יום שלישי, 11 במרץ 2014

פרסום: רשת TNT פרסמה את מועדי עליית חלק מסדרות הקיץ שלה.


להלן מועדי עליית סדרות הקיץ של רשת TNT שתאריך העלייה שלהן נקבע:

יום ראשון ה 22 ביוני 2014:

The Last Ship - לסדרה של מייקל ביי צוות שחקנים מוכר ובין היתר ניתן לציין את אריק דיין, אדם בולדווין, רונה מירטה, מיקאלה מקמאנס, צ'ארלס פארנל, טראביס ואן ווינקל, קריסטינה אלמור וסאם ספרואל. הסדרה אמורה לעסוק באנשי משחתת של חיל הים, אשר לאחר אסון עולמי, שגרמה למות כמעט כל האוכלוסייה בעולם, צריכים להתמודד עם העובדה שיכול להיות שהם הניצולים היחידים.

מקמאנס תגלם את דמותה של לוטנט ג'קי מקאנה, חברה בצוות, אשר מנהלת את צוות יחידת התקיפה.
פארנל יגלם את דמותו של יו ג'טר, ראש צוות הפיקוד. ואן ווינקל יגלם את דמותו של דני גרין, המנהיג של צוות "אריות ים".
אלמור תגלם את דמותה של לוטנט אלישה גרנדסון.
ספרואל יגלם את דמותו של קווינסי, חוקר ביולוגי.
רונה מירטה לוהקה לתפקיד הנשי הראשי לצד אריק דיין (האנטומיה של גריי). מירטה תגלם את דמותה של רייצל סקוט, מיקרוביולוגית נחושה ובטוחה בעצמה.
אדם בולדווין יגלם את דמותו של מייק סלאטרי, הסגן של טום צ'נדלר (אריק דיין), אדם בעל מצפון שדואג למשפחתו. הוא וטום מתווכחים לעיתים לגבי דרך הפעולה שצריך לנקוט. כזכור, הסדרה מספרת את סיפורו של צוות על משחתת, אשר לאחר קטסטרופה עולמית מבינים, שיכול להיות שהם השריד האחרון של האנושות.

Falling Skies - עונה רביעית.


יום רביעי ה 20 באוגוסט 2014:

Legends - הסדרה תעקוב אחר מרטין אודום, סוכן, אשר מסוגל לשנות את עצמו לזהויות שונות לפי כל משימה. אך הזהות שלו עומדת בפני סימן שאלה, כאשר זר ניגש אליו וטוען בפניו שהוא אינו מי שהוא חושב שהוא. בין השמות המוכרים ניתן למנות את אלי לרטר (Heroes) ושון בין ("משחקי הכס"). ברנדון פרייז'ר אמור היה לגלם את התפקיד הראשי, אולם פרש בשל חילוקי דעות מקצועיים.

סדרות נוספות של הרשת שיחזרו בקיץ הקרוב בפרקים ועונות חדשות, אך עדיין לא נקבע להן תאריך עלייה הן:

Major Crimes, Rizzoli & Isles, Perception, Franklin & Bash, Dallas

כמו כן, סדרה חדשה נוספת של הרשת, Murder In The First של סטיבן בוצ'קו תעלה בקיץ הקרוב וגם לה עדיין לא נקבע תאריך עלייה לאוויר.


Murder in the First בכיכובם של טיי דיגס וקתלין רוברטסון. הסדרה אמורה להתרחש בסאן פרנסיסקו ולעקוב אחר מקרה אחד בלבד בו שני בלשים במחלק רצח טרי אינגליש (דיגס) והילדי מוליגאן (רוברטסון) חוקרים אחר מקרה, שכנראה מקושר למכור לסמים. המקרה מסתבך כאשר הקרבן מקושר לאיל מעמק הסילקון אריק בלאנט (טום פלטון), המנכ"ל של חברת הייטק מצליחה מאד. הטיימינג עבור בלאנט בעייתי משום שהוא עומד בפני הנפקה בבורסה. כמו כן, הוא גם נתבע על ידי מפתח תוכנה, אשר טוען שבלאנט גנב את הקוד שלו למערכת הולוגרמה חדשה.

שוטר נוסף ביחידה הם דיוויד מולק (רפאל סבארג'), והיחידה מנוהלת על ידי לוטננט ג'ים קוטו (יאן אנטוני דייל).

בפאן האישי, הילדי היא חד הורית (מימי קירקלנד) ואילו טרי נאבק בכדי לטפל באשתו החולה אמילי (אן מארי ג'ונסון).

עובדים עבור בלאנט הם ביל ווילקרסון (סטיבן וובר), הנהג והטייס שלו, ואיבנה ווסט (בס רוס), המנהלת הטכנולוגית של החברה.

אין תגובות: