יום ראשון, 25 בפברואר 2018

פרסום: 6 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (25 בפברואר 2018)



רשת Showtime מפתחת דרמה על פי BBC בשם Chemisty. הדרמה אמורה להתמקד בגבר מצליח, אשר נמצא בראשות חברה שנמצאת לפני תגלית גדולה. כמו כן, הדרמה מתחילה לצבור תאוצה כאשר הקריירה של האישה מתחילה להאפיל על זו של בעלה.



"אמזון" מפתחת דרמת מדע בידיונית בשם Consider Phlebas על פי ספריו של איאן אם בנקס.



רשת FX מפתחת דרמה בשם Devs, אשר תתרחש בעולם טכנולוגי עתידני ואמורה להיות מיני סדרה בת שמונה פרקים. סדרה שהיא יותר פנטזיה ופחות מדע בידיונית.



ערוץ דיסני מפתח סדרת אנימציה על פי הקומיקס של מארוול בשם Moon Girl and Devil Dinosaur. הסדרה עוסקת בילדה אפרו אמריקאית בת תשע בשם לונלה לאפייט, אשר חוברת לדינוזאור הסגול והחביב, שהוא גם ידיד שלה בכי להציל את המצב.



רשת USA מפתחת דרמה בשם Dancing Bear. מל גיבסון אמור לביים את הפיילוט. הדרמה מתרחשת במונטנה ותעסוק בבלש פרטי במשרה חלקית בשם מילו דרגוביץ', אשר מסתבך עם מספר דמויות מפוקפקות ונקלע אל עולם של קונספירציה, סחיטה, תפיסת קרקעות, נשים וסמים.



רשת FreeForm אישרה הפקת פיילוט לקומדיה Girl Code. מדובר בקומדיה שתתרחש במקום העבודה ותתמקד ביושב ראש אנטי חברתי ולוחמת למען זכויות הפמיניסטיות, אשר צריכים לשים את כל הבעיות שלהם בצד בכדי לפתח אינקובטור מיוחד.

אין תגובות: