יום חמישי, 28 באפריל 2016

חדשות קולנוע: אילו סרטים "דיסני" מתכננת ?



"דיסני" הודיעו כי שמרו 5 תאריכים לסרטי אקשן\פנטזיה בין השנים 2017 ל 2019. למרות שאנחנו לא יודעים בדיוק אלו סרטים ייכנסו אל המועדים הללו, אפשר לנחש שניים מהם: "ספר הג'ונג'ל 2" ו"מליפיסנט 2". ישנם מספר פרויקטים אחרים, אשר נמצאים בפיתוח אצל "דיסני", ולכן נצטרך להמתין ולראות אלו סרטים אכן יזכו לכך. נכון לעכשיו, מה שידוע לנו הם התאריכים בלבד.

התאריך הראשון הינו ה 28 ביוני 2017, אשר אמור היה להחליף תאריך אחר, 22 בדצמבר 2017, שבוע לאחר יציאת הסרט השמיני בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים". התאריכים הבאים הינם: 6 באפריל 2018, 3 באוגוסט 2018, 25 בדצמבר 2018 ו 20 בדצמבר 2019. הסרט אשר יזכה לצאת בתאריך הראשון, ה 28 ביולי 2017 אמור להתחרות בסרט "ג'ומנג'י" של "סוני", בשעה שלתאריכים האחרים אין, נכון לעכשיו, תחרות משמעותית, אך סביר להניח שהמצב ישתנה. "דיסני" שמרה בעבר את התאריכים של ה 2 בנובמבר 2018 וה 8 בנובמבר 2019 עבור שני פרויקטים נוספים שעדיין לא נקבעו. כלומר, בשנת 2018 אמורים לצאת 4 סרטי פנטזיה.

ימים בודדים לאחר שהסרט "ספר הג'ונג'ל" יצא לאקרנים דווח שהבמאי ג'ון פאוורו והתסריטאי ג'סטין מארקס החלו בשיחות עם "דיסני" בכדי לחזור לסרט השני בסדרה. אין עדיין מידע על הסיפור אשר אמור להיות מסופר בסרט השני, וכמו כן לא ברור באם סרט זה יושפע מסיפור נוסף של הסופר רודיארד קיפלינג אודות מוגלי הצעיר (ניל סת'י). הדיווח האחרון גורס שהסרט "ספר הג'ונג'ל 2" יכול להיות מוכן לקראת המועדים של אוגוסט 2018 או נובמבר 2018. "מליפיסנט 2", אשר דווח לראשונה שייצא לפועל בחודש יוני האחרון, ובו אנג'לינה ג'ולי אמורה לשוב ולגלם את הדמות הראשית ולינדה וולורטון חוזרת גם כן בכדי לכתוב את התסריט.

בכל הנוגע לשאר התאריכים, ישנם מספר סיפורי אגדות שיכולים להיכנס אליהם. מספר מסיפורי הפנטזיה של "דיסני" נכון לעכשיו נמצאים בשלבי פיתוח כגון "קרואלה", אשר אמה סטון מקושרת אליה ככוכבת הראשית,
Jungle Cruise בכיכובו של דווין ג'ונסון, A Wrinkle In Time עם אווה דווורני בתפקיד הבמאית, "דמבו" בבימויו של טים ברטון, סרט מקדים ל"מרי פופינס" בכיכובם של אמילי בלאנט ולין מנואל מירנדה. "טינקר בל" בכיכובה של ריס וות'רספון, "מפצח האגוזים" ו Four Realm אותו אמורה לביים לייסי האלסטורם. לא ברור באם האולפנים יודיעו אלו סרטים ישויכו לאלו תאריכים.

ל"דיסני" יש כבר מספר סיפורי אגדות, אשר ייצאו לפני התאריכים הללו. באולפנים ישחררו את "אליס בארץ המראות" ב 27 במאי וב 12 באוגוסט ישוחרר הסרט "פיט הדרקון". הסרט "היפה והחיה" אמור לצאת ב 17 במרץ 2017. נצטרך להמתין לידיעות הרשמיות מ"דיסני" בכדי לקבל מידע קונקרטי. גם אתם לא יכולים לחכות ? יש משהו בסרטים הללו...

אין תגובות: