יום שני, 8 ביוני 2015

מבזק: 20 ידיעות (08.06.15)



1. סנדהיל רממותי יחזור לגלם את דמותו של מוהינדר בריבוט Heroes: Reburm. השחקן יופיע בתפקיד אורח ויצטרף לג'ק קולמן אשר יגלם את דמותו של נוח בנט, מאסיי אוקה כהירו נאקשומה, גרג גרונברג כמאט פקרמן, ג'ימי ג'ין לואיס כ"האיש מהאיטי" ונוח גריי קאבי כמייקה, אשר כולם חוזרים גם הם.

2. רשת FOX ממשיכה לדווח, כי היא ממשיכה לפתח ספין אוף לסדרה 24, אך בעוד שהידיעות עד התקופה האחרונה דיברו על כך שהדמות המרכזית תהיה דמות נשית, הרי שעתה מתברר שברשת FOX דווקא מנסים שוב דמות גברית במרכז, הדמות תהיה בגילאי העשרים פלוס כאשר ג'ק באואר (קיפר סאת'רלנד) אמור להגיע לסייע כשחקן אורח מתמשך במהלך העונה. אל השניים תצטרף דמות נשית (ולא, לא מדובר בקייט מורגן, הלא היא איבון סטראהובקי, אם כי היא אמורה להופיע). גם במקרה הזה, כמו במקרה של העונה האחרונה של 24, מדובר בסדרה מוגבלת, אם כי קיימת אפשרות להמשיך באותו פורמאט במידה וזה יצליח.

3. העונה האחרונה של Continuum תעלה בקנדה ב 4 בספטמבר 2015.

4. שמונת הפרקים האחרונים של העונה החמישית והאחרונה של Lost Girl יעלו בקנדה החל מה 6 בספטמבר 2015.

5. השחקנית סנדרה הולט (The Returned US) מצטרפת לסדרה Fear The Walking Dead בתפקיד אורחת מתמשך בתור ד"ר בת'אני אקסנר. העונה הראשונה של הסדרה אמורה לעלות בחודש אוגוסט 2015.

6. לוק מיטשל קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השלישית של "ש.י.ל.ד.". שחקן נוסף שקודם להיות חלק מהקאסט הראשי בסדרה הוא הנרי סימונס.

7. רשת Syfy אישרה סדרה חדשה בשם Wynonna Earp. מדובר בז'אנר ה"על טבעי" עם נגיעה למערבונים, המבוסס על קומיקס.

8. בסדרה Outlander גויסו שלשה שחקנים חדשים לעונה השנייה. מדובר ברוברט קאבנה, אשר יגלם את דמותו של ג'ראד, בן דודו של ג'יימי החי בפאריס. ג'יימי וקלייר יחיו באחוזה שלו. כמו כן, סטנלי וובר, אשר יגלם סוחר יינות וחבר בחצר המלכות הצרפתית, והוא יהיה חסר מצפון. ולבסוף, אודרי בריסון כנזירה אנג'ליק במנזר בפאריס בו קלייר תתנדב. לגבי אודרי, מדובר בהופעת אורחת עם אפשרות להרחבת התפקיד שלה, לגבי השניים האחרים הם יצטרפו לקאסט הראשי.

9. רשת ABC ערכה שינוי בלוח המשדרים שלה. הסדרה Of Kings And Prophets, אשר הייתה אמורה לעלות ביום ראשון בסוף חודש ספטמבר תעלה רק בחצי השני של העונה. הסיבה היא, שבהפקה עורכים שינויים מבחינה קריאטיבית ובעיקר מתוך רצון לשנות את דרך הצגת הסיפור וכן ללהק מחדש מספר דמויות. כמו כן, מספר הפרקים שלה קוצץ מ 15 ל 13. צריך לזכור שברשת היו תגובות שונות לפיילוט ולא כולם אהבו אותו, אך בסופו של דבר הוא אושר. יכול מאד להיות שבסופו של דבר למרות שהפיילוט אושר, ברשת יבחרו לגנוז את הפרויקט. במשבצת השידור שלה שובצה הסדרה Qantico, אשר הייתה אמורה לעלות בימי שלישי בשעה עשר בערב. עדיין לא ברור איזו סדרה תשובץ בשעת השידור של עשר בימי שלישי, יכול מאד להיות שהרשת תעלה במהלך העונה מספר סדרות במספר פרקים מוגבל.

10. רשת NBC ערכה שינוי בלוח המשדרים שלה. הסדרה Chicago Med, אשר הייתה אמורה לעלות בחצי השני של העונה, תעלה כבר בחודש ספטמבר במקום הסדרה Heartbreaker, בימי שלישי בשעה תשע. Heartbreaker התחלפה עם Chicago Med והיא זו שתעלה רק בחצי השני של העונה. הסיבה ? השחקנית הראשית מליסה ג'ורג' נכנסה להריון ובהפקה יחכו עד שהיא תלד ותוריד ממשקלה.

11. למרות שהיה נדמה שפרק הסיום של העונה השישית יהווה גם את פרק סיום הסדרה הרי שב Yahoo מנהלים משא ומתן עם ההפקה של "קומיוניטי" לחזרת הסדרה לסרט, או למספר פרקים נוספים.

12. ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי") אמור להופיע כשחקן אורח בריבוט לסדרה The X Files. מקהייל יגלם את דמותו של טאד אומלי, המגיש של חברת חדשות באינטרנט והוא הופך לבעל ברית לא אופייני למאלדר (דיוויד דוכבני).

13. ברשת FOX טוענים כי הם עובדים על סדרה מוגבלת של Prison Break ובה אמורים לשוב הדמויות של מייקל ולינקולן סקולפילד וגם הפעם אמורה להיות בריחה מבית כלא. בכדי שההפקה תצא לפועל יצטרכו לעבוד סביב לוח הצילומים של השחקנים (וונוורת' מילר ודומניק פארסל), אשר מחויבים לסדרה Legends of Tomorrow. בכל מקרה, מבחינה קריאטיבית לסדרה יהיה סוף סגור.

14. בסדרה Elementary, השחקן ג'ון נובל (Fringe), יהיה חלק מהקאסט הראשי בעונה הרביעית בתור אביו של הולמס.

15. ב"מארוול" מפתחים את הסדרות הבאות: Cloak & Dagger, Ms. Marvell וסדרה מקדימה ל Hulk.

16. מועד חזרת הסדרה Chasing Life הוקדם והיא תעלה כבר ב 6 ביולי 2015 במקום ב 17 באוגוסט.

17. רשת USA מפתחת דרמה בשם Apex, אודות מתנקשת אשר מצילה שני ילדים מנודים והשלושה מייצרים קשר אישי חזק ביניהם בשעה שהם מוצאים את עצמם בליבה של קונספירציה ועם פוליטיקאים ושוטרים מושחתים, סמים מעורבים בעולם הזה וגם רוצח סדרתי. השלשה, אשר התיאור המדויק ביותר יהיה לקרוא להם מעין "משפחה" נלחמים על ההישרדות שלהם.

18. הספר של סטיבן קינג, The Stand, עומד ככל הנראה לעבור עיבוד למיני סדרה בת שמונה פרקים ברשת Showtime. מלבד זאת, הספר גם עומד להפוך לסרט קולנוע בקרוב מאד. המיני סדרה אמורה להתחיל להיות מצולמת בתחילת השנה הבאה. מי שקרא את הספר יודע שהוא עוסק במאבק בין טוב ורע לאחר שווירוס מחסל את מרבית מאוכלוסיית ארה"ב. הסיפור יעקוב אחר חבורת ניצולים, אשר נלחמים נגד האנטיכרייסט רנדל פלאג.

19. השחקן ג'ייסון ג'ורג', אשר מגלם את דמותו של ד"ר בן וורן בסדרה "האנטומיה של גריי" קודם להיות חלק מהקאסט הראשי. עושה רושם שהוא אמור למלא את החלל שהותיר אחריו פטריק דמפסי. באופן אישי, הם בכלל לא באותה ליגה.

20. לאחר שבשבועות האחרונים המעריצים של הסדרה Constantine קיוו שרשת אחרת תציל את הסדרה האהובה עליהם, כאשר דובר אפילו על חבירה לרשת ה CW, בימים האחרונים נודע כי הסדרה מתה בצורה סופית ומוחלטת.

5 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

תודה אחי אחלה ידיעות

שלמה אמר/ה...

אחלה כתבה

אנונימי אמר/ה...

נו באמת מה כבר אפשר לעשות עם ״נמלטים״? יחזירו את מייקל מהמתים??

שד משחת אמר/ה...

אחרי הכל הצופים אוהבים מידי פעם לראות דברים של פעם אז מה רע אם זה ישן אבל חדש
נמלטים ו"24"

אנונימי אמר/ה...

פוקס פשוט נואשים.
כל המחיזור הזה כבר הופך למגוחך.