת בצורך האישי לילד, אשר לפי מחשבתה יסייע לה לשמור על נישואיה. מרגרט,שבעברה הייתה מאושרת בנישואיה והיא אם ל 3 ילדים, מתחילה להטיל ספק ביכולות החינוך שלה לאחר אובדן גדול. בשעה שכל אחת מהנשים נאבקת עם השדים האישיים, החיים שלהן משתלבות ביחד בצורה שתהיה לה השפעה על כולן.



ג'ייסון סיגל (How I Met Your Mother) יצור ויככב בסדרה DIspaches From Elswhere. הדרמה תעסוק בקבוצה של אנשים רגילים, אשר נתקלים בפאזל של החיים ומגלים מיסתורין עמוק מעבר למה שדמיינו.


אפל רכשה את הזכויות של הסרט Time Bandits בכדי להפוך אותה לסדרה. ילד לונדוני בן 11 להורים בורגנים נסחף להרפתקאות גרוטסקיות מההסיטוריה האנושית. 



Charter Commuication קרובה לסגור עסקה להפקת 2 עונות לדרמה הנושאת את השם Manhunt. הדרמה תעסוק במרדף אמיתי שנערך אחר דמויות קרימינליות. העונה הראשונה תתמקד בדמותו של אריק רודולף, טרוריסט אשר אחראי לפיצוץ בפארק האולימפי באולימפיאדת אטלנטה 1996, פיצוץ 2 קליניקות להפלות ובר של לסביות בסוף שנות התשעים. 



ג' ג' אברהמס מפתח קומדיה אודות חייו של מייקל אוסיילו, כתב התרבות האמיקראי. אוסיילו גם יכתוב את התסריט. 




Sony International Production אישרה הפקה של שמונה פרקים לדמות של אלכס ריידר על פי סדרת ספרי אנטוני הורביץ. בספרים דובר על נער צעיר שהופך למרגל במטרה להציל את העולם. הספר ה 12 עומד לצאת בשנה הבאה. בשנת 2006 נעשה סרט על הדמות בתקווה לפתח מותג, אך הסרט נכשל והרעיון נגנז. נמתין בכדי לראות אם הפעם המצב יהיה שונה. 



ג'וליאנה מרגוליס לוהקה לתפקיד הראשי במיני סדרה The Hot Zone, ש"נאשיונל ג'יאוגרפיק" מפתחת. המיני סדרה מספרת את הסיפור האמיתי מאחורי מחלת האבולה. ב 1989, כאשר המחלה הקטלנית מזוהה בקרב קופים במעבדה בפרברי וושינגטון הבירה, לא היה לה כל אפשרות לריפוי. וטרינרית צבאית (מרגוליס) עובדת עם יחידה צבאית, תוך שהיא שמה את עצמה במצב שיכול להיות קטלני עבורה, בכדי לנסות ולסייע לאנושות להתגבר על המחלה לפני שהיא תתפשט ותאיים על האנושות. 



קלסי גראמר מתחיל להניע גלגלים עבור ריבוט של הסדרה Frasier. נכון לעכשיו, הכוונה היא שהסדרה תתרחש בעיר אחרת, אך עם אותו שם שאותו קלסי יגלם כפסיכולוג פרייז'ר קריין. קלסי כבר נפגש עם תסריטאים, אשר מציגים לו גישות שונות לפיתוח הריבוט. רק לאחר שיהיו סגורים על הרעיון יגשו איתו לאולפנים ולרשתות.



גסיקה ריינר (Call The Midwife, בתמונה) תככב בתפקיד הראשי בדרמה הבלשית Baptiste. לצידה יככב טקאי קאריו כחוקר. מצטרף נוסף הינו טום הולנדר כאדוארד. מדובר בספין אוף של הדרמה The Missing, אשר תעקוב אחר בפטיסט ואשתו אשר מבקרים באמסטרדם, כאשר מפקדת המשטרה, שהיא גם חברה לשעבר, מבקשת את עזרתו במקרה, אשר ייקח אותו אל העולם התחתון של העיר. 

4 תגובות:

אורן אמר/ה...

תודה על החדשות, אבל יש מספר טעויות בכתבה.. כמו למשל "שונה" במקום "שמונה" ועוד..

D1D1 אמר/ה...

תודה על העדכון.
תוקן.

אנונימי אמר/ה...

וגם call the midwife זה שמה של הסדרה, ולא כפי שכתוב. תודה רבה על הידיעות!

D1D1 אמר/ה...

גם העדכון האחרון תוכן.