יום שלישי, 20 במרץ 2012

פאליי סנטר 2012 - סיקור הפאנל של הסדרה Bones.



פאליי סנטר הוא מרכז אמריקאי לתקשורת שמארח מדי שנה כמה וכמה פאנלים של שחקני ויוצרי סדרות שונים. השנה, בחודש מרץ הוא ארח בפסטיבל השנתי פאנלים של סדרות גדולות וותיקות כמו קאסל, בונז, שני גברים וחצי, יומני הערפד, Mad Men, משפחה מודרנית וגם הביא לקהל סדרות חדשות כמו נערה חדשה, היו היה פעם ונקמה.

בכל פאנל מראיינת את היוצרים והשחקנים דמות מעולם הבידור האמריקאי ובעצם מעניקה לקהל באולם, וגם לקהל שצופה בבית, את האפשרות ליהנות ממפגש אחר ומשעשע בדרך כלל עם השחקנים והיוצרים, לקבל כמה תשובות לכל מיני שאלות דחופות, וגם כמה ספויילרים עסיסיים, כמיטב המסורת.

הכתבה הבאה הינה סיקור הפאנל של Bones. אורך הפאנל היה בערך שעה ורבע, והכיל מספר נקודות מעניינות למעריצי הסדרה. להלן סיכום שלהן (אזהרת ספויילרים למי שלא הגיע עדיין לעונה השביעית...).

• התינוק של בונז ובות' מתקרב כמובן, כפי שבוודאי מעריצי הסדרה מודעים לכך, והלידה שלו עומדת להיות מלאת צעקות, יזע ודמעות. אמילי (השחקנית של בונז) סיפרה שזה הולך להיות מאוד שונה מהלידה שלה, שהייתה דווקא שקטה ורגועה.

• היוצרים והשחקנים דברו על הדינמיקה בין הדמויות הראשיות שעברה שלב העונה. לדעתם, למרות שבמשך שנים חלק עיקרי בסדרה היה המתח הרומנטי שבין בות' ובונז, זה לא היה העיקר, ולכן עתה, כאשר הם ביחד, ויש להם תינוקת, בעצם היחסים ביניהם אפילו מעניינים יותר כי יש להם עוד נושאי שיחה להתווכח עליהם.

• לדעת היוצרים הדמות של בונז עוברת העונה את השינוי הגדול, משום שכעת בונז אמורה להתמודד עם התינוק ועם בות' ועם הרגשות שמתלווים לקשר עם שניהם, והיא לא ממש טובה בלעבד רגשות.

• השחקנים והיוצרים צחקו על הרעיון שלא היו מכניסים את ההיריון של אמילי לתסריט, כמו שעושים בסדרות אחרות, והיו צריכים להסתיר אותה מאחורי חפצים ענקיים, משום שהיא הייתה כל כך גדולה בהריון שלה. כמובן שזה לרוב נראה רע ולא אמין במיוחד.

• היוצרים סרבו לגלות מה השם האמיתי של אנג'לה, אבל גילו שהוא מטופש בדיוק כמו "סטקטו ממבה", שזה השם שאביה של אנג'לה רצה לתת לבן שלה ושל הודג'ינס. הם אמרו שנגלה מה השם, אבל רק בעונה השמינית.

• אם כבר מדברים על עונה שמינית, למרות שהסדרה עדיין לא אושרה לעונה שמינית, היוצרים נראו די בטוחים שהיא אכן תגיע. לנו נותר רק להגיד אמן.

• בהתאם לכך, העונה השביעית עומדת להסתיים עם סוף מותח, שישפיע, לדבריהם, על פתיחת העונה השמינית.

• בלי קשר לסוף המותח של העונה, עומדים להיות עוד 4 פרקים נוספים שהרשת הזמינה מאוחר יותר, והם הולכים להיות מעין פרקי בונוס שלא קשורים בעלילה שלהם בכלל לעלילה הכללית של הסדרה. אחד מהם הולך להיות "פרק ה-11 בספטמבר" של הסדרה, שיראה איפה כל אחד מהם היה אז. לא ברור עדיין איך הפרקים האלה הולכים להשתלב בעונה הכללית.

• מסתבר שלמספר 447 יש משמעות בסדרה, ואנחנו נדע אותה רק בפרק האחרון שלה. היוצרים הבטיחו שהעונה המספר עומד להופיע שוב. (מחקר קטן העלה כמה מהפעמים בהם המספר הופיע – השעה בשעון המעורר של בות' ובונז בפרק החלום של בות' בסוף העונה הרביעית, השעה בשעון של בות' בפרק 22 בעונה השישית, בדיוק לפני שבונז נכנסת לחדר שלו אחרי שוינסנט נייג'ל-מורי מת, ובשעון אחר בפרק האחרון של העונה החמישית. תמונות מפרק 12 של העונה אומרות שזאת כנראה ההופעה הבאה של המספר.

• העונה, עומד להיות פרק בו בות' ובונז פוגשים בסדרה את השחקנים שעומדים לשחק את הדמויות שלהם, בעיבוד קולנועי לספר שבונז כתבה, בהשראת חייהם. זה אפילו נשמע יותר מסובך, שיודעים שהסדרה עצמה נעשתה בעקבות ספרי המתח של סופרת שהיא בעצמה דומה לדמות של בונז. כנראה שזה נשמע קצת פחות מסובך למי שצופה ב"קאסל" וכבר ראה משהו דומה, כמוני. מצד שני, עכשיו יש לי צפיות גבוהות, ואני מאוד מקווה שזה לא יהיה דומה. היוצרים הבטיחו שהפרק יהיה מחווה למעריצים, לסופרת שעליה הסדרה מבוססת, ולסדרה בכלל. לדבריהם ה"עיבוד הקולנועי" יראה כמו לצפות בפרק של הסדרה תחת השפעת אלכוהול, ומעריצים וותיקים ייהנו מאוד מהפרק. יש למה לחכות.

• כשהיוצרים נשאלו מה התוכניות שהם היו רוצים להספיק לפני שהתוכנית תסתיים, הם דברו על– האח של הודגי'נס, אמא של אנג'לה ואמא של בות'.

• זאק, אם מישהו זוכר מיהו, לא עומד לחזור בקרוב, בעיקר כי אף אחד כבר לא זוכר מיהו. אם הם ימצאו עלילה שתחזיר אותו, בלי לשעמם, הם ישמחו לעשות את זה. מעריצי זאק מאוכזבים כמובן.

• היוצרים דברו על המעבר של הסדרה ליום שני, ואמרו שהם דווקא ממש בסדר עם המעבר, מאחר והם חושבים שבונז והאוס ביחד הם שילוב טוב.

בסה"כ, היה פאנל מאוד משעשע. השחקנים כולם נראים מאוד נינוחים אחד עם השני, היוצרים מלאים בחוש הומור עצמי בריא, והמעריצים קבלו זמן איכות עם השחקנים. דייויד בוריאנז (בות') תמיד גונב את ההצגה בפאנלים מהסוג הזה, והפעם הוא אפילו היה משעשע יותר כשהסתבר שהוא לא ממש עוקב אחרי כל פיתולי העלילה בסדרה, ופספס כמה דברים חשובים כמו את העבר האפל של דר' סוויטס. הוא גם גילה לכולם שהכמיהה הסודית שלו היא שבות' יפוצץ את הסט של המעבדה עם טנק. הוא דאג להביא מראש דונאטס לחלק לכל מי ששואל שאלה מהקהל, והיה כריזמטי כהרגלו. אמילי לידו הייתה מנומסת וטובת לב, כהרגלה. ונראה שהקסם של הסדרה קשור גם בדינמיקה המוצלחת בין השחקנים עצמם.

עתה נותר רק לחכות לפרק החדש בשני לאפריל, שהוא גם פרק הלידה המדובר.

הערה: מדובר בסיקור של A, קוראת נאמנה של הבלוג.

4 תגובות:

שקד אמר/ה...

תוכלו להביא לי לינק לפאנל של היה היה פעם ושני גברים וחצי?

אנונימי אמר/ה...

את יכולה לעשות גם ליומני הערפד ולמשפחה מודרנית?

אנונימי אמר/ה...

אפשר על העונה השנייה של THE WALKING DEAD או על כל הסדרה?

noa אמר/ה...

אפשר לינק לאיפה אפשר לראות את הפאנל הזה ואת הקודמים?