יום שני, 19 במרץ 2012

פרסום: ניתוח לוח הקיץ של רשת ABC Family.



לא יצאה לתקשורת הודעת חידוש לסדרה The Lying Game. קוראים של הבלוג ומעריצי הסדרה בוודאי זוכרים שהודעתי כאן באופן חגיגי שהסדרה חודשה לעונה שנייה. מצד שני, הערב רשת ABC Family ערכה פרזנטציה בפני עיתונאים ואנשי תקשורת ובה היא הודיעה על מועדי עליית סדרות הקיץ שלה. שם של סדרה אחת נעלם מהפרזנטציה: The Lying Game.

לפי דעתי, למעריצי The Lying Game אין טעם להילחץ, לפחות נכון לעכשיו. הרשת גם הודיעה שהסדרה Switched At Birth תעלה רק בעונת החורף 2012. כפי שאני רואה את הדברים, ברשת עדיין לא הגיעו לסיכום סופי עם ההפקה, אך בשל העובדה שהשחקנים של הסדרה הוזמנו להשתתף בערב הפרזנטציה הרי שהסיכום הוא עניין פורמאלי ובחודש אוגוסט או ספטמבר הרשת תעלה עם שתי הסדרות באותו ערב.

נכון לעכשיו, הלוח של הרשת סגור לחודשי הקיץ כאשר ביום שני ישודרו "סודותיה של נערת טיפש עשרה" ו Bunheads, סדרה חדשה. הסיבה ש Bunheads קיבלה את משבצת השידור ולא The Lying Game היא שברשת היו מעוניינים להריץ סדרה חדשה ולכן והציבו אותה ביחד עם הסדרה בעלת הרייטינג הגבוה ביותר שלה.

יום שלישי סגור עם עונה חדשה של Pretty Little Liars ולאחריה חצי עונה מקוצרת של 8 פרקים לסדרה Jane by Design. הסיבה ש Jane by Design קיבלה את משבצת השידור ולא The Lying Game היא שמדובר בסדרה בעלת הרייטינג הנמוך ביותר של הרשת, אשר קיבלה הודעת חידוש, ולכן ברשת החליטו לתת לה ניסיון אחרון במידה והניסיון לא יצליח (מירב הסיכויים) הסדרה תבוטל. זו גם הסיבה שברשת ציוותו אותה באותו ערב עם הסדרה מספר 2 שלה. בכך נתנו לה סיכוי ריאלי להצליח.

יום רביעי הוא ערב של קומדיות עם Melissa & Joey והקומדיה החדשה Baby Daddy ולכן לא היה מקום לשבץ את The Lying Game בשל כך ברשת מעלים תוכנית דוקומנטרית בשם Beverly Hills Nannies באותו ערב. אין סיכוי שהקומדיות היו מאפשרים ל The Lying Game להניב נתונים טובים.

האופציה הטובה ביותר עבור The Lying Game מאחר והרייטינג שלה מעט בעייתי, הוא לצוות אותה עם הסדרה מספר 3 של הרשת Switched At Birth. בשל כך לא הודיעו על התאריך המדויק של חזרת Switched At Birth וטענו רק שהיא תחזור בעונת החורף הבאה. לפי דעתי, ברשת מחכים לסגור את החוזה באופן סופי עם ההפקה של The Lying Game ואז להודיע על הציוות של השתיים, ככל הנראה בחודש אוגוסט או ספטמבר.

פרשנות שונה מזו לא נראית הגיונית.

אין תגובות: