יום שני, 19 בפברואר 2018

פרסום: האם שחקנית ידועה עומדת לעזוב סדרה מצליחה ?



עדכון: לורן כהן קיבלה על עצמה את התפקיד הנשי הראשי בפיילוט Whiskey Cavalier של רשת ABC לצד סקוט פולי (Scandal). עם זאת, על פי מספר דיווחים קיים סיכוי שבמידה והפיילוט לא יאושר היא תישאר בדרמה The Walking Dead או שבמידה והפיילוט יאושר לסדרה היא תישאר כשחקנית אורחת מתמשכת. מכיוון שהחלק השני של הסדרה צולם לחלוטין זה אומר שלא חיסלו אותה. 


אנו נמצאים באמצע עונת הפיילוטים ובתקופה הקריטית ביותר עבור שחקנים, תקופת הליהוקים עבור הפיילוטים החדשים. על פי כמעט כל אתרי האינטרנט שעוסקים בעונת הפיילוטים, השחקנית לורן כהן הינה השחקנית המבוקשת ביותר עבור הפיילוטים. אחד הדיווחים טען שבפניה עומדים ארבע אפשרויות עבור תפקיד נשי ראשי בארבע פיילוטים שונים. אז, האם השחקנית עומדת לעזוב את הדרמה The Walking Dead בה היא מככבת מאז העונה השנייה ?

צריך לציין מספר עובדות. העובדה הראשונה היא, שלורן מסיימת חוזה בתום העונה השמינית. העובדה השנייה היא, שכל הצילומים של החלק השני של העונה השמינית הסתיימו, כך שבמידה ורצו לחסל את הדמות שלה בתום העונה (במידה והיא אכן עוזבת) אזי עשו זאת. עובדה שלישית, הנציג של השחקנית התראיין בכמה אתרי אינטרנט וטען שהם נמצאים במשא ומתן עם ההפקה עבור חוזה חדש.

עד כאן העובדות. עכשיו מתחילות הספקולציות. העובדה ששמה של כהן בכלל נקשר לפיילוטים החדשים היווה הפתעה גדולה, במיוחד בשל העובדה שהיא דמות כה מרכזית בסדרה ולמרות שבהפקה לא מהססים לחסל דמויות מרכזיות הרי שעזיבתה אמורה להיות מכה גדולה לסדרה ששיאה כבר מאחוריה ואפשר גם לזהות התחלה של ירידה איטית בנתוני הרייטינג ובבאז שהיא מייצרת (וזאת למרות שהיא עדיין להיט גדול בכל קנה מידה).

השמועות גורסות שהשחקנית דחתה את החוזה החדש שבהפקה שלחו לנציגים שלה, ושהיא משאירה את כל האופציות פתוחות. הבעיה הגדולה שלה היא, שהאופציות הללו יהיו פתוחות לשבועיים או לכל היותר שלשה שבועות עד אשר כמעט כל הפיילוטים יסיימו את הליהוקים והצילומים יחלו בתחילת או אמצע מרץ. נכון, תמיד קיימת האפשרות של ליהוק מחדש כאשר לא יהיו מרוצים מהליהוק הראשוני, אבל קשה להאמין ששחקנית בקאליבר שלה תרצה להמתין לכך לאחר עזיבת להיט כה גדול.

בשל כך, ולאור העובדה שבהפקה עדיין מעוניינים בשחקנית, כאשר נציגה גם מצהיר שמתקיימים מגעים עם ההפקה לגבי חוזה חדש, קשה להאמין שהיא תעזוב. כמובן, שהכל משתנה במידה ובפרקי סיום העונה פתאם יגלו שהדמות שלה חוסלה. במידה וזה אכן יקרה המסקנה חייבת להיות שכולם שיקרו ושבאופן מעשי כל הפניות של הפקות ללורן עבור תפקיד בפיילוטים נבעו בדיוק מכך שהיא עזבה את הסדרה כבר בחודשים דצמבר-ינואר.

המעריצים לא יצטרכו להמתין זמן רב בכדי לדעת להיכן הרוחות נושבות. תאריך היעד הוא לכל היותר אמצע חודש מרץ. יש לי תחושה שעוד לפני כן התמונה תתבהר. אבל למעשה, מה זה משנה בסדרה מהסוג הנ"ל, אם אפילו הדמות של קארל, הבן של ריק, היא כבר לא באזור ? 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לא מבין את ההתלהבות ממנה
בכל מקרה למה היא הולכת לברודקאסט ולא לכבלים?