יום שישי, 8 באפריל 2016

פרסום: רשת FreeForm אישרה שני פרויקטים לסדרות, מפיקה פרק איחוד לסדרה ותיקה, הודיעה על מועדי סדרות הקיץ שלה ומסרה מידע על הפרויקטים החדשים שהיא מפתחת




רשת FreeForm הייתה פורה מאד מבחינת מידע ביממה האחרונה. ראשית, היא אישרה שתי סדרות חדשות לסדרות, לראשונה הופק פיילוט ואילו השנייה הוזמנה ישירות ללא פיילוט:

1. Famous In Love - המפיקה תהיה מרלן קינג ("שקרניות קטנות ויפות"), וכוכבת הסדרה היא בלה ת'ורן ׁ(Shake It Up). הסדרה תעקוב אחר פייג', סטודנטית, אשר מקבלת הזדמנות לככב בסרט גדול ועליה לנווט בין הכוכבים לצידה וגם עליה ללמוד להתמודד עם העובדה שהיא הפכה להיות הבחורה החמה בעיר.

2. Cloak & Dagger - על פי קומיקס של "מארוול". הקומיקס עקב אחר טיירון טיי ג'ונסון וטאנדי באומן, צמד שברחו מהבתים שלהם והכירו כאשר הם היו בני 17 ו 16 בהתאמה.


לאחר מכן, היא הודיעה על סרט איחוד, אשר יחזיר את כוכבי הסדרה Greek. האירועים מתרחשים חמש שנים לאחר תום אירועי הסדרה.

הודעה נוספת שנמסרה הייתה שהעונה השנייה של הסדרה Shadowhunters תכיל 20 פרקים (העונה הראשונה הכילה 13 פרקים בלבד).


ברשת גם קבעו את המועדים לעליית סדרות הקיץ שלהם:


Young & Hungry תעלה בעונתה הרביעית ב 1 ביוני.

Baby Daddy תעלה לחצי השני של העונה החמישית ב 1 ביוני.

Guilt תעלה בעונתה הראשונה ב 13 ביוני. בהשראת סיפורה של אמנדה נוקס. אודות אמריקאית בלונדון אשר הופכת לחשודה העיקרית ברצח השותפה שלה לדירה, מולי ראיין, ולאורך העונה הצופים יתהו באם היא רק קורבן או סוציופתית מחושבת. כאשר גרייס, אחותה של נטלי, הופכת לחשודה ברצח שותפתה, מולי, והמטרה של רשתות חברתיות, נטלי עוזבת את חייה וטסה ללונדון בכדי להגן עליה. בעזרתו של עורך דין לענייני חיות מפוקפק בשם סטן גאטרי, נטלי מתחילה לתהות האם אחותה אכן חפה מפשע, בשעה שהאמת המרה מתחילה לצוץ. 

The Fosters תעלה בעונתה הרביעית ב 20 ביוני.

Pretty Little Lairs תעלה בעונתה השביעית ב 21 ביוני.

Dead Of Summer תעלה בעונתה הראשונה ב 28 ביוני - מדובר בסדרת אימה אשר תציג מה קורה במחנה הקיץ, כאשר בכל פינה אורב רשע מכל סוג. בקיצור שילוב של סדרת מחנה קיץ וסדרת אימה. והשאלה הנשאלת היא, למה ? למה אישרו אותה. ואגב, הסדרה תתרחש בשנות השמונים המאוחרות. 


הסדרות שיעלו בתחילת שנת 2017:

סדרה חדשה בשם Beyond - אודות אדם צעיר אשר מתעורר מתרדמת לאחר 12 שנים ומגלה שיש לו יכולות על טבעיות, שמסייעות לו במאבק נגד קונספירציה גדולה בה הוא נתקל. 

העונה השנייה של Shadowhunters. 

העונה החמישית והאחרונה של Switched At Birth.



ולבסוף, ברשת גם מסרו מידע על הפרויקטים החדשים שהם מפתחים:

דרמות: 

The Deep - בבריסטול קוב, מקום שיש אובססיה לבתולות ים, עומד להשתנות, כאשר בתולות ים מגיעות לחוף וגורמות לכאוס, מריבות ובוחנות נאמוניות של בני אדם כלפי בתולות הים, מאחר ומלחמה עומדת להיפתח בין שני הצדדים.

Hunted - מילה קוניס תשמש כמפיקה. הסדרה תתמקד בולרי, אשר בורחת מהכלא בכדי להוכיח שהיא לא רצחה את בעלה. בשעה שהמשטרה צדה אותה ומנסה להוכיח שמשפחתה מסייעת לה, ולרי מנסה להוכיח את חפותה, אך האם היא באמת חפה מפשע ?

Lore - דרמת מדע בידיונית, אשר תספר את הסיפור של יצור בעל כוחות על שנחטף בכדי שישתמש בכוחותיו בכדי לסייע לממשלה. כאשר אויב על ישן מופיע הסידור הופך להיות מועיל לשני הצדדים.

Misfits - גרסה אמריקאית לסדרה הבריטית מבית היוצר של ג'וש שוורץ וסטפני סאווג' (Gossip Girl).

New People - הדרמה תעקוב אחר משפחה מהמעמד הבינוני, אשר מאמצת תאומים זהים בלידתם. אחד מהם הוא ילד והשני גדל להיות טרנסג'נדר.

Nine Years Under - הדרמה תעקוב אחר סטודנטית למשפטים, אשר לא ניגשת למבחנים שלה בכדי לעבוד בבית לוויות, לאחר מות פתאומי של אימה.

Rising - סדרה מבית היוצר של סלינה גומז ואהרון קפלן, אשר תתרחש בשכונה לטינית ותספר את הסיפור דרך עיניה של ילדה בת 18 (גומז).


קומדיות: 

Alone Together - שני לא יוצלחים מרקעים שונים מנסים להצליח בתרבות הריקנית של לוס אנג'לס. בדרך הם מוצאים ישועה במערכת היחסים השותפית (ולא רק) שלהם.

Made In LA - פרויקט נוסף של ג'וש שוורץ וסטפני סאווג' (Gossip Girl) ביחד עם מילה קוניס. הקומדיה תתרחש בעולם האופנה ותתמקד בשני חברים, אשר מנצלים את הכישרונות השונים שלהם בכדי להצליח בעסק.

Paige One - תתמקד בחיים של סופרת ילדים, אשר שונאת ילדים. חייה משתנים, כאשר אחיה מופיע אצלה עם שתי בנותיו.

Young & Hungry ספין אוף - הספין אוף יתמקד בדמותה של לוגן רולינגס (אשלי טיסדייל). 

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני לא בטוחה שאתה ממש צודק לגבי העובדה שלא צילמו פיילוט ל-Famous In Love, לפי האינסטגרם של מרלן ובלה היה TABLE READ וצילומים לפני כחודשיים.
אלה טם כן צילמו את כל ה-10 פרקים כמקשה אחת מה שקשה לי להאמין כי לו היו יותר "תמונות מאוחורי הקלעים".

D1D1 אמר/ה...

תודה על העידכון.
תוקן.

אנונימי אמר/ה...

שכחת לציין של Cloak & Dagger יש כוחות על,מתי הסדרה צפויה לצאת?

אנונימי אמר/ה...

תודה על הסיקור המרתק