יום שלישי, 6 בנובמבר 2018

פרסום: 25 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 30 באוקטובר עד ה 6 בנובמבר 2018



העונה הרביעית של Fuller House תעלה ב"נטפליקס" ב 14 בדצמבר 2018.

העונה החמישית של הסדרה You're The Worst תעלה החל מה 9 בינואר 2019.

Deadly Class תעלה ברשת Syfy ב 16 בינואר 2019.

הפרקים האחרונים של הסדרה Shadowhunters יעלו החל מה 25 בפברואר 2019.

רשת Sky העניקה שתי עונות נוספות לדרמה A Discovery Of Witches.

רשת CBS: All Access חידשה את הסדרה Strange Angel לעונה שנייה.

"נטפליקס" חידשה את הסדרה Pardise PD לעונה שנייה.

"נטפליקס" חידשה את Castlevania לעונה שלישית.

HBO חידשה את הסדרה Divorce לעונה שלישית.

"נטפליקס" חידשה את The Runch לעונה רביעית בת 20 פרקים.

"נטפליקס" חידשה את הסדרה Bojack Horseman לעונה שישית.

FreeForm ביטלה את הסדרה Alone Together לאחר 2 עונות בלבד.

נעמי ווטס לוהקה לתפקיד הראשי בסדרת הפריקוול ל Game Of Thrones, אשר תתרחש אלפי שנים לפני אירועי הסדרה המצליחה. הסדרה אמורה לספר את קורות היווצרות המהלכים הלבנים, מיסתורי המזרח ואגדת משפחת סטארק. מצטרף נוסף הינו ג'וש ווייטהאוס וגם הוא באחד מהתפקידים הראשיים.

בסדרה Designated Survivor, השחקנית אלנה טובר (בתמונה) מגיעה לסדרה בעונה השלישית בתפקיד אורחת מתמשך בכל עשרת פרקי העונה בתור איזבל, מנהלת הבית הלבן בגזרת חדשנות סוציאלית.

בסדרה The Man In The High Castle השחקנים הבאים מצטרפים לעונה הרביעית. דיוויד סאקורי בתור קולונל סאיטו, קצין צבא יפאני וותיק ועוזר נאמן מאד לגנרל יאמורי. כאשר יאמורי נאסר על ידי קידו, סאיטו לוקח על עצמו להטיל מצור על מטה קמפטאי ולדרוש שהגנרל ישוחרר. קרטר מקינטייר יגלם את דמותו של ראס גילמור, חבר חדש של ג'וליאנה. ברוס לוק יגלם את דמותו של גנרל יאמורי, אשר נחוש לשמר את נוכחות היפאנים באמריקה. הואנמצא בקונפליקט עם נסיכת הכתר ואדמירל אינקושי אשר רוצים לסגת, קונפליקט אשר יגרום לקרע בין הקיסר לצבאו.

בסדרה Good Girls, השחקנית לורן סטאמיל מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך בתור גרטשן זורדה, סניגורית אינטיליגנטית  אשר עובדת עבור המקרה של מאני.

בסדרה The Handmaid's Tale, השחקנית אשלי לה-תורפ' מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כשפחה שהנאמנות שלה לגילעד יוצר חיכוך בינה לבין שאר השפחות.

בסדרה Black-Ish, השחקנית קווינזשיין וואליס מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור קיירה, בת הדודה הצעירה של דרה, אשר מגיעה לחיות עם המשפחה לאחר שאמה לא יכולה לטפל בה.

בסדרה The Resident, השחקן מיילס גטסון וילנובה יופיע בסדרה כשחקן אורח מתמשך כאלק, אדם הלומד להיות רופא אשר מתמחה בפתרון מחלות זיהומיות ומדבקות, אך עתה רוצה לעשות זאת דרך מניעה.

בסדרה Gotham, השחקנית ג'יימי מוריי מצטרפת לעונה החמישית כשחקנית אורחת בתור תרזה וולקר. היא מגיעה לגותהאם כאשר היא מחזיקה בסוד גדול והופכת לאויבת הגדולה של ג'ים גורדון.

בסדרה Chicago Fire, השחקן ג'ורדן בלפי מגיע לעונה השביעית בתפקיד אורח מתמשך כגורדן, איש עסקים אינטליגנט חסר רחמים בעבודתו.

בסדרה Swamp Thing, השחקנית ויקטוריה מדסן מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתור מריה סנדרלנד, אשר עוברת לגור באיזור בעקבות נישואיה לבעלה, איש העסקים אייברי סנדרלנד, אך האובססיה של אייברי עם הביצה גורמת לחיץ בינו לבין מריה. היא חוטפת שוק לאחר שחזרת אבי ארקיין גורמת לרגשי האבל שלה על מות בתה, שונה, לצוף מחדש וגורמת לה להישאב אל מיסתורי הביצה.

בסדרה Star, השחקנית דריה מישל מצטרפת בתפקיד אורחת מתמשך כקלואי דיוויד, מומחית באסטרטגיה של המדיה החברתית, אשר לא פוחדת לרדוף אחר הסיפורים הגדולים או לעזוב את המשעממים. היא תופיע לראשונה בפרק אשר ישודר ב 7 בנובמבר 2019.

בסדרה Proven Innocent, השחקנית קאנדיס קוק מצטרפת בתפקיד אורחת מתמשך כוורן, אסירה קשוחה, אשר ליד אנשים שהיא אוהבת מסירה את המגננות שלה. היא אוהבת להקשיב לצרות של אנשים, אך אל תנסו לרמות אותה.

בסדרה Stargirl, השחקנית הצעירה אנג'ליקה וושינגטון מצטרפת לסדרה, נכון לעכשיו, לא ברור באיזה תפקיד.

אין תגובות: