יום ראשון, 16 במרץ 2014

עונת הפיילוטים 2014: הפיילוטים של רשת ABC.


קומדיות (14):

An American Education - מבוססת על הסדרה בריטית ועוקבת אחר אלפי ויקרס, מורה בעל שיטות לימוד לא רגילות בבית הספר הציבורי של סאן דייגו. אלפי אוהב את הסטודנטים שלו, אבל ההתלהבות שלו וגילו הצעיר גורמים לו להיות נאיבי ולפעול באמצעים לא רגילים עם תלמידיו וגם עם הסגל האקדמי. הוא מנווט בין לימוד תלמידיו ורדיפה אחר מורה כריזמטית חדשה.

שחקנים בולטים: ג'ק ווייטהול, רוזי פרז, בריטני סנואו.


Cristela (סיטקום) - הקומדיה עוקבת אחר כריסטה, אמריקאית ממוצא לטינית, אשר לא מוצאת את עצמה בין שתי התרבויות. היא נמצאת בשנת הלימוד השישית ללימודי משפטים וחיה ללא תשלום שכר דירה אצל אחותה וגיסה. היא מעוניינת לקבל משרת התמחות בחברה מבוססת בשעה שאמה לוחצת עליה למצוא עבודה אמיתית, גיסה לוחץ עליה לעזוב את הבית ואחותה נוטה להתעצבן.

שחקנית בולטת: כריסטה אלונזו.


Damaged Goods - עורכת דין מוצלחת בשם ניקול (קאמפ) מרגישה נבגדת כאשר החבר שלה טים (ג'סטין הארטלי), מודיע לה שהוא לא שמח עבורה ולא יהיה שמח במידה ותיקח על עצמה את הקידום בעבודה (במקום ששניהם עובדים) שהציעו לה, קידום שהוא ציפה לעצמו.

שחקנים בולטים: סטיב טאלי, בן לוסון, קלי סטיוארט, אנה קאמפ, ג'סטין הארטלי.


Far East Orlando - הקומדיה מתרחשת בשנות התשעים, כאשר אדי אוהב תרבות ההיפ הופ גדל בפרברי אורלנדו, מגודל על ידי מהגר שאובססיבי בכל האלמנטים האמריקאים - יש לו מספר חנות למכירת בשר - ואם שגם כן מהגרת, שלעיתים קרובות נבוכה מהתרבות האמריקאית. כולם מנסים לחיות את החלום האמריקאי בשעה שהם עדיין מנסים לשמר את התרבות והזהות שלהם.

שחקנים בולטים: קונסטנס וו, רנדל פארק, פורסט ווילר, איאן צ'ן.


Galavant - סיפור אגדות מוזיקלי על הנסיך גלבנט והניסיון שלו לנקמה במלך שגנב את אהובתו.

שחקנים בולטים: ג'ושוע סאס, טימותי אמונדסון, ויני ג'ונס, קרן דוד, מלורי ג'נסן, לוק ינגבלד.


Irrevesible - תתמקד באנדי ושרה, זוג מוזר שמרוכז בעצמו, הניסיונות והתלאות שהם עוברים, שרובם הם מביאים על עצמם. מבוסס על הסדרה הישראלית "בלתי הפיך".

שחקנים בולטים: דיוויד שווימר, ג'סיקה קנאפט, איריס בהר.


Keep It Together (סיטקום) - מבוססת על חייו והסטנד אפ של קווין הארט. הקומדיה תתמקד בזוג לאחר גירושיו, כאשר השניים מנסים להיות חברים למען ילדיהם, למרות ההבדלים הגדולים בין השניים.

שחקנים בולטים: רומני מאלקו, ברשה ווב, אמבר סטיבנס, קווין הארט, ג'ייסון בלייר, ג'ף רוס.


My Thoughts Exactly - קומדיה רומנטית אשר חושפת את המונולוגים הלא מצונזרים של זוג צעיר.

שחקנים בולטים: אנלייט טיפטון, ג'ייק מקדורמן, ג'ייד קאטה-פרטה, ניקולאס רייט, קלואי וופר.


Saint Francis - שוטר ואיש משפחה שמרן מתנגח עם אחותו הצעירה בת ה 29 והליברלית, שגם נכנסת להריון.

שחקנים בולטים: מייקל אימפריורי, ספנסר גרמר, פייג' ברוסטר, הנרי סימונס.


Selfie - אישה צעירה בשנות העשירים שמרוכזת בעצמה, עוברת פרידה משפילה ופומבית, היא הופכת לקרבן לסרט שמופץ ברשת ולפתע היא הופכת למפורסמת מאד ויש לה מעריצים, אך מהסיבות הלא נכונות. היא מגייסת לעזרתה איש שיווק בחברה שלה בכדי לשפר את התדמית שלה.

שחקנים בולטים: קארן ג'יליאן, אלין רייצ'ל, דיוויד הרווד.


Strange Calls - טובי בנקס, שוטר בעל לב טוב בבוסטון מוגלה למשמרת הערב בננטקט, היכן שמקרים משונים הופכים לנורמה במשך תשעה חודשים מהשנה. הוא חובר לגרגור, שומר מגדלור אקצנטרי ובעל אוטוריטה מקומי בעולם הפרה נורמאל. השניים הופכים לצמד לוחמים לא שגרתי המטפלים ב"מקרים משונים" שמגיעים לתחנה. הקומדיה מבוססת על קומדיה אוסטראלית.

שחקנים בולטים: קארן ג'יליאן, טים פפר, דוויין ג'וי ראנדולף, אלין רייצ'ל.


קומדיה ללא שם של אנטוני אנדרסון/ קניה באריס : אפרו אמריקאי מהמעמד הבינוי-גבוה נאבק לגדל את ילידיו עם תרבות מסוימת, אך אשתו כל הזמן נאבקת בו בתחום הזה.

שחקנים בולטים: אנטוני אנדרסון, לורנס פישבורן, טרייסי אליס רוס, יארה שאהידי, מיילס בראון, מרקוס סקריבנר, קאליה מרטין.


קומדיה ללא שם של בראיין ג'יליוואן - אב שעובד יתר על המידה חולם להיות בחופשה כל השנה ומחליט לעקור את כל משפחתו ולעבור לניו המפשייר, היכן שפותחים קוטג'ים לתיירים, והיכן שלעיתים נדירות, אם בכלל, הם מרגישים שהם נמצאים בחופשה.

שחקנים בולטים: מולי שאנון, פול אף טומפקינס, שילו נלסון, טסה אלברטסון, טיי פרקר, צ'ארלי קילגור, קונור קאלופסיס.


The Winklers (סיטקום) - איש תחזוקה שלא נוהג להחצין את רגשותיו לומד על אהבה והחיים, בעיקר בשל העובדה שהוא חי עם החותנים שלו.

שחקנים בולטים: הנרי וינקלר, דומיניק לאמברדוזי, אווה אמורי מארטינו, ג'וש סאסמן.


דרמות (13)

Astronaut Wives Club (הוזמנו 10 פרקים לסדרה) - הסדרה תתרחש בשנות השישים עם תחושה של העת המודרנית ותספר את הסיפור של הנשים, אשר עמדו לצד הגיבורים הגדולים ביותר בהיסטוריה האמריקאית בעת המרוץ לחלל.

שחקנים בולטים: ג'ואנה גרסיה סווישר, אודט אנאבל, אזור פרסונס.


The Club (אושרו לסדרה 13 פרקים לעונה הראשונה) - אופרת סבון, אשר תתרחש בקאנטרי קלאב.

שחקנים בולטים: קאלי הרננדז, כריס קונרוי.


Secret & Lies (הוזמנו 10 פרקים לעונה הראשונה) - איש משפחה מוצא גופה של ילד קטן ומהר מאד הופך לחשוד ברצח. אין לו ברירה, אלא למצוא את הרוצח האמיתי בשעה שנישואיו, המוניטין שלו והשפיות שלו נמצאים במבחן.

שחקנים בולטים: ראיין פליפה, ג'ולייט לואיס, קאדי סטריקלנד, קליפטון קולינס ג'וניור, נטלי מרטינז, בל שיוז, אינדיאנה אבנס, צ'ארלס דיוטון, סטיבן בראנד, קייט אשפילד.


Agatha - אסירה לשעבר, אשר הפכה לקרמינולוגית ועתה מגיע לסייע למשטרה בכדי למצוא אנשים שנעלמו. מפקד המשטרה שהיא מגיעה לסייע לו בעבודה הוא אביה, והשניים לא שוחחו מזה 15 שנה.

שחקנים בולטים: בונג'אנה נובקוביץ', אריק פאלדינו, כריסטיאן קיז, מטה גולדינג, אארון אשמור.


American Crime - הסדרה תתרחש בעמק בקליפורניה ותתמקד ברצח על גוון גזעי והמשפט בעקבותיו. האירועים יתבצעו ממספר נקודות מבט. המקרה מקבל חשיבות גדולה יותר בתוך הקהילה ומלמד על הבדלי הגזעים, המעמדות והדעות הפוליטיות במדינה.

שחקנים בולטים: טימותי האטון, פלישיה הופמן, אלביס נולאסקו, קתלין ג'רארד, ריצ'ארד קאברל, פנלופי אן מילר.


Clementine - פושעת מתחילה לנבור בעברה משום שקבוצה של אנשים מנסים לחסלה מאחר והם חושבים שיש לה כוחות נסתרים שבעתיד היא תוכל להשתמש בהם לטוב, אך גם לרע.

שחקנים בולטים: שרה סנוק, מקייטי וויליאמסון, דיוויד סטראטשרין, אדווין הודג', קווין אלחנדרו, קתלין מונרו, מקנה גרייס.


Exposed - סדרה על פי ספרי ליסה מארקלאוד, אשר תתמקד בעיתונאי חוקר, אשר לא יעצור בשום מכשול בכדי להגיע לאמת, כולל לכרות בריתות לא הגיוניות.

שחקנים בולטים: מרי אליזבת' ווינסטד, פיטר דה ג'רזי, בראיין פ אוברייאן, פראן קראנץ.


Forever - ד"ר הנרי מורגן הוא הפתולוג הראשי של ניו יורק, והוא מעולה בעבודתו, אך אף אחד לא יודע שהנרי לומד את המתים מסיבה מסוימת: הוא בן אלמוות. בעזרת הבלשית ג'ו מרטינז. הסדרה תבחן את חייו של הנרי לפי המקרים בהם הנרי מטפל.

שחקנים בולטים: איאן גראונפאד, ג'אד הירש, אלנה דה לה גארזה.


How To Get Away With Murder - מותחן אקשן סקסי אודות קבוצה של סטודנטים ללימודי משפטים והפרופסור המבריק והמיסתורי שלהם לענייני הגנה, אשר הופך להיות מעורב במקרה רצח שיערער את כל האוניברסיטה ואת הנתיב של כל התלמידים הנ"ל.

שחקנים בולטים: ויולה דיוויס, מאט מקגורי, אגה נעומי קינג, ג'ק פאלאהי, אלפרד אנוך, קרלה סוזה, צ'ארלי וובר, ליסה וויל, בילי בראון, קייטי פינדלי, טום וריקה.


Sea Of Fire - כאשר שלש בנות עשרה מככבות בסרט פורנו זה הורס את שלש המשפחות שלהן ומוביל להיעלמות, לרצח ולהעלאה לפני השטח של סודות רבים. והכל קורה בעיירה קטנה. מבוסס על סדרה דנית.

שחקנים בולטים: ג'ניפר קרפנטר, ג'ק דבנפורט, איזבל קורניש, לילי בירדסל, כריסטינה צ'אנג, קווין ג' שמידט, ג'פרי נורלינג, קייר גילקריסט, זו סול, מייקל טורקו, אמנדה דטמר.


דרמה ללא שם של ריצ'ארד לה-גראוונסה : הדרמה תיסוב סביב אהבה ויריבות של שני אנשי החברה הגבוהה בניו יורק, אשר משחקים את המשחק ביניהם דרך מניפולציות ופיתוי אחד של השני, אבל גם של אנשים אחרים.

שחקנים בולטים: רופוס סיוול, קייטי הולמס, מליסה ג'ורג', דפני רובין ווגה.


The Visitors - הדרמה מבוססת על סיפור קצר של ריי ברדבורי ותעסוק במירוץ נגד הזמן להביס גזע חייזרי בלתי נראה, אשר רוצה לחסל את העולם, על ידי שימוש במשאבים של כדור הארץ נגד האנושות.

שחקנים בולטים: לילי ראבה, בארי סלואן, דרק וובסטר, מילו ונטימילייה, קייל האריסון בריטקוף, קטלניה דניס, קייל רוג'רס, בריאנה בראון.


Warriors - הדרמה תעקוב אחר הרופאים\ות והאחים\ות הצבאיים הטובים והמבריקים ביותר בשעה שהם עובדים על מקרים קיצוניים בקרב לוחמים, אשר חזרו מאפגניסטן, משפחות הלוחמים ויוצאי צבא, וכן באליטה הצבאית בוושינגטון.

שחקנים בולטים: אלואיז ממפורד, קורטני בי ואנס, דון הייני, סטיב קאזי, מורנה בכרין, המפטון פלוקר, ג'סטין מאשדו, גרג גרונברג.

תגובה 1:

בובי אמר/ה...

זה רק אני או שאף אחת מהסדרות האלה לא מעניינות?