יום שני, 26 בנובמבר 2018

פרסום: 21 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 20 עד ה 26 בנובמבר 2018


החלק השני של העונה השלישית של The Ranch יעלה ב 6 בדצמבר 2018.

העונה השישית של The Blacklist תעלה ב 3 בינואר 2019 וב 4 בינואר ישודר פרק נוסף, זאת לאחר שהידיעה הקודמת גרסה שישודרו שני פרקי הפתיחה ב 4 בינואר 2019.

העונה השלישית של Crashing ו High Maintenance תעלה ברשת HBO החל מה 20 בינואר 2019.

החלק השני של העונה השמינית של הסדרה Suits יעלה ברשת USA החל מה 23 בינואר 2019.

הסדרה Mr. Mercedes חודשה לעונה שלישית.

הסדרה Take Two בוטלה על ידי רשת ABC לאחר עונה אחת בלבד.

הסדרה Teachers תגיע לסיומה בתום העונה השלישית.

בסדרה Charmed, השחקן ג'יימי קאמיל יופיע כשחקן אורח בתור מר מוראלס, מנהל להקת אקפלה באוניברסיטה.

בסדרה Deadly Class, השחקן דיוויד זיאס וקלסי מוומה (בתמונה) מצטרפים בתפקידים אורחים מתמשכים לסדרה. זיאס יגלם את דמותו של אל אלמה דל דיאבלו, מנהיג של קרטל מקסיקני ואביו של צי'ו. הוא מנהל את הקרטל בקשיחות. מוומה תגלם את דמותה של גבריאל, אשר בינה לבין ויילי עפים ניצוצות בשעה שהוא נמצא בחנות קומיקס. היא מנסה להתחיל איתו.

בסדרה The Connors, השחקנית קייטי סיגל תופיע כשחקנית אורחת בדמות בשם לואיז בפרק שישודר ב 11 בדצמבר.

בסדרה Blindspot, השחקן צ'סקה ספנסר מגיע לעונה הרביעית בתפקיד אורח מתמשך בתור מאסטרס, אשר עובד עם מרלין בורק.

בסדרה Bosch, השחקן ג'ון לינדסטורם מגיע בתפקיד אורח מתמשך בעונה החמישית בתור לאנס קרונין, עורך דין אשר מתנגש עם בוש. שחקן נוסף שמצטרף הינו טים לוניבוס, אשר יגלם חוקר מצטיין בשם אד סונג.

בסדרה The Man In The High Castle, השחקנים בשון רודן, לואיס פררה ופיטר שינקודה מצטרפים לעונה הרביעית בתפקיד אורחים מתמשכים. רודן יגלם את דמותו של בנג'י, חבר בתנועת המרד הקומוניסטית השחורה. למרות גילו הצעיר הוא הספיק המון והוא נראה כחלק מהחבורה. פררה יגלם את דמותו של בראד בלוז, המנהיג של התא של המחתרת בוושינגטון. הוא לא בוטח בקלות והוא חושד בג'וליאנה קריין. שינקודה יגלם את דמותו של קאזו סוזוקי, המזכיר המלכותי של הנסיכה. הוא נאמנן מאד לנסיכה ומקפיד שאוכפים את הפרוטוקול.

בסדרה Magnum P.I, השחקן קורבין ברנסן מצטרף בתפקיד אורח מתמשך כאייספיק, אסיר לשעבר ודמות אב עבור ריק, אשר מגיע אליו עם בעיה והוא מסייע לו.

אין תגובות: