יום שני, 3 ביוני 2013

בוודאי שמתם לב ש...



מספר מכוכבי הסדרה Victorous מצאו לעצמם מהר מאד עבודה חדשה. הסדרה של רשת ניקולודיאון לא חודשה לעונה חמישית והסדרה בוטלה השנה. לא עבר זמן רב ומספר מכוכביה מצאו לעצמם משרות חדשות. השחקנית הראשית, ויקטוריה ג'סטיס עומדת לככב בספין אוף של "שקרניות קטנות ויפות" Ravenswood, אריאנה ג'נדר קיבלה סדרה משלה באותה רשת (ניקולודיאון)  Sam & Cat ואילו אוון ג'וגיה קיבל גם הוא סדרה משלו, הסדרה Twisted ברשת ABC Family. משתלם להתחיל את הדרך ברשת ניקולודיאון...

סדרה אהובה חוזרת בקרוב. חיכינו לזה זמן רב ועכשיו זה מגיע. אין עדיין תאריך מדויק, אבל הסדרה "פוארו" חוזרת בחודש יוני בסרט טלוויזיה חדש Elephants Can Remember. מדובר בסרט הראשון לאחר יותר משנה וחצי, כאשר מתוכננים ארבעה סרטים נוספים בחודשים הקרובים, כאשר קרוב לוודאי שאחד מהם יעלה בתקופת חג המולד, משום שבדרך כלל זה קורה בתקופה הזאת. ולראיה: בשנים 2003, 2009, 2010 ו 2011 שודרו סרטים שכאלה בחודש דצמבר.

יכול להיות שיש עתיד לסדרה Hemlock Grove. בשבוע שעבר התפרסם שב Netflix ישמעו פרזנטציה לגבי הסיפור אותו רוצה ההפקה לספר בעונה השנייה במידה ותאושר. ואני שואל, במידה ואכן תאושר עונה שנייה, לאור סיום העונה הראשונה, הסדרה תתחיל למעשה מאפס. למה לא חושבים על זה כאשר מסיימים עונה ? חושבים רק כיצד לסגור את הסיפור בקליף האנגר או כיצד לסגור את הסיפור לגמרי ? למה לא להשקיע מראש ולפני תחילת העונה הראשונה מחשבה כיצד הסדרה צריכה להיראות במידה והיא תמשיך מעבר לעונה אחת ?

ממשיכים למחזר חומרים. רוב לאו עומד לככב במיני סדרה בשם Killing Kennedy, הסדרה אמורה לספר את סיפורו של ג'ון פ. קנדי, נשיא ארה"ב במקביל לסיפורו של רוצחו (לכאורה) לי אוסוולד. האירועים יתרחשו בין השנים 1959 ל 1963. החדשות הטובות ? מישל טרכטנברג עומדת לגלם את דמותה של מארינה, אשתו הרוסית של אוסוולד. החדשות הרעות ? לפני שנה שודרה מיני סדרה בערוץ ההיסטוריה שעסקה בדיוק בנושא הזה. מה עוד אפשר לחדש בנושא ? היות ומדובר על סיפור של קרבן ורוצח, סביר להניח שהם לא ינקטו בגישה חדשה לגבי הרצח ולכן נקבל את אותו סיפור מחדש. האם לא מדובר בבזבוז זמן וכסף ?

מאט סמית עוזב את הסדרה Doctor Who. זה היה באוויר כבר לפני כשנה ועכשיו זה רשמי, מאט עוזב את הסדרה אחרי 3 עונות. הידיעה, כאמור, לא מפתיעה, אולם הפריעה לי העובדה שמאט לא עוזב עם המלווים שלו בשלש העונות הקודמות (איימי ורורי). במידה וידעו שמאט עוזב בתום העונה (ומתברר שידעו), מדוע לא המשיכו עם המלווים שלו עד תום העונה ואז היו מתחילים מחדש עם דוקטור ומלווים חדשים כפי שעשו כאשר מאט סמית נכנס לתפקיד ? אין לי דבר כלפי ג'נה לואיז קולמן, אשר מגמת את דמותה של קלרה (המלווה החדשה), אך היה נחמד לו היו מציגים אותה בעונה הבאה ולא בעונה הנוכחית.

הסדרה Hannibal חודשה לעונה שנייה. זוכרים מי אמר לכם לפני מספר שבועות, שעדיין קיים סיכוי שהסדרה תאושר לעונה נוספת ? אז, אני לא רוצה להתרברב, אבל, כן, זה הייתי אני. על פי המידע שמגיע מרשת NBC, שלש עשרה הפרקים של העונה השנייה לא מתוכננים לעלות לאוויר לפני חודש אפריל-מאי 2014, כך שתאלצו להמתין זמן רב עד שתפתח העונה השנייה.

ברשת USA ממשיכים עם הספיישלים שלהם. כזכור, בחודש דצמבר האחרון שודר פרק כפול של הסדרה
Royal Pains בתור פרק ספיישל ובו הוצגה החתונה של אוון ופייג'. השנה, נזכה לספיישל של סדרה אחרת: Psych. שני הפרקים האחרונים של העונה השביעית של הסדרה, אשר יהוו פרק מיוזיקל, ישודרו בחודש דצמבר. ואני שואל: בשביל מה ? האם מדובר במגמה, ובכל שנה נזכה לספיישל של סדרה אחרת ? נצטרך להמתין ולראות. לטעמי, מדובר בהחלטה מעניינת היות והסדרה אמורה לחזור לעונה שמינית באזור חודש פברואר-מרץ 2014, כך שלמעשה נותנים לצופים טיזר והצופים לא יצטרכו להמתין קרוב ל 10 חודשים בכדי לזכות בפרק נוסף של הסדרה, אך בכל זאת, 6 חודשים זה קצת יותר מדי זמן להמתין. לפחות עבורי.

הסדרה Happy Endings לא תקבל חיים חדשים ברשת USA. ושוב, אתם זוכרים מי הודיע לכם כאשר עלתה הידיעה שרשת USA מעוניינת בסדרה שלא יקרה מכך דבר ? כן, זה הייתי אני. לפי דעתי, בהפקה צריכים להבין שלעיתים קרובות צריך להניח לסדרות, כאשר הן "גומרות את הסוס". סדרה שלא מצליחה להניב 3 מיליון צופים במספר הצופים הכללי אין לה זכות קיום ולא משנה היכן היא משובצת או עד כמה המבקרים אוהבים אותה. דרך אגב, מצבה של Happy Endings שונה מאד מזה של Body Of Proof, אשר הניבה בעונתה השלישית כ 11 מיליון צופים לפרק, אך בקרב נתוני הדמו לא הרשימה.

צפויה לנו עונה מעצבנת בסדרה How I Met Your Mother. על פי המידע שמגיע מראשי CBS, העונה כולה אמורה להתרחש רק בסופשבוע של החתונה של ברני ורובין. כמו כן, המפגש בין האמא לטד אמור להתרחש רק בפרק האחרון של העונה. לפי דעתי, מדובר ברעיון אווילי. כמו שאני רואה את הדברים, נגמרו ליוצרים הרעיונות. הם חשבו לסגור את הסיפור בתום העונה השמינית, אך כאשר אושרה לסדרה עונה תשיעית ואחרונה נוצרה להם בעיה והם נאלצו "למרוח את הסיפור". ואחרי שכבר ראינו את האמא בפרק סיום העונה השמינית צריך עכשיו לחכות עונה שלמה בכדי לראות את המפגש ביניהם, למרות שמבחינה כרונולוגית הם יפגשו רק יומיים לאחר אירועי הפרק האחרון של העונה השמינית ? הסדרה מעניקה משמעות למונח "לחלוב את הפרה."

מסתבר ששתי מנחות בתוכניות הבוקר בישראל לא משמשות דוגמא טובה עבור הצופים. סיגל שחמון בת ה 41 לקחה לחברתה הטובה טלי את בעלה (יוסי צוברי), התארסה, ביטלה את האירוסין ועתה הם שוב ביחד. מישהו זוכר שהיא הייתה פעם נערת גלגל המזל ? גם אורנה דץ לא טומנת את ידה בצלחת והיא יוצאת כבר מספר חודשים עם עורך הדין אהרון רוזה, למרות שבתחילת התקופה שהם יצאו ביחד הוא עדיין בזוגיות ארוכה עם דנית ברנס עמה יצא במשך שנתיים. מה שדץ עשתה היה מכוער עוד יותר. ברגע שהסיפור יצא החוצה היא כביכול זרקה אותו למספר ימים ואז חזרה אליו והם עדיין ביחד. מה קורה בממלכה של תכניות הבוקר ? אולי הבאה בתור היא אודטה ?

השבוע יגיעו לסיומן עונות של 4 סדרות ויעלו 6 סדרות בעונות חדשות:

התכניות שיגיעו השבוע לסיום העונה:

יום שני: The Secret Life of the American Teenager, Revolution.
יום חמישי: Men At Work.
יום שישי: Da Vinci's Demons.

הסדרות שיעלו (או עלו) השבוע בעונות חדשות:

יום ראשון: The Killing.
יום שני: Mistresses, Teen Wolf, The Fosters.
יום חמישי: Graceland, Burn notice.

4 תגובות:

שקד אמר/ה...

2 הערות:
לגבי Sam & Cat , יש לציין כי זו סדרת ספין אוף לויקטוריוס והשחקנית מגלמת את אותו תפקיד, לצדה של ג'נט מקרדי מiCarly.

לגבי מאט סמית, הוא עוזב את הסדרה אחרי 3 עונות, ולא 4. (עונות 5,6,7).
יכול להיות שסטיבן מופאט הגיע למסקנה שהוא לא רוצה להתחיל את הסדרה מאפס שוב, כי בפעם הראשונה זה עבד רק באופן חלקי (נתוני הרייטינג ירדו מימי טננט והמלוות שלו. יכול גם להיות שהמו"מ עם גילאן ודארוויל פוצץ כך שלא התאפשר לצלם איתם יותר מחלמישה פרקים בעונה השביעית, והם לא הסכימו בשל כסף/לו"ז... חוץ מזה, האם פורסם כי ג'נה לואיס קולמן לא תעזוב אחרי הקריסמס של סמית'? יכול להיות שזה פורסם, אני לא ידעתי על כך.

D1D1 אמר/ה...

תוקן לגבי מאט סמית.

אנונימי אמר/ה...

תודה.
הפסקתי לראות איך פגשתי את אמא באמצע העונה השישית. התוכנית כבר לא מצחיקה, הדמויות לא מעניינות ואפילו ניל פטריק הריס כבר לא מציל את הסדרה.

אנונימי אמר/ה...

מסכים בקשר לאיך פגשתי... נטשתי אותה לפני כשנתיים בשל אותה סיבה ואני לצערי כל פעם משתכנע מחדש שלא טעיתי..