יום שני, 12 בנובמבר 2018

פרסום: 18 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 7 עד ה 12 בנובמבר 2018


רשת NBC הודיעה באופן רשמי על ביטול הסדרה Reverie לאחר עונה אחת.

רשת TNT ביטלה את הסדרה Good Behavior לאחר 2 עונות.

רשת USA חידשה את הסדרה The Purge לעונה שנייה.

רשת NBC הודיעה כי העונה השישית של Brootlyn Nine Nine תעלה ב 10 בינואר 2019.

רשת NBC הודיעה כי הדרמה The Blacklist תחל את עונתה השישית בפרק כפול ב 4 בינואר 2019.

רשת NBC הודיעה כי הקומדיה Superstore תצא לחופשה מחודש דצמבר 2018 ועד חודש מרץ 2019.

התכנית של אלק בולדווין הועברה מיום ראשון בערב לשבת בערב. סביר להניח שהיא בדרך החוצה לחלוטין.

בסדרה Swamp Thing, השחקן וויל פאטון לוהק לתפקיד אייברי סנדרלנד, דמות המשמשת כאב הפטריארכלי של העיירה שלו בלואיזיאנה. תמיד תורמת לקהילה, אך השאיפה שלו היא תמיד לרווחים ובמיוחד מהביצה. כמו כן, אנדי בין לוהק לתפקיד הביולוג אלק הולנד ודרק מירס יגלם את מפלצת הבוג. שחקן נוסף שמצטרף הינו הנדרסון וייד כמאט כייבל, איש חוק אשר מוצא את עצמו בלחץ מסוים כאשר רוע על טבעי מאיים על העיירה אותה הוא כל כך אוהב.

בסדרה Chicago Med, השחקן איאן הרדינג מגיע כשחקן אורח מתמשך בתור פיליפ דיוויס, אדם הסובל מבעיה רפואית, אשר קושרת אותו לד"ר מאנינג

בסדרה Riverdale, השחקנית קלי ריפה (בתמונה) תופיע כשחקנית אורחת בתור המאהבת של הירם לודג'.

בסדרה New Amsterdam, סנדהיל רממותי מגיע כשחקן אורח מתמשך כד"ר חדש. אין מידע נוסף בנידון.

בסדרה Veronica Mars, השחקנית דון לואיס לוהקה לדמות של מפקדת המשטרה מרשה לנגטון. כמו כן, קירבי האוול באפטיסט מצטרפת כניקול, אשר בבעלותה ובניהולה נמצא מועדון לילה אותו הצעירים בחופשת האביב אוהבים מאד. כאשר הם מתחילים למות, ורוניקה מתחילה להאמין שהרוצח בוחר את קורבנותיו מהמועדון.

בסדרה This Is Us, השחקן טים ג'ו מצטרף בתור שחקן אורח מתמשך. השחקן הופיע לראשונה בפרק אשר שודר ב 30 באוקטובר 2018 בשעה שגער ברנדל על השימוש בקהילה הקוריאנית בשכונה לתועלת פוליטית בכדי להשיג קולות לקמפיין שלו. בסופו של דבר הוא הופך למנהל הקמפיין שלו.

בסדרה The Good Fight, השחקן מייקל שין מצטרף לעונה השלישית כולה כרונלד בלום, עורך דין מבריק, כריזמטי ומקיאבליסטי. הוא אוהב סמים, סקס וכל שאר התענוגות. כמו כן, הוא רוצה להצליח, יותר מאשר לקיים את החוקים.

בסדרה The Affair, השחקן הדני קליס באנג יופי כשחקן אורח מתמשך בעונה החמישית והאחרונה של הסדרה כמושא אהבה עבור הלן. דמותו תקרא סאשה מאן, כוכב סרטים גדול וכריזמטי, אשר ישפיע על כיצד הלן תחייה את חייה לאחר אובדן אישי (ויק, אותו מגלם עומר מטלאווי). כמו כן, אנה פאקווין (True Blood) מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתור ג'וני לוקהארט, הבת של אליסון וקול. ג'וני חוזרת הביתה בכדי לפענח מה באמת קרה לאמא שלה.

בסדרה Arrow, השחקן ג'וש באורמן חוזר לסדרה בתפקיד אורח בהמשך העונה.

בסדרה The Fix, השחקנית רובין גיבנס מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. רובין תגלם את דמותה של ג'וליאן ג'ונסון, אשתו לשעבר של סבי אליו היא נאמנה מאד.

בסדרה Dynasty, השחקן ג'יימס מקיי, אשר גילם את דמותו של סטיבן קרינגטון הודיע שהוא עוזב את הסדרה. השמועה גורסת היא שהדמות של סטיבן אמורה לחזור בהמשך העונה בצורה כלשהי. 

אין תגובות: