יום רביעי, 7 בנובמבר 2018

פרסום: 21 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (6 בנובמבר 2018)


רשת NBC מפתחת דרמה משטרתית אשר תתרחש בלוס אנג'לס. הדרמה תעקוב אחר קבוצה של קציני ובלשי משטרה במשטרת לוס אנג'לס שהשילוב ביניהם לא נראה הגיוני. הם מפטרלים בעיר והופכים לחלק מהקהילה מתוך מטרה לשנות את התפיסה לגביהם ולהוריד את רמת האלימות.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Einstein בעקבות סדרה גרמנית בעלת אותו שם. הדרמה תעקב אחר צאצא לא חוקי של אלברט איינשטיין, אשר מגויס על ידי המשטרה בכדי לסייע בפתרון פרשיות סבוכות.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם All Fancy בכיכובה של אנג'לה ג'ונסון. הסיטקום יציג נקודת מבט של ורוניקה חימז (ג'ונסון), אשה מכסיקנית-אמריקאית בת 30 פלוס, אשר פועלת נגד מוסכמות תרבותיות וחברתיות יוצרת כאוס וקומדיות בנישואיה, בעבודתה ומשפחה המורחבת שלה.



רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Strangers על פי ספרו של דין קונץ'. הדרמה תספר את סיפורם של מספר אנשים, שהמרחק ביניהם גדול, בשלב שונה של חייהם ואשר מוצאים את עצמם במצב של פוביות מסוימות. סופר מקליפורניה הסובל מסיוטי שינה, מנתח בבוסטון הסובל מהתקפי חרדה המאיימים על הקריירה שלו, כומר משיקאגו החרד מעליית הירח, איש מארינס לשעבר המפתח פחד מהחושך. הם מקושרים על ידי טראומה נשכחת, זיכרונות מודחקים שעתה צפים ומוליכים אותם ליעד אחד: בית מלון קטן בנוודה, בו סוד אפל רדום חבוי בו, סוד אשר יכול לשנות את מסלול האנושות כולה.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה Let's Spend The Night Together. הדרמה בת שמונה הפרקים תתרחש כולה בערב אחד - בחתונה. נלמד במשך הזמן פרטים עליהם מעברם ומההווה. נראה שדברים הם לא באמת מה שנראים לעין ונחקור את הקשר המסובך של אהבה, חברות ומשפחה בשלבים שונים של החיים.

רשת FOX מפתחת קומדיה בשם Next Door. הקומדיה תתמקד בשלשה זוגות מהפרברים, כולם נמצאו בצומת דרכים בחייהם. כולם מתאחדים במטרה לפתור רצח של השכן הכי גרוע שלהם.


רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Maybe You Should Talk To Someone. הדרמה תתמקד בפסיכולוגית מוכשרת, אשר מנסה לעזור לאנשים לעבור את חייהם הקשים ועתה נמצאת במשבר משל עצמה. נעקוב אחריה, אחרי משפחתה והפציינטים שלה.

רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לדרמה הרפואית Blank. הדרמה תתמקד במנתח מוכשר אבל אגואיסט, אשר סבל מפגיעה מוחית המשנה את מבנה האישיות שלו ומוחקת את הזיכרון שלו, אך מותירה את יכולות הניתוח שלו על כנן. עתה הוא משגע את משפחתו וחבריו.

רשת ABC מפתחת סיטקום בכיכובה ועל פי חייה של האנה סימון (New Girl). הקמדיה תתמקד במשפחה אינדיאנית לא מסורתית ותתמקד בברוק, בת 30 פלוס (סימון) בשעה שהיא ואביה יוצרים איחוד חדש לאחר שהוא מודיע שהוא ואמה נפרדים.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לסיטקום Work Wife. הקומדיה תתמקד בדינמיקה של מי שנחשבים בני הזוג בעבודה של אנשים וכיצד זה משפיע על כל שאר האנשים מסביבם. הקומדיה היא בהשראת מערכת היחסים של קלי ריפה וראיין סיקרסט.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Common Areas. הקומדיה מתרחשת בעולם בו השכרת חדר בדירה יוקרתית עולה כמו השכרת דירה בימינו. השותפים לדירה מקבלים יותר מחדר בדירה, הם מקבלים קהילה חדשה.



רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Our House. הקומדיה תתמקד בצמד הורים אשר נחוש לגדל את ילדיהם באהבה בניגוד למצב שבו האם לא הרגישה אהובה כשהייתה צעירה. אך היא מגלה שזה בעייתי בשל הוריה המשוגעים ושהאחים והאחיות שלה חוזרים לתמונה.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם The Story Of Us. הקומדיה תסופר באמצעות ראיונות אשר נמשכו במשך 10 שנים ובמרכזם כיצד זוג בלתי צפוי הופך למשפחה.

רשת CBS קנתה את הזכויות לסיטקום Be Here Now. הקומדיה תתמקד באלמן טרי, אשר מחליט לעבור עם ילדיו מלוס אנג'לס לעיירה קטנה באילינוי בכדי להיות קרוב למשפחתה של אשתו.



רשת FreeForm מפתחת דרמה בשם Joyland על פי ספרו של סטיבן קינג. הספר מספר את סיפורו של דווין, תלמיד בקולג', אשר לוקח על עצמו עבודה בקיץ בפארק שעשועים בעיירת תיירים בצפון קליפורניה, מתעמת עם המורשת הרשעה של רצח, גורל של ילד גוסס וכיצד שניהם ישנו את חייו מהקצה אל הקצה.



Youtube אישרה פיילוט לקומדיה The Edge Of 17 המתבסס על סרט בעל שם דומה משנת 2016. הקומדיה תתמקד בנערה בגיל העשרה ובחברה הכי טובה שלה בשעה שהן מנווטות את חייהן בשעה שהן מנסות לברר כיצד לשרוד את התקופה של בנות עשרה בעידן של היום.


Hulu מפתחת מיני סדרה בעקבות הספר Tender Is The Night של סקוט פיצ'גרלד. הספר, אשר פורסם בשנת 1934, מספר את סיפורו של הפסיכיאטר דיק דייבר, אשר פוגש את ניקול וורן בת ה 16 הסובלת מסכיזופרניה, הוא נישא לה ועובר לגור איתה בריבריה הצרפתית. שם הם עוברים חיים של מסיבות וכיף ביחד עם חברים. חייו של דייבר משתנים לאחר שהוא נאשם שפיתה נערה בת 15, בת של אחד הפציינטים שלו, גורם לאשתו לקנאה ולתאונת דרכים. הוא עובר לברלין, שם הוא מגלה שאביו מת ובדרכו לאמריקה הוא שוכב עם רוזמרי הויט, השחקנית האמריקאית  בת ה 18, אשר התאהבה בו כשהיו בצרפת. בעיית השתייה שלו גורמת לו לעזוב את העסק שלו, בשעה שאחד מחבריו נרצח ורוזמרי מגלה שניקול סובלת מהתמוטטות עצבים בשירותים של בית מלון. כאשר הוא מגיע לאמריקה, חייו מממשיכים לסבול מסחרור, אשתו מנהלת רומן ונישאת מחדש ודיק עובר לחיות חיים אנונימיים בעיירה בקטנה בניו יורק.

Hulu העניקה 10 פרקים לקומדיה Doolface בכיכובה של קאט דנינגס. הקומדיה תעסוק באישה צעירה (דנינגס), אשר לאחר שנזרקה על ידי החבר שלה, חייבת להתמודד עם הדמיות שלה בכדי להיכנס מחדש אל עולם הנשיות והחברות שהשאירה מאחור.


רשת ShowTime אישרה סדרה בשם Penny Dreadful: city Of Angels. מדובר בסדרת המשך לדרמה "פני דרדפול". הסדרה תתרחש בשנת 1938, מקום המושפע מהתרבות המקסיקנית-אמריקאית ובקונפליקט שבין חסידי סנטה מוארטה ובין חסידי השטן.


רשת AMC מפתחת דרמה בשם Raining Day People. הדרמה תתרחש במכון לגמילה ולבריאות הנפש. הדרמה תתמקד בצוות העובדים ובמשפחות שלהם, אשר מנהלים את המקום ב 50 השנים האחרונות.

רשת AMC מפתחת דרמה בשם Kevin Can Fuck Himself. הסדרה תחקור את חייה הסודיים של האישה שכולם גדלנו עליה: האישה בסיטקום. אישה יפה אשר נשואה לאיש שניחן במנטליות של איש מערות. הזיווג ביניהם מצליח, משום שהיא יכולה לנדנד לו כל הזמן והוא מצחיק. 

אין תגובות: