יום שני, 16 בדצמבר 2013

ניתוח: לוח הערכות לקראת עונת 2015-2014, רשת FOX.

סדרות שחודשו:

Sleepy Hollow
The Simpsons
Bob's Burgers
Glee - במידה ולרשת הייתה אופציית יציאה היא הייתה מבטלת את הסדרה כבר בתום העונה הנוכחית. מדובר בסדרה יקרה, אשר מנפקת נתונים מחרידים, במיוחד לאור העלות שלה.

סדרות שיחודשו:

Family Guy
New Girl
Bones (תלוי בהסדרים כספיים, בעיקר עם השחקנים, אולם לא נראה שברשת יוותרו עליה, גם ביום שישי, אליו היא הצליחה להסתגל).

סדרות שבוטלו:

American Dad (עונה אחרונה ברשת זו)

סדרות שיבוטלו:

Raising Hope - סוף הדרך עבורה. נתוני רייטינג מגוחכים.

Dads - עצם קיצוץ מספר פרקי העונה הראשונה, והסיום המוקדם שלה בנוסף לנתונים מחרידים אומרים הכל.

The Mindy Project - למרות שרבים חושבים שיש לה סיכוי, קשה לראות כיצד הרשת תחדש סדרה, שמספר הצופים שלה בקושי מגיע לשלשה מיליון צופים במקרים מסוימים. הרשת העניקה לה השנה הזדמנות נוספת, אולם פרט לנס, שלא נראה שעומד לקרות, קשה לראות אותה שורדת. במידה והיא כן תשרוד יהיה לרשת קשה מאד להסביר זאת היות ואפילו עונה נוספת לא תסייע לה להימכר לסינדיקציה היות והיא תוכל להגיע לכל היותר ל 66 פרקים (צריך 88 פרקים למכירה טובה) וברשת לא יספגו שתי עונות כושלות עבורה.

סדרות שעתידן לא ברור:

Brooklyn Nine Nine - ברשת אוהבים מאד את הסדרה ואפילו נותנים לה את משבצת השידור שאחרי הסופרבול, אולם נתוני הרייטינג שלה לא משכנעים. לאור נתוני הרייטינג הגרועים של שאר הקומדיות של הרשת, יש לה סיכוי גדול יותר לשרוד, במיוחד לאור העובדה שברשת נלחמו זמן רב בכדי לקבל את אנדי סאמברג ואנדרה ברואר. צריך יהיה לעקוב על נתוני הרייטינג שלה עד סוף העונה, משום שקריסה נוספת מנתוני הרייטינג הבינוניים שלה יביאו בכל זאת לביטולה. הסיכוי לחידוש: 65%.

Almost Human - התחילה בצורה טובה, אולם החל מהפרק השני הידרדרה וממשיכה להידרדר. לא ברור היכן הירידה תיעצר. נכון לעכשיו, הנתונים שלה גבוליים, אולם ירידה נוספת תקבע סופית שעונה נוספת היא לא תראה. הסיכוי לחידוש: 55%.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש טעם לשאול שאלות? או שביטלת את המענה לקוראים?

Unknown אמר/ה...

תודה רבה על המידע. יש מושג מה עם האורגינאלים?