יום שישי, 15 באפריל 2016

עונת הפיילוטים 2016: הבאז הראשוני לגבי הפיילוטים של חמש רשתות הברודקאסט האמריקאיות (2)



הדיווחים ממשיכים להגיע לגבי הפיילוטים, כאשר עדיין צריך לשים לב שחלק מהפיילוטים עדיין לא סיימו את ההפקה ולכן הדיווחים נמצאים בשלבים ראשוניים בלבד ויכולים להשתנות במהלך השבועות הבאים. 




דרמות:

Broken מקבלת באז חזק בתחילת הדרך. הדרמה נחשבה מתחילת הדרך כבעלת סיכויים גבוהים וההחתמה של אן פאקווין רק חיזקה את מצבה. הסדרה Most Wanted (ספין אוף של "ש.י.ל.ד.") נחשבת כנעולה לעונה הבאה (בשורות לא כל כך טובות ל Agent Carter). The Jury צוברת עניין. הדרמות הבאות עדיין מוזכרות: Time After Time ו The Death Of Eva Sofia Valdez. צריך לזכור שעדיין מוקדם מאד בתחרות וחלק מהפיילוטים עדיין בשלבי הפקה כגון Still Star Crossed של שונדה. ברשת רוצים השנה לשים דגש על סדרות ללא עלילה מרכזית סבוכה ולכן Broken כל כך חזק בתחרות.

קומדיות:

Dream Team מקבלת באז ראשוני. הקומדיות הבאות מקבלות תשומת לב: Chunk & Bean ו The Second Fattest Housewife In Westport. הקומדיה Downward Dog מקבלת תגובות חיוביות ואף החל להעסיק כותבים. גם ההפקה של הקומדיה של גולדברג וגארסקיו החלה להעסיק כותבים בכדי להספיק לכתוב 4 תסריטים עד העלאת הלוח החדש של הרשת (אם כי המטרה הזאת לא תושג, ככל הנראה). הקומדיה Pearl של קנדיס ברגן עדיין בתחרות.




דרמות:

כפי שכבר ציינתי בפוסט הקודם, הריבוט ל 24 נראה חזק מאד בשלב הזה. הפיילוטים שצוברים מומנטום: The Exorcist, הדרמה ללא שם של לי דניאלס, Pitch והעיבוד הטלוויזיוני ל"נשק קטלני". צריך לזכור שהרשת כבר אישרה שתי דרמות לעונה הבאה: Shots Fire והחזרה של Prison Break, אשר צפויה להיות מיני סדרה במספר פרקים מצומצם כמו החזרה של The X Files, כך שהתחברות השנה תהיה חזקה מאד.

קומדיות:

Making History ממשיכה להיות המובילה בתחרות, כאשר The Mick מקבלת תשומת לב.





דרמות:

הסדרה Bill בכיכובו של מייקל וותרלי (NCIS) צוברת תאוצה ככל שעובר הזמן. גם הריבוט לפיילוט Doubt נראה השנה כמתמודד חזק מאד. העיבוד הטלוויזיוני ל Training Day נראה כפרויקט מבטיח. יש באז לדרמה Bunker Hill, אשר דיווחים בתוך הרשת גורסים שההחלטה תהיה בינה לבין Code Black. אין הרבה מידע לגבי "מקגייור" ו Drew, כאשר לגבי האחרונה נמסר רק שהחלו לדבר עם תסריטאים.

קומדיות:

הקומדיות I'm Not Your Friend של מאט לה לבלנק והקומדיה של קווין ג'יימס מקבלות את מרבית מהבאז ונראות בטוחות מאד. מעבר לכך, הקומדיות הבאות נחשבות כמועמדות אפשריות: הקומדיה של גרג גרסיה\סטפני וויר, Superior Donuts, Furst Family.



דרמות:

הספין אוף הנוסף של המותג של Chicago, הכוונה היא ל Chiago Justice, נחשבת כנעולה לעונה הבאה. עדיין מוקדם להחליט לגבי הספין אוף של The Blacklist, אבל היא בהחלט נחשבת כמועמדת רצינית. מעבר לכך, אין יותר מדי מידע, מלבד העובדה ששתי הסבוניות (Cruel Intantions ו Miranda's Right) נזכרות כמועמדות, בין היתר משום שרשת NBC שמה לעצמה למטרה להעלות "סבוניה" אחת לפחות בעונת הפיילוטים הנוכחית. כמובן, שאם הפרויקטים לא יהיו מוצלחים לא יעלו אותם בכל מקרה. לגבי Time, הדיווחים הם ששהסדרה מתגבשת הרבה יותר טוב ממה חשבו. הדרמה ללא שם של דן פוגלמן, אשר נחשבת כחזקה מאד.

קומדיות: 

The Trail נחשבת כחזקה מאד, הקומדיות הבאות מקבלות תשומת לב: Bronks Tale, Marlon ו Powerless. מבין 3 הקמדיות הבאות, אחת מהן צפויה להציג לפחות מתמודדת אחת חזקה: הקומדיה ללא שם של איימי פולר\צ'ארלי גראנדי, הקומדיה ללא שם של מאט האברד\מייק שור, קומדיה ללא שם של טרייסי וויגפילד. 



נכון לעכשיו, יש 3 מתחרים עיקריים לקבל אישור לסדרה: Riverdale," פרויקט "על טבעי" ללא שם של קווין וויליאמסון ו"פרויקט מארס ללא שם". סדרה נוספת שעדיין בתחרות: Frequency



הערה: הידיעה מבוססת על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

אין תגובות: