יום ראשון, 9 ביוני 2013

בוודאי שמתם לב ש...



נקבע תאריך חזרה לעונה השלישית של הסדרה Luther. יותר משנתיים לאחר ששודר הפרק האחרון של העונה השניה של הסדרה (5 ביולי 2011), חוזרת הסדרה לעונה שלישית ב 3 בספטמבר 2013. החדשות הנוספות הן שהעונה השלישית בת ארבעת הפרקים תשודר בין התאריכים ה 3 ל 6 בספטמבר. קשה להתייחס לכך כחדשות טובות, משום שגם אם הסדרה תחודש לעונה רביעית, יצטרכו להמתין זמן רב מאד עד להפקה. אפשר היה למתוח את הפרקים לארבע שבועות.

בשבוע שעבר שודר פרק סיום הסדרה של The Secret Life of the American Teenager. נכון שמדובר באופרת סבון, אבל מדובר באחד מפרקי הסיום הגרועים ביותר של סדרות שניתן היה לראות בשנים האחרונות. כזכור, איימי לא החליטה אם להמשיך עם נישואיה לריקי או להמשיך עם בן, מה קורה בסוף ? היא מחליטה לא להינשא לריקי אבל גם לא רואים שהיא מתחילה משהו עם בן. העניין תלוי באוויר. גרייס נפרדת מג'ק לאחר שבועות של לבטים אבל לא רואים זאת על המסך בכלל. אדריאן מקבלת הפי אנד, שלפני פרק בכלל לא נראה באופק ואת הדמות המעניינת ביותר של הסדרה, אשלי, לא החזירו לפרק האחרון והסתפקו בפלשבק. כל כך עלוב.

הסדרה The Borgias הגיעה לסיומה. לאחר שלש עונות נסגר השאלטר על הסדרה של רשת Showtime. למרות שהיו לי מספר בעיות עם הסדרה והבעתי אותם יותר מפעם אחת יש לי בעיה עם כל התהליך שקדם לביטולה. יוצר הסדרה, ניל ג'ורדן, טען במשך זמן רב שהסדרה תוכננה להיות באוויר במשך ארבע עונות. ועתה, למרות שהסדרה מניבה רייטינג טוב בעונתה האחרונה, היא לא תזכה לעונה רביעית. מדוע ? משום שג'ורדן טען בפני מנהלי הרשת שאין לו מספיק חומר לעונה רביעית, אלא רק לסרט של שעה וחצי, אך לרשת זה לא משתלם מבחינה כספית (הפקה יקרה) ולכן הסדרה תסתיים כבר עתה מבלי להעניק סגירה סופית לסיפור. כיצד מתכננים סדרה לארבע עונות בלי מספיק חומר ? זה פשוט אידיוטי. ואתם יודעים מה האבסורד ? ניל ג'ורדן התחנן במשך שנים לרשת Showcase בכדי להפיק את הסדרה, ותראו מה קורה בסוף. חוסר אחריות.

אולי יש עתיד ל The Lying Game. כזכור, רשת ABC Family השהתה את החלטתה לגבי הסדרה עד לתחילת חודש יולי בכדי לראות כיצד הסדרות החדשות שלה יתפקדו. לצערם, The Fosters הניבה בפרק הראשון שלה רק 1.42 מיליון צופים. עבור פרק פתיחת סדרה של דרמה מדובר בנתונים לא מספיק טובים, במיוחד היות והנתונים אמורים לרדת מעט בפרקים הבאים. האם זה יספיק בכדי להחזיר את The Lying Game לעונה נוספת ? תלוי עד כמה נתוני הסדרה ירדו. תחזיקו אצבעות.

דרמה שמצפים לה תעלה מוקדם מהצפוי. הדרמה התקופתית The White Queen, אשר הייתה אמורה לעלות ברשת Starz רק ב 10 באוגוסט תעלה למסכי הטלוויזיה כבר ב 16 ביוני בערוץ BBC One והודות לנפלאות האינטרנט רבים יוכלו לצפות בפרקים כמעט חודשיים לפני שהיו אמורים. כזכור, הסדרה תתרחש באנגליה של שנת 1464, בשיאה של מלחמת השושנים, כאשר היו מספר טוענים לכתר האנגלי. תקופה, אשר הייתה הבסיס והרוח מאחורי כתיבת ספרי "משחקי הכס". רשמו זאת ביומניכם.

כוכבת הסדרה Community קיבלה תפקיד בסרט מעניין. השחקנית ג'יליאן ג'ייקובס, הלא היא ברטה בסדרה Community, אמורה להשתתף בסרט Hot Tub Time Machine 2, לצד ג'ון קיוזאק. היא אמורה לגלם את התפקיד הנשי הראשי בסרט. נכון לעכשיו, כל הקאסט הראשי של הסרט הראשון חוזר לסיקוול, כולל צ'אבי צ'ייס, אשר שיחק ביחד ג'יליאן בארבעת השנים האחרונות. ואני שואל, בשביל מה לעשות למותג הנחמד סרט המשך ? מה עוד יכולים לעשות, להחזיר אותם לימי האינקוויזיציה ? לתקופת מלחמת העולם השנייה ? האם הסיבה לסרט ההמשך היא רק כספית ? כנראה, שהתשובה לכך היא: כן.

 השבוע יסיימו את העונה 3 סדרות ויעלו 8 סדרות בעונות חדשות.

הסדרות שיסיימו את העונה:

יום ראשון: Army Wives, Game of Thrones, The Fall.

הסדרות שיעלו השבוע בפרקים חדשים:

יום ראשון: Falling Skies.
יום שני: Switched at Birth, King & Maxwell, Major Crimes.
יום שלישי: Pretty Little Liars.
יום רביעי: Royal Pains, Necessary Roughness.
יום שישי: Magic City.

2 תגובות:

דוד אמר/ה...

תיקון: camp עולה רק בעוד חודש.
וגם: royal pains חוזרת השבוע ביום רביעי.

D1D1 אמר/ה...

תוקן.