יום שלישי, 18 ביוני 2019

פרסום: 7 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (12 ביוני 2019)


רשת NBC העניקה התחייבות להפקה ל Langdon, אשר מבוסס על ספרו של ד ן בראון, The Lost Symbol. מדובר בצעדיו הראשונים של חוקר הסמלים, רוברט לנגדון, אשר מוצא את עצמו נשאב אל שורה של חידות לאחר שהמנטור שלו נחטף. ה C.I.A מכריח אותו לשתף פעולה לאחר שהוא מגלה קונספירציה מצמררת.



רשת ABC אישרה הפקת פיילוט לסיטקום חדש מבית היוצר של נייט בארגץ'. הקומדיה תעסוק בייט ואשתו, אשר עוברים מקליפורניה לטנסי, עיירת ילדותו של נייט, מקום בו הוריו עדיין גרים שם, בכדי לגדל את בתם בת השש. הם רוצים לחיות חיים פשוטים, אך הם הופכים למסובכים יותר ממה שחשבו בתחילה.



"אמזון" מפתחת קומדיה בשם La Fresa. מדובר בקומדית אקשן אודות נערה מבית מיוחס, אשר מגלה שהחיים הנוחים שלה בסיסם באמצעים לא מרושעים. כאשר חייה מתהפכים, היא צריכה לצאת למסע מסוכן ולבצע דברים שהיא לא חלמה שהיא יכולה לעשות.



מוניקה פוטר, ברוק אליו והתר הדלי יככבו בדרמה חדשה בשם Sweet Magnolias אשר מגיעה אל "נטפליקס". הסדרה קיבלה הזמנה ל 10 פרקים. האירועים מתרחשים בסרניטי, דרום קליפורניה ותתמקד בשלש נשין, החברות הכי טובות מילדות. פוטר תגלם את דמותה של מאדי טאונסנד, אישה בעלת לב רחב, בעלת אוצר מילים רחב. היא נמצאת בצומת דרכים בחייה וחברותיה הטובות מנסות לשכנע אותה זה הזמן להמציא את עצמה מחדש. אליוט תגלם את דמותה של דנה סו סאליבן, בעלת כוח רצון גדול ושפית של מסעדת סאליבן. בעברה הייתה ילדה פרועה ועתה היא עובדת קשה, אך תעזב הכל למען חברותיה. הדלי תגלם את דמותה של הלן דקוטר, עורכת דין, אשר המטרה שלה היא למצוא הזדמנויות עבור האנשים בעיירה, עבודה או אישי. היא חברה טובה, במיוחד למאדי וחסרת אנוכיות.



Hulu אישרה ישירות לסדרה ל Normal People והעניקה לה 12 פרקים. מדובר בדרמה שכל פרק שלה הוא בן חצי שעה. הסדרה תטפל במערכת היחסים המסובכת בין מריאן לקורנל מאז סוף ימי בית הספר התיכון באירלנד ועד לסוף ימי הקולג' בטרינטי. בבית הספר הוא פופולארי מאד ואהוד והיא בודדה, עקשנית ומפחידה, אך כאשר קורנל מגיע לאסוף את אימו מעבודת ניקיון בביתה של מריאן מתחיל קשר עמוק ביניהם. שנה לאחר מכן הם לומדים ביחד בדבלין ומריאן היא פורחת וקורנל לא מוצא את ידיו ורגליו. בסדרה, שגם BBC משתתפים בהפקה, יככבו דייזי אדגר ג'ונס כמריאן ולני אברמסון כקורנל.



רשת Showtime הזמינה שמונה פרקים לקומדיה חדשה בשם Work In Progress. בסדרת תככב אבי מקיני, כאישה בת 45 משיקאגו אשר מזלה הרע ויאושה מוליכה אותה לנהל מערכות יחסים מסובכות.


רשת Syfy הודיעה כי היא מפתחת ספין אוף לסדרה Krypton, אשר תתמקד בדמות של לובו, צייד הראשים האכזרי והמסוכן. 

אין תגובות: