יום שישי, 15 באפריל 2016

חדשות קולנוע: אז, מה ידוע לנו על הסרטים "ת'ור 3" ו"ספיידרמן" החדש ? האם "האלמנה השחורה" בדרך לסרט משלה ?



רק בשבוע שעבר ב"מארוול" סיימו את ההפקה של "ד"ר סטריינג'", כאשר הצילומים של "שומרי הגלקסיה 2" עומדים להתחיל במטרה שהסרט יעלה בחודש מאי. "ת'ור רגנרוק" יהיה הפרויקט הבא ב"פעימה השלישית" של "מארוול", כאשר הצילומים אמורים להתחיל בקיץ באוסטרליה. בימים האחרונים נודע שהשחקנית טסה תומפסון (Creed) הצטרפה לקאסט. החדשות המעניינות יותר הן שנטלי פורטמן לא תופיע בסרט זה כג'יין פוסטר. 

אין עדיין פרטים לגבי הסיבה שפורטמן לא חוזרת, אך בהתחשב במה שידוע לנו על התסריט עד כה, זה נשמע הגיוני לחלוטין, שג'יין פוסטר לא תופיע בסיפור. בחודש דצמבר, נשיא "אולפני מארוול", קווין פייג', גילה שהסרט "ת'ור רגנרוק" יתרחש ב"קוסמוס", כאשר חלק קטן מאד ממנו אמור להתרחש על פני כדור הארץ. סטלן סקארסגארד, אשר הופיע בסרט השני בסדרה, גילה בחודש פברואר שגם הוא לא ישוב לסרט השלישי בסדרה. זה הגיוני שג'יין פוסטר וחברתה, דארסי (קאט גראהם) לא ישובו גם כן. 

מארק רפאלו אמור להופיע בסרט כ"הולק", אשר על פי המידע שיש בידינו עד כה, אמור לצאת למסע בדרכים ב"קוסמוס" ביחד עם ת'ור. למרות שאין מידע נוסף על הסיפור עד כה, ישנן שמועות שהדמות הרשעה תהיה זו של הלה בגילומה של קייט בלנשט, אשר חוברת ללוקי (טום הידלסון) ומצליחה להרוס את הפטיש של ת'ור ולגרש אותו מאסגרד. ת'ור נשלח לכוכב של גלדיאטורים שם הוא אמור להילחם בכדי להגיע לפסגה ולהיאבק באלוף. "הולק", כמובן. 

אין אישור לשמועות הללו אבל הן מתיישבות עם ההערות של קווין פייג' שמרבית הסרט מתרחש ב"קוסמוס". לגבי טסה תומפסון, היא אמורה לגלם סוג מסוים של גיבורה, והיא אמורה לשוב לסרטים נוספים של "מארוול". לא ברור אם הדמות שלה תהיה מבוססת על דמות מעולם הקומיקס של "מארוול", אך סביר להניח שהמידע יתחיל "לזרום" ככל שמועד תחילת הפקת הסרט יתקרב. 

כוכבי הסרט אמורים להיות: כריס המיסורת' (תור), טום הידלסטון (לוקי) וג'יימי אלכסנדר (ליידי סיף). 




נטען שהריבוט של ספיידרמן בשנת 2017 יציג לפחות דמות אחת נוספת מהעולם של "מארוול" עתה, קווין פייג' מאשר זאת. למרות זאת, הוא עדיין לא מגלה את מי נראה לצד ספיידרמן על המסך הגדול בקיץ הבא. מה שכן הוא מבהיר היא הידיעה שנזכה לראות את פיטר פרקר בסרטים אחרים של "מארוול" ו"דיסני". "הוא בעולם החדש [של הסרטים שיצרנו], והדבר המהנה הוא שדמויות נעות בו הלוך ושוב."

כמו שבוודאי שמעתם, החזון של טום הולנד לדמותו של ספיידרמן יוצג כבר בסרט השלישי של "קפטן אמריקה". לאחרונה התגלה ש Sony רכשו דומיין בשם Spider-Man: Homecoming. מדובר באותה כותרת מספרי הקומיקס של "מארוול" בהם הופיעו טוני סטארק וסטיב רוג'רס. אולם רבים חושבים שהשניים לא יופיעו עד לסרט הבא של The Avengers. 

למרות ש Sony רכשו שלש כותרות אפשריות נוספות עבור הריבוט של Spider-Man, אבל השם, שכאמור, נבחר Spider-Man: Homecoming. בספרי הקומיקס, פיטר פרקר הוצב כמעט לצד כל דמות אפשרית ולכן כל דמות היא בגדר אפשרות. הסיבה ש Spider-Man וחבריו המדהימים לא הופיעו ביחד על המסך עד כה היא, שלפני ש"מארוול" החלה לממן את סדרת הסרטים דרך האולפנים שלה, הזיכיונות על חלק מהדמויות נמכרו למספר אולפנים אחרים בהוליווד ומסביבה. בשעה ש"מארוול" הצליחו להשיג את הזיכיונות של מרבית מהדמויות המוכרות מתחת כנפי "דיסני". אולפני 20th Century Fox רכשו את הזכויות ל: " אקס-מן", "ארבעת המופלאים" ו"דדפול". סוני רכשה את כל מה שמזוהה עם Spider-Man וחבריו ורק דרך השיתוף פעולה המיוחד בין "סוני", "דיסני" ו"מארוול" נוצר מצב שפיטר פרקר יכול להופיע ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". ההסכם גורס במפורש ש"סוני" יכולה להשתמש בדמויות של "מארוול" לפי הצורך שלהם בריבוט של העולם החדש של Spider-Man. 

"סוני" שיתפה בזיכיונות את "מארוול" לאחר שהסרט The Amazing Spiderman 2 הוכח כאכזבה גדולה. עובדה זו העניקה ל"סוני" זמן לגבש מחדש את הריבוט לשנת 2017. והיא אפשרה להפקה של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" להשתמש בדמות שהייתה חיונית לסיפור בספרי הקומיקס. בשעה שמרבית מהצדדים לא מציינים מי מהדמויות יופיע בסרט, הרי שג'ו רוסו, הבמאי, העניק רמז כשטען: 

"Let's just say ... Great Lakes Avengers."

כמובן שהוא צוחק. אז, מי אתם רוצים שיופיע לצד פיטר פרקר בסרט החדש שלו ? בשעה ש"איירון מן" ו"קפטן אמריקה" הן דמויות פופולאריות יש ספקולציות ש"דרדוויל" או "ד"ר סטריינג", אשר נמצאים בסמוך לפיטר פרקר בניו יורק, יהיו דווקא אלו שיזכו להופיע במפתיע. 

Spider-Man יעלה למסכים ב 7 ביולי 2017.




מעריצים רבים התאכזבו לשמוע ש"קפטן מארוול" יהיה סרט הסולו הנשי הראשון של גיבורה מהעולם של "דיסני" ו"מארוול", רק משום שהם קיוו שסרט כזה יהיה על הדמות של "האלמנה השחורה" בכיכובה של סקארלט ג'והנסון. אך, אל דאגה, המהלך הוא חלק מהתהליך השלם של "אולפני מארוול" ואם הכל יילך על פי התכנית, "האלמנה השחורה" תקבל סרט משלה. הבעיה ? זה אמור לקרות רק לאחר תום ה"פעימה השלישית".

אין ספק שדמות ה"אלמנה השחורה" הינה אחת מהדמויות המעניינות ביותר בעולם של "מארוול", ולמרות שראינו חלק מסיפור הרקע שלה מובא בסרט "הנוקמים 2", יש עדיין מידע רב לספר על הדמות שלה. עד עתה היא שיחקה "כינור שני" לדמויות של "קפטן אמריקה" ו"איירון מן" והמצב לא אמור להשתנות גם בסרט השלישי בסדרת סרטי "קפטן אמריקה". עדיין, מדובר באחת מהדמויות המדוברות והאהובות ביותר בסרטים הללו. קווין פייג' טוען, שסרט בכיכובה נמצא עדיין על הפרק והוא בגדר אפשרות סבירה.

"האלמנה השחורה" הוצגה לראשונה בסרט השני של "איירון מן" בשנת 2010, לאחר מכן היא הופיעה בסרט הראשון של "הנוקמים" ובסרט השני של "קפטן אמריקה" ולבסוף בסרט "הנוקמים 2". היא אחת מ"הנוקמים" שאין לה כוחות על, עובדה שהופכת אותה לפגיעה יותר ומעניינת יותר. אך נכון לעכשיו, בכל שלש "הפעימות" של "מארוול" ולמרות ניסיונות מסוימים, סרט בכיכובה עוד לא קרם עור וגידים.

כאשר מעריצים קוראים לעוד סרטי גיבורות לא ברור מדוע לא הוענק לסקרלט ג'והנסון סרט שכזה. למרות הדיבורים מסביב, סרט על "האלמנה השחורה" לא נמצא בדרך להפקה, אלא רק בגדר רעיון ש"משתעשעים איתו" ואולי גם עם המעריצים. כאשר הוא פנה למעריצים בשעה שהוא מנסה לקדם את הסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", פייג' הסביר את מה ש"מארוול" רוצים לעשות אחרי "הנוקמים 4" ושם חזר על ההודעה לגבי סרט סולו של "האלמנה השחורה":

"כן, בוודאי, אני חושב ש(...סרט על) האלמנה (השחורה) יהיה נהדר, אבל כאשר אתה מתחיל לדבר על נושאים שאמורים לצאת לפועל בעוד ארבע-חמש שנים...לפעמים אנו עושים זאת. על הסרט ד"ר סטריינג' דובר במשך עשר שנים, אבל אנו מפוקסים על תשעה הסרטים הקרובים מעתה ועד 2019, שזה הרבה מאד."

אז, אם זה אכן יקרה, לא נראה סרט של "האלמנה השחורה" לפחות לפני שנת 2020, אבל זה לא צריך לעצבן אותנו יותר מדי, הרי הדמות לא נעלמת לחלוטין מהמסכים לחמש השנים הקרובות. לאחר הסרט השלישי בסדרת סרטי "קפטן אמריקה", סקרלט ג'והנסון עוברת ל"הנוקמים 3" וכאשר מדסקסים על סרט סולו בכיכובה, סביר להניח שהיא גם תופיע בסרט "הנוקמים 4". אפשרות ריאלית שהיא גם תופיע בריבוט של ספיידרמן בשנת 2017, בו צפויים להופיע מספר דמויות מהעולם של "אולפני מארוול".

מה דעתכם ? האם "האלמנה השחורה" צריכה לקבל סרט משלה ?

5 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

שיעשו סרט אחד ואם ייצא טוב אפילו שיעשו עוד אחת
במיוחד עם סקרלט היא משחקת את הדמות

חבל שעוד חודש כבר לא יהיה את הבלוג הזה
בכל זאת אנחנו עדיין נהנים
תודה רבה

אנונימי אמר/ה...

הם צריכים לעשות עוד סדרות עם נטפליקס

אנונימי אמר/ה...

וואוווו !!!!

פשוט וואווו.

תענוג כמו תמיד לקרוא.

אנונימי אמר/ה...

אני בעד שיעשו סרט סולו של אלמנה שחורה !

אנונימי אמר/ה...

אתם צריכים לדעת שרוברט דאוני ג'וניור כטוני סטארק/ איירון מן יופיע ב- Spider Man- Homecoming