יום ראשון, 2 ביוני 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Da Vinci's Demons, Criminal Minds, Grey's Anatomy, Hawaii Five-0 ועוד...

נתחיל עם הודעה:

השבוע חוזרת פינת " 6 האנקדוטות שאולי לא ידעתם על..." אבל במתכונת שונה. חמש או שש הפינות הבאות יוקדשו לאותו אדם ולמעשה ילוו את הקריירה של הסלב מנקודת ההתחלה ועד הסוף. מדובר בפרויקט נחמד שקרם אצלי עור וגידים בחודש האחרון ועתה הגיע הזמן להוציא אותו לפועל, אני מקווה שתיהנו לקרוא באותה מידה שנהניתי לכתוב את הפינות.

ועכשיו, לשאלות ולתשובות.

נתחיל עם שאלה מאלעד:

Criminal Minds שווה צפייה?



תגובה:

אחרי עונה אחת או שתיים אפשר כבר להבין את הפואנטה של הסדרה, היא לא מתרוממת יותר מדי לגבהים או מתפתחת (למרות נגיעות קלות פה ושם, כמו השנה במקרה של הדמות של ריד) , אלא פשוט שומרת על יציבות לאורך שמונה עונות. עבורי זה היה קצת משעמם, אבל אולי אנשים אוהבים סדרות מהסוג הזה, אשר לא גורמות לך לחשוב יותר מדי.

נמשיך עם שאלה על הסדרה Grey's Anatomy:

מה אתה חושב יקרה עם קאלזונה בעונה הבאה של האנטומיה? ויש לסדרה סיכוי לשרוד מעבר לעונה 10?



תגובה:

היה נדמה לי שקראתי באיזשהו מקום ששונדה, יוצרת הסדרה, אמרה שהן מתאימות אחת לשנייה, אז אני לא יודע מה להגיד. נכון לעכשיו, אין יותר מדי מידע על העונה הבאה, כך שאי אפשר לדעת. למען האמת, אני לא מקדיש יותר מדי מחשבה לסיפורי זוגות בסדרות, זה החלק המשעמם של הסדרה עבורי, אני מתמקד רק בסיפור. לגבי סיכוי לשרוד מעבר לעונה 10, כאשר אערוך לוח הערכות לפני תחילת העונה החדשה אתייחס לכך.

ועכשיו, שאלה על רשת ה CW:

יש להוט הסכם עם הCW ? אם כן על איזה סדרות ומה ההסכם ?



תגובה:

לא, ל"הוט" אין הסכמים מול רשת ה CW. צריך להבין, של"הוט" וגם ל"יס" אין הסכמים מול רשתות שידור. בדרך כלל עורכים הסכמים מול האולפנים המפיקים, משום שבדרך כלל הסדרות בבעלות האולפנים. לא תמיד כל הסדרות ברשת ה CW שייכות לאותם אולפנים ולכן יש חלוקה כך שלמשל The Vampire Diaries משודרת ב"הוט" ו Arrow או Beauty & The Beast משודרות ב"יס". לגבי ההסכמים, אין לי שמץ של מושג וגם לא ממש מעניין אותי מה שקורה בארץ.

גם השבוע הגיעו שאלות במייל:

שאלה ראשונה:

רציתי לשאול, מה דעתך על הסדרה "השדים של דה וינצ'י" ? צפיתי עד כה בכל הפרקים ואני מחכה לפרק 7 ... לדעתי זאת ממש יצירת מופת טלוויזיונית ואחת הסדרות הטובות ביותר שנראו השנה או אפילו בשנים האחרונות !
מה דעתך עליה ?



תגובה:

כבר ציינתי יותר מפעם אחת, שבכל מה שקשור לסדרות תקופתיות זו אחת הסדרות היותר טובות שראיתי בשנים האחרונות. להגיד עליה שהיא יצירת מופת טלוויזיונית זה מוגזם, אבל בהחלט אחת הסדרות המהנות לצפייה.

ועתה למספר שאלות על אותה סדרה:

שאלות לגביי הוואי פייב 0:

1. האם גרייס פארק (קונו קלאקאוה) תחזור לעונה 4 של הוואי פייב 0 או שהיא עזבה את הסדרה?

2. החברה של דני וויליאמס שהופיעה בסוף הפרק, שיחקה העונה במוצא האחרון או שאני טועה?

3. זאת אותה אחת שמופיעה בסדרה כאוצרת במוזיאון (נראה לי שבעונה 2)?



תגובה:

1. עד כמה שאני יודע, גרייס פארק לא עזבה את הסדרה, אבל עדיין לא קיבלתי מידע קונקרטי על העונה הבאה.

2. לא ראיתי את הפרק, אבל עד כמה שאני יודע, התשובה היא: כן, זו אותה שחקנית.

3. גם לכך, התשובה חיובית.

תגובה 1:

אלעד אמר/ה...

גם שאלתי אותך אם תהיה עונה שלישית לסדרה 13 (XIII)ולא קיבלתי תשובה