יום שבת, 10 במרץ 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: How I Met Your Mother, Misfits, Doctor Who, Game of Thrones ועוד...

נתחיל עם שאלה ממאיה לגבי הסדרה How I Met Your Mother:

עם מי בארני כנראה יתחתן נכון לעכשיו: רובין או קווין ? אני מניחה שכבר לא אף אחת אחרת ואת מי אתה מעדיף ?



תגובה:

נכון לעכשיו, אין מידע נוסף בנושא החתונה של בארני, מצטער. לגבי מי אני מעדיף, לפי דעתי, בארני הוא לא הטיפוס המתחתן ולכן צריך להיות הרווק המושבע, אבל אם אני צריך לבחור הרי שהבחירה ברורה: קווין !!!

השאלה הבאה מגיעה בצורה של בקשה:

אתה יכול לפרסם את תאריכי סיום העונות של הסדרות של CW? תודה!



תגובה:

One Tree Hill - תסתיים ב 4 באפריל.
Ringer - תסתיים ב 17 באפריל.
The Vampire Diaries ו The Secret Circle - תסתיים ב 10 במאי.
Gossip Girl ו Hart of Dixie - תסתיים ב 14 במאי.
90210 – 15 במאי.
Nikita ו Supernatural - תסתיים ב 18 במאי.
America’s Next Top Model: British Invasion - תסתיים ב 30 במאי.

ונעבור לשאלה מאלעד:

כמה פרקים יש לספין אוף של גיבורים?



תגובה:

לא הבנתי את השאלה, ממתי יש ל"גיבורים" ספין אוף ? אשמח אם תפרט לגבי הסדרה, או לפחות יצוין השם שלה.

יש גם שאלה לגבי הגרסה האמריקאית של Misfits:

יש כיוון באיזה רשת זה אמור לעלות?
והאם זו תהיה רשת ברודקאסט או כבלים?



תגובה:

לא. ג'וש שוורץ רצה לנקוט הפעם בגישה שונה. הוא רצה להפיק קודם כל את הפיילוט ורק אח"כ לנסות למכור אותו לרשתות השונות. אך היות ויש לו קשרים טובים מאד עם רשת ה CW בשל הסדרות שלו בערוץ וגם העבר שיש לו עם רשת NBC בעקבות הסדרה "צ'אק", ניתן יהיה להבין במידה והפיילוט ינחת באחד משתי הרשתות הללו. כמובן, שקיים גם סיכוי שהסדרה תנחת ברשת אחרת (לפני כשנתיים, קומדיה שלו כמעט קיבלה אישור לסדרה ברשת CBS) ואפילו ברשת כבלים. נצטרך להמתין עד לסוף השנה האזרחית או לתחילת שנת 2013 בכדי להיות חכמים יותר בנושא.

מאיה הגישה בקשה לסדרה שעומדת לחזור למרקעים:

תוכל לכתוב ביקורת לעונה הראשונה של משחקי הכס,השנייה עוד מעט מתחילה .
ואני יודעת שאתה נגד העירום אבל הוא ככה גם בספר בעיקרון
תודה



תגובה:

לצערי, צפיתי בעונה הראשונה לפני כשנה, כאשר היא שודרה בארה"ב והיא די נמחקה מראשי. זכורים לי כמה אלמנטים ממנה, אולם לבצע עליה כרגע "שלב סיכום עונה" יהיה בלתי אפשרי, משום שאין לי מספיק מידע לעשות זאת ואני לא מתכוון לצפות בה בשנית.
ממה שאני זוכר לגבי הסדרה אני יכול לומר שהיא נראתה לי בסדר גמור. מבחינתי, לא מדובר בסדרה הגדולה ביותר ששודרה בשנים האחרונות, אך מספיק מהנה לצפייה.
לגבי העירום, אין לי בעיה עם עירום או אף סצינות סקס, ולראיה העירום הנכון בסדרות כמו "קליפורניקיישן", יש לי בעיה עם עירום לא נחוץ וסצינות סקס לא נחוצות ונועזות מדי בסדרות כבלים רק בכדי להגיד שיש סצינות כאלה בפרק.

ונעבור לשאלות שהגיעו במייל על הסדרה ד"ר הו:

1. תהיה עונה שביעית?

2. מה ההיגיון להחליף מלווה כמעט כל עונה?

3. למה כריסטופר אקלסטון עזב אחרי עונה אחת?

4. מי נראה לך היה הפרופסור הטוב ביותר מבין השלושה שבסדרה החדשה?



תגובה:

1. כן, הצילומים כבר החלו.

2. הרעיון הוא, כפי שאני רואה זאת, שמכיוון שהדוקטור חי כל כך הרבה זמן, לא להצמיד לו אישה מלווה שתהיה מזוהה איתו, משום שהסדרה יכולה להמשיך באותו מבנה במשך שנים, וזה בערך מה שקרה משנות ה 60. ברגע שמלווה תזוהה עם הדוקטור ויחליפו אותה זה יכול לעצבן צופים כפי שקרה עם בילי פייפר, או עם קארן ג'יליאן (איימי פונד) אשר גילמו את המלוות בגרסה החדשה.

3. אין לי מושג.

4. אני מניח שאתה מתכוון לדמות הדוקטור. דייב טננט לטעמי היה הדוקטור הטוב ביותר בגרסה החדשה.

ונסיים, במקבץ שאלות נוסף שהגיע במייל:

1. מה דעתך האישית על הפיילוטים של Awake ו- The River ?

2. במידה ו- Ringer תבוטל היא תישאר ב"קליף האנגר" או עם סוף סגור והולם ?

3. יש סיכוי שנראה את הפרויקט Exit Strategy (שבוטל בשנה שעברה) בעונת החורף הבאה ?

4. עכשיו ש- Terra Nova בוטלה, זה אומר ש- Touch ו- Alcatraz יחודשו, וזה רק אני או ש- Alcatraz כבר מניבה נתונים יותר גרועים מאלו שהיו ל- Terra Nova ?

5. מה דעתך על המיני סדרה Black Mirror ועל הדרמה הישראלית תא גורדין במידה וראית אותם ?

6. לאילו סדרות בזמן הקרוב תערוך ביקורת או שלב סיכום עונה ?

7. בסוף העונה השלישית של The Mentalist שבו פטריק ג'יין ירה בבנאדם שטען בפניו שהוא "רד ג'ון", זה הוא באמת היה "רד ג'ון" ?

8. מה נתוני הרייטינג של Supernatural בקנדה ? (שכחת לציין אותה בפוסט שפרסמת)

9. מתי נזכה לראות את החלק האחרון של הסדרות הטובות ביותר בארבעת העשורים האחרונים ?

10. עד מתי אתה מתכוון "למתוח את החבל" בקשר לבלוג ?

תודה רבה-רבה על המענה !!!!!!



תגובה:

1. לגבי Awake, מדובר בסדרה נחמדה, לא יותר. לגבי The River, לא מתאים לטלוויזיה.

2. על פי מה שבהפקה משחררים בתקשורת, ככל הנראה יהיה קליף האנגר של Ringer בתום העונה.

3. לגבי Exit Strategy, התשובה היא לא, הפרויקט מת.

4. לגבי Alcatraz, צריך לזכור שיש לה מפלצת רייטינג על הגב בדמות The Voice ובמקרה של Terra Nova, דווקא השנה "רוקדים עם כוכבים" לא הייתה מפלצת רייטינג כך שמצבה היה טוב יותר בשל כך. לגבי הסיכויים שלה לחידוש, לא כל כך טובים, אך צריך גם לזכור שלפני ש The Voice הגיעה, הנתונים שלה היו בסדר גמור ואולי הרשת תתחשב בכך. לגבי Touch, סיכויים גבוהים, במיוחד לאור העובדה שברשת עושים הכל בכדי שהסדרה תצליח ואפילו פינו לה את המשבצת אחרי "אמריקן איידול" ביום חמישי והזיזו אותה מלהתמודד עם The Voice, נצטרך לחכות לנתוני הפרקים הראשונים, אולם נקודת ההתחלה שלה טובה מאד.

5. לגבי Black Mirror, לא יצא לי לראות ולכן אני לא יכול להגיב. לגבי "תא גורדין", אני אוהב מאד. הלוואי ותהיה עונה שנייה.

6. ככל הנראה ל The River אערוך "שלב סיכום עונה" (היא מסתיימת בעוד 10 ימים), אולי אערוך ל Awake ביקורת בעוד פרק או שניים. סדרה נוספת שמחכה אצלי לביקורת היא Smash, אבל גם במקרה שלה אני מחכה מעט.

7. לגבי The Mentalist, אני לא רוצה להרוס לך או לצופים שלא ראו עד עתה את העונה הרביעית. אני גם מבקש מקוראים שראו את העונה ויודעים את התשובה לא להרוס לאחרים. בלי ספויילרים במקרה הזה.

8. לצערי, אין לי את הנתונים הנ"ל של הסדרה Supernatural.

9. הפוסט גמור ומוכן לפרסום, אני מחכה רק להזדמנות לשחרר אותו, אך מכיוון שאנו נמצאים לקראת תום עונת החורף בארה"ב יש התחייבויות קודמות לפרסום. אני מקווה שאשחרר אותו בהקדם. המחשבה המקורית שלי הייתה לפרסם אותו בתור הפוסט האחרון שלי.

10. אני בטוח שהקוראים שמו לב שבחודשים האחרונים מספר הפוסטים הלך והצטמצם, לצערי אני לא רואה איך אני ממשיך גם במצב שהבלוג נמצא כרגע. אני רוצה לסיים את הכתיבה עד סוף חודש מאי לאחר שחרור הלוחות החדשים של הרשתות האמריקאיות הגדולות ואז לבצע הערכה מחדש. האופציה המועדפת שלי תהיה שאמסור את הכתיבה היומיומית בבלוג לקוראים אחרים ומדי פעם אכתוב ביקורת או שתיים, אבל דבר אחד אני יכול להגיד: המשך הכתיבה, גם לאחר צמצום הפעילות בו, הופכת לנטל בחודשים האחרונים, אחרי שהגעתי למסקנה שכסף כבר לא אראה מהבלוג ולא אוכל להפוך אותו למקור הכנסה. חבל, היו לי תוכניות לשדרג אותו בצורה רצינית וזה לא יצא לפועל. אך לפחות עד סוף חודש מאי נראה לי שאחזיק מעמד, אני מקווה. מה שיקרה אח"כ אני עדיין לא יודע.

הערות:

1. לפני כשבועיים ציינתי שהסדרות "ניקיטה" ו"על טבעי" יחזרו ב 9 במרץ. מסתבר שברשת ה CW שינו את דעתם וברגע האחרון החליטו לשדר בתאריכים הנ"ל שידורים חוזרים.

2. לפני כשבוע ציינתי שהסדרה של רשת דיסני Jessy סיימה את העונה הראשונה שלה. מסתבר, שהקדמתי את המאוחר וברשת ימשיכו לשדר את הסדרה. מצטער על הטעות, אך מספר אתרי תרבות אמריקאיים הצביעו על כך. למען האמת, היה עדיף לו הייתה יורדת מלוח המשדרים.

4 תגובות:

אלעד אמר/ה...

לגיבורים יש עוד סדרה שקוראים לה "גיבורים הופכים אלימים"
כמה פרקים יש לזה?
ואם צריך לצפות בזה בשביל להבין ת'סדרה?

אנונימי אמר/ה...

אני חושב שקיים אצלך זלזול מסויים כלפי משחקי הכס.

אני מציע לך לראות את הסדרה שוב, ולהבין מה הולך. זה לא סדרה בנוסח רגיל.
ואם לא תבין, אז תקרא תספרים, ואז תבין.

אנונימי אמר/ה...

מה הסיכוי שפוקס תחדש את שתי הסדרות של ג'יי ג'יי אברהמס?

אנונימי אמר/ה...

"גיבורים הופכים אלימים", היא אאל"ט מיני סדרת אינטרנט, עם קטעים קצרים על דמויות שמביניהן בחרו הצופים מי ישתתפו בעונה האחרונה של הסדרה גיבורים