יום שישי, 8 באפריל 2016

16 הידיעות שבלטו בשבוע האחרון



1. רשת NBC מפתחת סדרה בשם Law &Order:True Crime, אשר אמורה להוות מיני סדרה בת שמונה פרקים מדי עונה ובה יעסקו בכל עונה בפשע אמיתי שונה. העונה הראשונה אמורה לעסוק באחים מנדז, אשר הרגו את הוריהם.

2. השחקנית לילי סימונס  (Banshee, True Detective) תפציע בתפקיד אורחת מתמשך בסדרה החדשה של רשת HBO, הכוונה היא ל Westworld. היא תגלם את דמותה של אביגיל, אשר עובדת בפארק ומשתמשת ביופיה בכדי למשוך אנשים לשם.

3. הסדרה Grimm חודשה לעונה שישית.

4. הסדרה Salem תעלה בעונתה השלישית בשבוע "חג ליל כל הקדושים" האמריקאי בחודש אוקטובר.

5. השחקנית קאט גרהאם (בוני) תעזוב את הסדרה The Vampire Diaries בתום העונה השמינית שלה. האם זה מצביע על כך שמדובר בעונתה האחרונה של הסדרה, שבלאו הכי נמצאת בירידה בנתוני הרייטינג ? לאו דווקא.

6. רשת FOX אישרה קומדיה בת עשרה פרקים לעונת הקיץ 2016 בשם Famous. הפרק הראשון יעלה ביום ראשון ה 12 ביוני.

7. קייט קאסידי (Arrow) תופיע בפרק סיום העונה הכפול של הסדרה The Flash כ Black Siren.

8. רשת CBS מפתחת מיני סדרות אודות פשעים אמתיים. המקרה הראשון הוא המקרה של ג'ון-בנט רמזי. רצח הילדה בת ה 6, אשר נמצאה מתה בבית הוריה. הסדרה תחזור לפרטי המקרה הידועים, אך גם תביא מומחים, אשר ישפכו מידע חדש על המקרה.

9. דן הנרי מצטרף לסדרה NCIS לשני הפרקים האחרונים של העונה, כשחקן אורח מתמשך מתוך מחשבה שהוא יישאר כחלק מהקאסט הראשי לעונה ה 14 בתור מחליף אפשרי לשחקן מייקל וותרלי (טוני דינוזו), אשר עוזב בתום העונה.

10. רשת Fox חידשה את הסדרות Rosewood ו Lucifer לעונה שנייה.

11. וורן כריסטי יככב בתפקיד הראשי בסדרה Eyewintness כראיין קיין, אשר לאחר שביצע שורה של רציחות, יעשה הכל בכדי להישאר מתחת לרדאר. מה זה אומר ? ניסיון לרצוח שני עדים ומשחק של חתול ועכבר עם השריף הלן טוראנס.

12. ריקי וויט (לינקולן בסדרה The 100) הודיע בראיון, כי זה היה הרעיון שלו לעזוב את הסדרה (הדמות שלו הוצאה להורג), אבל רק משום שראה שאין לו ברירה. לטענתו, יוצר הסדרה, ג'ייסון רוטנברג, קטע את הסיפור של הדמות שלו בעונה זו בכוח רק בכדי לגרום לו למצב בלתי אפשרי ולדחוף אותו החוצה.

13. ראיין איגולד יככב כחלק מהקאסט הראשי בספין אוף של The Blacklist, ובכך ייקח עימו את דמותו של טום מסדרת האם. איגולד יככב לצד פאמקה ג'נסן ואדי גאתגי (Mr. Solomon).

14. רשת HBO אישרה לסדרה את הפרויקט Sharp Objects בכיכובה של איימי אדאמס. הסדרה תעקוב אחר קאמיל פרקר (אדאמס), אשר חוזרת לעיירה שלה בכדי לכסות כעיתונאית את הרצח של שתי ילדות. בכדי לפענח את הרצח עליה לפענח את הפאזל מעברה.

15. ערוץ "ניקולודיאון" חידש את הסדרה School Of Rock לעונה שנייה וזאת לאחר ששודרו עד כה ארבעה פרקים בלבד.

16. מליסה מקארתי חוזרת לעונת החזרה של Gilmore Girls ב"נטפליקס". 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה לfox על לוציםר, מהרגע שהסדרה יצאה חששתי מביטול, ועכשוו אתה מרגיע אותי.
תודה לך חח