יום שבת, 24 במרץ 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: היה היה פעם, האנטומיה של גריי, פרינג', אלקטרז, המתים המהלכים, גוף ההוכחה, הוואי 0-5 ועוד...

נתחיל עם צמד שאלות:

הייתי רוצה לשאול:
האם הסדרה היה היה פעם חודשה/ואם לא מה הסיכויים לחידוש
מה אתה אומר על הסדרה עצמה, שבפרקים האחרונים נראית פחות מחוברת למציאות ויותר לסיפור סינדרלה ושבעת הגמדים.
תודה רבה שענית על השאלות הקודמות.



תגובה:

הסדרה "היה היה פעם" עדיין לא חודשה, אבל היא לא בסכנה, לסדרה נתונים מעולים והיא צפויה לקבל בקלות הודעת חידוש לעונה נוספת (ראו הידיעה שפירסמתי ביום שישי לגבי הסדרות שרשת ABC אמורה לחדש).
לגבי הסדרה, עדיין לא יצא לי לצפות בה מעבר לכמה דקות פה ושם ולכן אני לא יכול לחוות דעה. מצטער.

השאלה הבאה מתייחסת לידיעה שברשת NBC בוחנים אפשרות להתחיל את העונה כבר בחודש אוגוסט בכדי להרוויח את הרייטינג משידורי האולימפיאדה:

האם עונת החורף תהיה יותר ארוכה או שהיא פשוט תתחיל ותסתיים ברשת יותר מהר? אם היא יותר ארוכה אז יש יותר שעות שידור- יותר סיכוי לחידושים של סדרות?
אני מניח שזה גם מאוד תלוי בהנהלה החדשה בערוץ, מה הם מכינים לנו? המשך של הקו המתוחכם הקיים או עוד מ"וויטני"?



תגובה:

לפי מה שאני מבין, ברשת לא ישדרו את העונה מחודש אוגוסט, אלא ישדרו פרק או שניים לקראת תום האולימפיאדה וקצת אחרי שהיא תסתיים, כאשר שאר העונה אמורה להתחיל באופן רשמי כמו בכל עונה בחודש ספטמבר. העונה אמורה להסתיים קצת לפני המקובל, בסוף חודש אפריל.
דרך אגב, לפי קו המחשבה הנ"ל, לא כל הסדרות אמורות לעלות במסגרת המוקדמת הנ"ל, אלא יותר הסדרות שפונות לכיוון הנשי כמו Smash. (ויש מספר קומדיות בפיתוח כמו Isabel שיכולות לענות על הצורך הנ"ל).
צריך לזכור, שמדובר באפשרות שהרשת בוחנת ולא באפשרות היחידה.
בכדי לקבל תמונת מצב טובה יותר לגבי האפשרות הנ"ל נצטרך להמתין עד שנקבל את הלוח החדש של הרשת באמצע חודש מאי. או שאולי ברשת ידליפו את המידע, מה שיגיע קודם.

השאלה הבאה מגיעה בצורת הערה עבורי:

D1D1,
כל הכבוד על העבודה ועל הבלוג.
אבל מאוד מפריע לי שכמעט כל סרט שאתה מבקש ב-לראות או לא לראות? אתה כותב הערות ציניות וכמעט ולא מפרגן לאף סרט.
בסך הכל אי אפשר להמציא כל פעם סרט חדש לגמרי או את הסרט הכי טוב כי יש המון סרטים..



תגובה:

לגבי ההערות שלי, אין מה לעשות, זה בדיוק מה שאני חושב לגבי הסרטים, כאשר מרביתם פשוט גרועים. אבל כאשר יש סרט טוב אציין זאת ובביקורות הבאות שלי יהיו מספר סרטים שאהבתי. ושוב, הביקורות לא ציניות. לדוגמא, בביקורת על הסרט "החפרפרת" לפני שבוע ציינתי שמדובר בסרט כבד אבל איכותי.

נעבור לשאלה על הסדרה האנטומיה של גריי:

למה השחקנים באנטומיה של גריי לא מסתדרים עם ההפקה ועם שונדה ?
וגם מי אמור לא להמשיך בסוף העונה לעוד עונה ?

ושאלה נוספת באותו נושא:

מי השחקנים שעדיין לא חתמו לעונה נוספת באנטומיה?



תגובה:

על פי הסיפורים שמגיעים מתוך ההפקה מדובר באישה שבלתי אפשרי לדבר איתה והיא מעין דיקטטורית. לדוגמא, ט.ר. נייט, אשר גילם את ג'ורג', פנה אליה מספר פעמים בכדי שיתנו לו סיפור מעניין יותר, אך היא התעלמה ממנו, עד שהוא החליט לעזוב. גם פטריק דמפסי לא אהב את מה שהיא עשתה לדמות שלו בעונות האחרונות ולא ממש מתלהב להמשיך (למרות שהמשא ומתן עימו עדיין מתנהל). זכורה גם המריבה שלה עם קתרין הייגל, אשר מונעת ממנה לחזור לסדרה, למרות שהייגל כבר מספר שבועות רומזת שהיא מעוניינת לשוב לתפקיד אורחת.

לגבי מי שאמור להמשיך, מדובר במספר שחקנים כמו פטריק דמפסי (דרק), אלן פומפאו (מרדית'), ג'סטין צ'יימברס (אלכס), סנדרה הו (כריסטינה) וצ'אנדרה ווילסון (ביילי), שעדיין המשא ומתן עמם נמשך. אין מידע לגבי השחקנים האם הם חתמו על חוזה חדש.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה פרינג' מאלעד:

לפרינג' לא יהיו יותר פגרות?



תגובה:

על פי מספר השבועות שנותר נראה שכן. ברשת עדיין לא פרסמו את לוח השידורים עד ה 11 במאי (מועד שידור הפרק האחרון של העונה), אך לסדרה נותרו 7 פרקים ו 7 שבועות שידור. תעשו לבד את החשבון.

השאלה הבאה מחן לגבי סדרה אחרת של רשת FOX:

אז זהו, אין אלקטרז ????



תגובה:

עושה רושם שכן. מעבר לפרקים שישודרו מחר.

עכשיו, בקשה:

אפשר (סיכום) על העונה השנייה של The Walking Dead או על כל הסדרה?



תגובה:

מחוסר זמן קשה לי להאמין שזה יקרה. מצטער.

היו גם שתי שאלות לגבי סדרה חדשה:

שאלה ראשונה:

אז מה היה הנתון של GCB בפרק השלישי?! עלייה או ירידה?! [הוא הרי שודר כבר לפני כיומיים בארה"ב], ומה דעתך על כך D1D1 תודה על הכול!

שאלה שנייה:

2.0/5 זה יותר טוב או יותר רע לGCB ?



תגובה:

אתייחס לכך מחר בפינת "בוודאי שמתם לב ש..."

מאור ניסה לברר לגבי פינת ההמלצות המוזיקליות שלי:

הייתי רוצה לשאול על הטעם המוזיקלי שלך...אני לא בודק קבוע את ההמלצות שלך אבל עד עכשיו כל פעם שהסתכלתי המלצת על שירי פופ. פיספסתי דברים קצת אחרים, או שזה פשוט הטעם שלך?



תגובה:

ראשית, כדאי לבדוק את ההמלצות המוזיקליות שלי באופן קבוע, אולי תמצאו שירים שלא שמעתם עליהם...ועכשיו ברצינות, כן, אני אוהב שירי פופ ובעיקר משנות השמונים והתשעים. אך גם שירי רוק כמו של להקות אירוסמית, בון ג'ובי ועוד... כרגע ההמלצות הן בעיקר של שירי פופ, אך יהיו גם המלצות של שירי רוק מדי פעם. מצד שני, מי יודע מה יקרה לבלוג אחרי חודש מאי...

שקד ניסה לברר לגבי סדרת הנעורים The L.A. Complex:

איפה הן ישודרו ( 13 הפרקים שהוסיפו לעונה הראשונה שלה )? האם BELL MEDIA היה הערוץ המקורי שלה?



תגובה:

לא, הערוץ המקורי ששידר את 6 הפרקים הראשונים הוא ערוץ קנדי קטן בשם MuchMusic. אין כרגע מידע באיזה ערוץ ישודרו קודם הפרקים, MuchMusic או ה CW (שמתחיל לשדר את 6 הפרקים שכבר הופקו לסדרה לקראת אמצע-סוף חודש אפריל). נצטרך להמתין למידע נוסף.

השאלה הבאה מתייחסת לידיעה על תמונת המצב ברשת ABC בנוגע לסדרות שלהן:

גוף ההוכחה יתבטל 100%??????



תגובה:

לא הייתי צריך את הידיעה בכדי לדעת שהסדרה לא תחזור לעונה נוספת, הנתונים שלה לא מספיק טובים וקשה לראות כיצד ברשת יצדיקו את חידושה.

ויש גם שאלה מגל על הוואי 0-5:

לורי ווסטון תחזור להוואי 0-5 ? זה נראה כאילו קטעו את הסיפור שלה באמצע..



תגובה:

מצטער, אין לי מידע על כך ולכן לא אוכל לענות.

איך אפשר בלי שאלת ערפדים שבועית:

מה לדעתך טוב יותר יומני הערפד או דמדומים ?
תודה



תגובה:

אין בכלל ספק שיומני הערפד הרבה יותר טובה. "דמדומים" היא זבל קולנועי שלא שווה צפייה, למרות שהסרט האחרון היה קצת יותר טוב, עדיין לא שווה בכלל לשבת לצפות בסרטים, חוץ מאוהבי קריסטין סטיוארט ורוברט פטרסון.

השאלה הבאה מתייחסת למתרחש בארץ:

האם ידוע לך סדרות שיס והוט רכשו ? למשל שמעתי שהיה היה פעם הוזמן ביס ...האם ידוע לך תאריך העלייה ?



תגובה:

לגבי המתרחש בארץ, אני כמעט ולא מתייחס לכך, משום שפרט לשידורי ספורט אני כמעט ולא צופה בטלוויזיה.
אני יודע ש YES רכשו את היה היה פעם, אבל ב YES רק מציינים שהסדרה תעלה במהלך השנה (2012).
Touch עלתה ב YES ב 20 בחודש, Person Of Interest עלתה ב 15 בחודש, Last Man Standing עלתה ב 3 בחודש, Life's Too Short עלתה ב 11 בחודש, העונה השלישית של Royal Pains עולה ב 28 בחודש, Prime Suspect US עלתה ב 5 בחודש, העונה השנייה של How To Make It In America עלתה החל מה 21 בחודש.

העונה השנייה של משחקי הכס תעלה ב 5 באפריל, סדרה חדשה בשם מג'יק סיטי תעלה ב 14 באפריל, העונה השנייה של The Killing תעלה ב 19 באפריל, American Horror Story תעלה ב 21 באפריל, גיהנום על גלגלים תעלה ב 23 באפריל, עונה חדשה של "תרגיע" תעלה ב 1 באפריל, סדרה חדשה בשם מרגל תעלה ב 3 באפריל, סדרה חדשה בשם Veep תעלה ב 2 במאי, סדרה חדשה בשם Girls תעלה ב 2 במאי, סדרה חדשה בשם Wilfred תעלה ב 29 באפריל, עונה חדשה של Board To Death תעלה ב 22 במאי,

ב"הוט", מלבד ערימת הסדרות שכבר דוח עליהן כמו Happy Endings ו Two Broke Girls וכמובן Revenge ו"אלקטרז" שכבר עלו, לא ידוע לי על סדרות נוספות.

הגיעה שאלה נוספת על סדרת רפואה:

אם מרפאה פרטית תבוטל אתה חושב שהכוכבים שלה יעברו לשחק באנטומיה?



תגובה:

מלבד הדמויות של אדיסון ואמיליה, קשה לי לראות דמויות אחרות שיוכלו לעבור ל "אנטומיה של גריי". כמו כן, הסיכוי למעבר, בכל מקרה, קטן מאד.

ועתה, נעבור לשאלות שהגיעו במייל:

שאלה ראשונה:

ידוע שג'וליה סטילס לוהקה לתפקיד של לאה קפקה בסדרה Midnight Sun. אני מוצא לנכון שהשחקנית איבון סטרהובסקי, כידוע לכם כ-שרה מהסדרה צ'אק, יותר מתאימה לתפקיד ? אשמח לדעת מה אתה חושב ואם אתה חושב כמוני ?
ואיזה שחקנית אתה חושב שיכולה להתאים לתפקיד במקום ג'וליה סטילס ?



תגובה:

מצטער, אך עד כמה שאני אוהב את איבון ממה שעשתה ב"צ'אק", אני לא חושב שהיא הייתה מתאימה לתפקיד הנ"ל. ג'וליה היא ליהוק מעניין ושחקנית עם עומק טוב יותר מאשר איבון, לפחות ממה שראיתי ממנה עד עתה. דרך אגב, שמתם לב שהאמריקאים לוקחים בלונדיניות לסדרות שהישראלים לקחו נשים בעלות שיער שחור לתפקידים הראשיים ? קלייר דאנס מ Homeland ועתה ג'וליה סטיילס ל Midnight Sun, במקום סנדי בר ואפרת בן צור.
שחקניות אחרות במקום סטלייס היו יכולות להיות: שרה שאהי, אנה טורב, ינואר ג'ונס (אם מחפשים בלונדינית) ואנג'י הרמון. אבל זה רק מה שקפץ למוחי ברגע זה, אני מניח שיכולות להיות מועמדות נוספות.

ועתה למקבץ שאלות:

1. הסדרה בראשית: מה ההיגיון להעיף את כל השחקנים הראשיים (ג'יימס מארי, דאגלס הנשל ולוסי בראון) בסוף עונה 2 תחילת עונה 3, זה הרס את כל הסדרה?

2. היה היה פעם: שהסדרה עלתה בתחילת העונה היו לי הרבה סדרות לראות ועכשיו אני רוצה להתחיל לראות אותה-שווה להשקיע זמן ולראות את הסדרה או לראות סדרות אחרות?

3. csi: בסוף שבוע שעבר קראתי בבלוג שמיאמי וניו יורק עלולות לרדת בסוף העונה ובעיתונים בתחילת השבוע ראיתי ששתי הסדרות הללו ירדו ולא ראיתי הודעה על כך בבלוג, ורציתי לדעת מה מצבן של שתי הסדרות (שתיהן באמת בוטלו)?

4. כללי: עם ירידתה הצפויה של לפחות אחת מסדרות הבת של csi והכישלון של The Finder (סדרת הבת של בונז) והכישלון החרוץ בשנה שעברה של חוק וסדר-לוס אנג'לס ו-criminal minds suspect behavior האם ניפתר סוף סוף מהתופעה המרגיזה הזאת של סדרות בת (תופעה המעידה בעיני על חוסר כישרון קריאטיבי)?

הערה כללית לסיום: זה ללא ספק הבלוג הטוב ביותר ברשת-תודה על ההשקעה הרבה שאתה משקיע בבלוג על אף הקושי הכרוך בכך, אני מקווה שלמרות הכל תוכל להשאיר את הבלוג הזה קיים



תגובה:

1. לגבי הסדרה Primeval ("בראשית"), גם אני לא מבין את החלפת השחקנים (שנמשכת גם בעונות 4 ו 5). אהבתי את הסדרה בתחילתה, אולם ככל שהיא התקדמה ובמיוחד לאחר החלפת השחקנים היא קצת איבדה כיוון. עונה 3 הייתה ניסיון להמשיך את הקו של העונות הקודמות אך ללא הצלחה. לפי דעתי, בשל כך נעשה בעונות 4 ו 5 בדק בית רציני ושינו כיוון לחלוטין, אך למרות שהיה סיפור מסגרת מעניין, עדיין הסדרה לא התקרבה באיכויות שלה לעונות הראשונות. למרות זאת, חבל שלא תהיה עונה שישית, אלא רק סדרת בת.

2. לגבי היה היה פעם, ראיתי מספר דקות פה ושם ובצורה כללית אהבתי את מה שראיתי, לא ראיתי את כל העונה עד כה ולכן אני לא יכול לחוות דעה עמוקה ומלומדת. ייצא לי רק בחודשי הקיץ להתחיל לראות אותה. בשל כך, לצערי, אני לא יכול להמליץ עליה.

3. לגבי CSI, הסדרות לא בוטלו. לפחות עדיין לא. CSI:Miami תשדר את פרק סיום העונה המקוצר שלה ב 8 באפריל. CSI:NY חוזרת ב 30 בחודש בפרקים חדשים. עתידן עדיין לא נקבע.

4. כמעט תמיד סדרות בת הן פחות טובות מהמקור, אך בהפקות וברשתות ינסו כמעט בכל אופן למקסם את המותג שיש להן ביד, אולי הן יירתעו מעט, אבל תמיד הרצון להפיק יותר כסף יגבר. לצערי. לעיתים נקבל מוצר טוב בצורה יחסית כמו Angel לסדרה "באפי קוטלת הערפדים" ולעיתים מוצר דלוח כמו הגרורות של "חוק וסדר" או הספין אוף של Criminal Minds.

ונסיים, במקבץ שאלות נוסף:

1. מה דעתך האישית על הסדרות Missing, Touch ו Person of Interest ?

2. מתי העונה השלישית של The Listener צפוייה להתחיל ?

3. מדוע לא מוסיפים ל Fringe בעונה הנוכחית עוד שתי פרקים ואז הסדרה תעמוד על מעל 88 פרקים ובכך תימכר לסינדיקציה ?

(אם היא כבר נמכרה, אשמח לדעות לאילו רשתות :)

4. המספר של נקודות המדד הוא מספר שמייצג מיליונים של צופים לגילאי 18-49 (הכוונה אם סדרה השיגה 3.3 נק' מדד זה בעצם 3.3 מיליון צופים לגילאי 18-49) ?

מצטער שאני שואל זאת אבל אני רוצה לדעת זאת ממך (אני יודע שהרבה שואלים אותך על כל העניין הזה)

5. האם עדיין הפקת הסדרה של Transporter מופסקת, ומתי בערך היא תעלה לשידור ?

6. מה דעתך על הסדרות הכושלות The Gates ו Off The Map ?

7. האם נתוני פרק פתיחת העונה השנייה של Fairly Legal הם טובים בעוד שהיא עברה ליום שישי, ו Touch עם נתונים טובים בפרק השני שלה ?

8. רשת Syfy עוד במגעים עם הפקת הסדרה של The Ev3nt בקשר לקנייה ?

תודה רבה-רבה לך !!!



תגובה:

1. לגבי Touch, אהבתי את הפיילוט. לא השתגעתי עליו יותר מדי, אבל הוא היה בסדר גמור. לגבי Missing, לדעתי מדובר במחזור של רעיון ולא כל כך התחברתי, לפחות לא בשלב הזה. לגבי Person of Interest, לא סדרה גדולה אבל שווה צפייה.

2. אין עדיין תאריך שידור. כל מה שידוע הוא שהסדרה צריכה לעלות במהלך שנת 2012. לפי מה שאני יודע, הצילומים הסתיימו. הכל תלוי ברשת המשדרת.

3. הסדרה תעמוד על 88 פרקים מאחר ופרק הפיילוט נחשב כפרק כפול, כך שבכל מקרה הסדרה תעמוד בתום העונה על 88 פרקים.

4. לא. אין לי כוח להמשיך ולהסביר את השיטה, חפשו את ההסברים שלי בפוסטים קודמים או בהסברים לגבי השיטה ב"ויקיפדיה" לפי המילה Rating.

5. לא, ההפקה התחדשה. ההפסקה הייתה לשלשה שבועות בשל הפציעה של כוכב הסדרה. אין עדיין תאריך שידור, כשיהיה אפרסם.

6. לגבי The Gates, אהבתי מאד את הפיילוט, אולם בשלב מסוים היא הפכה יותר לאופרת סבון מאשר סדרת "על טבעי" ואז איבדתי קצת עניין. לגבי Off The Map, לי באופן אישי קצת (הרבה) נמאס מסדרות רפואה. ולטעמי, מדובר בעוד סדרת רפואה רק שהיא מתרחשת במקום יחסית אקזוטי. בזבוז זמן.

7. אתייחס לכך מחר בפינת "בוודאי שמתם לב ש..."

8. לא, הרעיון לקנות את הסדרה The Event ירד מהפרק. השחקנים כבר פנו לפרויקטים אחרים וגם הרשת איבדה עניין. למעשה מלבד שתי שיחות קצרות בנושא הרעיון לא צבר תאוצה ונקבר מהר מאד.


ולסיום, מספר הערות:

1. במהלך השבוע ולאחר פרסום הדיווח של A על הפורום של הסדרה Bones מ"פאליי סנטר" התקבלו מספר בקשות של קוראים לגבי פרסומים של פורומים שונים כמו משפחה מודרנית ויומני הערפד, היה היה פעם ושני גברים וחצי. העברתי את הבקשה ל A, אך נכון לעכשיו לא נראה שזה עומד לקרות ומכיוון שלי אין את הזמן לסקר את הפאנלים, קשה לי להאמין שזה יקרה.

2. מחר אפרסם את פינת "בוודאי שמתם לב ש...", שעושה רושם שהופכת יותר ויותר לפינת רייטינג חדשה... וכן ביקורת על סדרה חדשה שאולי לא שמעתם עליה.

3. אני שוקל בכובד ראש להוריד את "פינת המענה לקוראים" וזאת מפאת חוסר בזמן. איידע אתכם בקרוב בנוגע להחלטתי הסופית.

4. ליעל, ראיתי שהגבת על "שקרניות קטנות ויפות", אך משום שלא ראיתי את הפרקים האחרונים לא קראתי את התגובה במלואה. בשל כך לא אוכל להגיב אם שאלת שאלה בנידון. מצטער, לא רוצה להרוס לעצמי.

7 תגובות:

Urix אמר/ה...

תודה רבה רבה, על כל העבודה הנפלאה שאתה עושה בבלוג ובכללי! כל הכבוד!

אנונימי אמר/ה...

תודה על כל התשובות, אשמח אם לא תוריד את פינת מענה לקוראים כי זה מאוד עוזר כמעט אפילו יותר מהפוסטים! :)

טעות קטנה, בתשובה שלך בקשר לאנטומיה כתבתי כריסטינה הו והשם שלה בסדרה הוא כריסטינה יאנג =]

D1D1 אמר/ה...

ההערה לגבי כריסטינה תוקנה.

שקד אמר/ה...

התכוונתי, האם אתם יכולים להעביר לנו לינק על הסיקורים? לינק יספק ללא כל צל של ספק.

Yael אמר/ה...

תודה רבה בכל מקרה :)

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפינה כרגיל, ועל ההתייחסות לשאלות GCB היום ומחר ;)

noa אמר/ה...

אני אשמח פשוט לקבל לינק לאיפה אפשר לראות את הפאנלים האלה ולראות לבד..אם היא תוכל פשוט לפרסם אותו זה יהיה נחמד