יום שישי, 29 במאי 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Spiderman, Crisis, Supergirl, Jane The Virgin, The Originals, Gambit, Heroes: Reborn, Legends Of Tomorrow, The Flash, Arrow, The Mentalist, The Avengers, Salem

נתחיל עם שאלה על סרט:

רציתי לדעת מדוע לא הכניסו/מכניסים את הדמות של Carnage (קטל) לסדרת הסרטים של ספיידרמן ?
האם בעתיד נזכה לראות שילוב שכזה או סרט בפני עצמו של אותו דמות ?



תגובה:

באמת שאין לי מושג. התסריטאים מחליטים אלו נבלי על הם רוצים בכל סרט. אין מניעה כלשהי מצד האולפנים להשתמש בדמות. אני מניח שבמידה וסדרות הסרטים היו נמשכות יותר משניים או שלשה סרטים אזי היו מגיעים גם לדמות הזאת. בסדרת הסרטים הבאה אמורים להיות לפחות ארבעה או חמישה סרטים אז יכול להיות שיציגו את הדמות.

נעבור לבקשת דעה על סדרות:

האם יצא לך לצפות בסדרה crisis או jane the virgin ? מה אתה חושב עליהן ?



תגובה:

כן, ראיתי את העונה הראשונה של שתי הסדרות (במקרה של Crisis מדובר בסדרה כולה). אז ככה, לגבי Crisis, זה היה נחמד אבל לפי דעתי סוג הסדרות הללו הוא קצת ישן. במידה והיה יוצא לאוויר לפני עשור המצב היה שונה, משום שהמצב היום מעט שונה וסדרות מהסוג הזה מצליחות פחות. בעיקרון, התסריט היה סביר אבל די צפוי. לגבי Jane The Virgin, סדרה חמודה אבל לא משהו מיוחד. במידה ולא היו מפיקים אותה או שהיו מפסיקים אותה כרגע לא הייתי קופץ מדאגה. חובבי תחום הדרמה-קומדיות יכולים ליהנות ממנה, אבל בעוד עשר שנים לא יזכרו שהיא שודרה.

ועתה, שאלה על סדרה של רשת ה CW:

למה נראה לך שבסדרה המקוריים כל הזמן מנסים להעלים את השחקנית שמשחקת את רבקה ? (פעם היא "בורחת עם הופ , פעם היא בתוך גוף של מישהי אחרת ונשארת שם בתירוץ עלוב.. וכו..)
תודה



תגובה:

יכולות להיות לכך שתי אפשרויות מרכזיות. ראשית, השחקנית אמורה להופיע בסדרה חדשה, Aquarius, של רשת NBC, אשר עלתה אתמול בערב, אז יכול להיות שמבחינת לוח הזמנים היה לה קצת עמוס. אפשרות שנייה היא, שמדובר בהחלטה קריאטיבית של התסריטאים, אבל במקרה הזה אני חושב שבמידה וזו הייתה הסיבה הם טעו ובגדול. מדובר באחת השחקניות בעלות הכריזמה הגדולה ביותר שראיתי, וזה לא רק בגלל יופיה.

יש גם שאלה כללית, בעקבות ההדלפות לפיילוט של Supergirl:

לפני שנה הודלפו גם סדרות של nbc ו abc.
מה הסיכויים שהשנה ידליפו את הפיילוטים של "גיבורים" ו"האגדות של מחר" ?



תגובה:

קשה לי להאמין שהם יודלפו. לגבי Heroes, אולי יראו קטע בחודש יולי בקומיקון, אבל קשה לי להאמין שברשת ירצו להדליף את הפיילוט שדווקא מצפים לו, זה יהרוס להם את כל ההמתנה לסדרה. במקרה שלה, גם לא מדובר בסדרה חדשה, אלא בריבוט. כמו כן, זו סדרה שבכל מקרה עם מספר פרקים מוגבל, כך שזה לא יהיה הגיוני. אבל היי, אולי מישהו אחר ידליף ולא הרשת, נחכה ונראה. לגבי Legends Of Tomorrow, היא אמורה לעלות רק בחודש ינואר-פברואר וקשה לי להאמין שישחררו עתה את הפיילוט, זה יהיה אידיוטי.

ושוב, שאלה על סרטים:

אני כל הזמן שוכח לציין את זה אבל רק שתדע שזה פשוט תענוג לקרוא את הבלוג שלך
מתי הסרט של גאמביט אמור לצאת?



תגובה:

קודם כל תודה. כמו שאומרים, אם אתה נהנה ספר לחבריך...
לשאלתך, הסרט אמור לצאת ב 7 באוקטובר 2016. צ'אנינג טאטום יגלם את התפקיד הראשי.

ולמקבץ שאלות שהגיעו במייל:

שלום לך שוב תודה שאתה מתייחס לשאלות שלי !
אז ככה !
 
1. רשת CBS שחררה את הפרק הראשון של סופרגירל היות וממש אהבתי את סמולוויל תוכל להגיד לי את דעתך לגבי הפרק הראשון אם זה הולך להיות איכותי .והאם הפיילוט הזה זכה להצלחה בעולם???
 
2. הפלאש עונה 1 מה דעתך על העונה בכלל ועל הסוף בפרט ? וגם החץ מה דעתך על העונה ה 3 והאם לא עושים יותר מידי סדרות קומיקס כבר זה נראה שכולם רוכבים על ההצלחה של איירון מן והנוקמים לאור כל סדרות הקומיקס דרדוויל . החץ. הפלאש. סופרגירל. סוכני שילד.וכו?
 
3. מה דעתך על הסדרה המנטליסט כל העונות ולמה לא המשיכו אותה מעבר לעונה 7 ?
 
4. עכשיו שאלה על סרט .למה הנוקמים 2 לא הצליח לשחזר את ההצלחה של הנוקמים הראשון הרי לפי דעתי הוא היה יותר יפה ?
 
5. מה דעתך על הסדרה סיילם ולמה אין לה תרגום כמו כל הסדרות?
 
 
 
תגובה:
 
1. לצערי (ואני מניח שגם לצערך), אני לא מתכוון לראות את הפיילוט ולחכות עד לחודש נובמבר בכדי לראות את שאר העונה. אני מתכוון לראות את העונה רק בעוד מספר חודשים ואולי גם אחכה עד לקיץ הבא, משום שאני צריך לסיים קודם לכן כ 25 סדרות אחרות מהעונה שעברה (ומדובר בעונות מלאות). כאשר אצפה אתן את דעתי על הסדרה. לגבי סיכוי ההצלחה שלה, עוד אבצע לוח הערכות לכל רשת ברודקאסט אמריקאית לעונה הבאה ואתייחס גם לסדרה. נכון לעכשיו רק אפשר לומר, שאנשים שצפו בה אהבו אותה, אז נקודת הפתיחה שלה טובה.
 
2. "הפלאש" עונה אחת ו"החץ" עונה שלש הן שתיים מהסדרות שאני צריך להשלים בקיץ הקרוב, וזה ייקח לי זמן. שוב, מצטער. לגבי ריבוי סדרות קומיקס, כל עוד הסדרות איכותיות אז אין בעיה, וההוכחה לכך היא ההצלחה של The Flash אבל כן, יש אינפלציה של סדרות קומיקס, אני מניח שעוד שנתיים המצב כבר יהיה שונה. בינתיים המעריצים יכולים ליהנות.
 
3. פרסמתי כמעט לכל עונה (פרט לעונה הראשונה ולאחרונה, שבה עוד לא צפיתי) "שלב סיכום עונה" חפש את הסיכומים באתר או דרך גוגל, התייחסתי לכל עונה בנפרד. בעתיד הלא כל כך רחוק אתייחס לעונה השביעית (לאחר שאצפה בה) ואולי גם אתייחס אחורה לחלק מהעונות. לגבי ביטולה, מבחינה קריאטיבית היא הגיעה לסיומה כבר בתחילת העונה השישית כאשר "רד ג'ון" נתפס, הריבוט לאחר מכן לא היה כל כך מוצלח. כמו כן, מבחינת נתוני הרייטינג כבר לא הייתה לה הצדקה, בוודאי לא כלכלית.
 
4. גם הפעם עלי להתנצל, עדיין לא צפיתי בסרט השני, אני מחכה שייצא הבלוריי. לגבי ההצלחה, כמעט תמיד הסרט הראשון הוא טוב יותר משום שהסיפור נכתב בצורה טובה יותר. בסרט השני בסדרה, בדרך כלל, חלה ירידה משום שמנסים לעשות אותו דבר אבל יותר בגדול וזה בדרך כלל לא מצליח ואז הסרט השלישי לפעמים מציל את המצב. במקרה הזה, אני עדיין לא בטוח אם זו אכן התשובה, רק לאחר שאצפה בסרט אוכל לתת תשובה מעמיקה יותר. בכל זאת, יש לי עדיין חיים...
 
5. לגבי Salem, מדובר, לפחות עבורי, בתור חובב היסטוריה וסדרות אשר מתרחשות בעבר, באכזבה. הרמה שלה בינונית, במקרה הטוב, התסריט שלה לא מספיק טוב. בעונה השנייה שלה עוד חלה ירידה גדולה (בעיקר עם ההצטרפות של לוסי לולס). לגבי התרגומים, תרגמו את שלשת הפרקים הראשונים ואז המתרגם הרגיש בדיוק מה שאני מרגיש לגביה: אכזבה, ולכן הפסיק לתרגם אותה. מכיוון שאף אחד לא לקח על עצמו את המשך התרגום של הסדרה אזי ההרגשה היא כללית. אולי בעתיד היא תגיע לארץ דרך הוט או יס ואז התרגום יגיע לרשת. אל תצפה לכך ואולי כשהתרגום יגיע (אם תוכל לחכות עד אז) תשמח. מצד שני, השפה דווקא לא כל כך קשה כך שאפילו אנשים שלא מבינים אנגלית בצורה מושלמת יכולים להבין את הדיאלוגים.

7 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

הסרט הנוקמים 2 הצליח יותר מהראשון
כל הבעיה הייתה שבאותו סופ"ש שהסרט יצא
היה את הקרב בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו
והרבה אנשים העדיפו לשלם ולצפות בקרב מאשר ללכת לסינמה לראות את הנוקמים 2
ורק לכן הסרט הראשון עשה יותר כסף בשבוע הראשון יותר מהסרט השני
אבל הוא לא הצליח פחות

ודרך אגב יש בנוקמים 2 אפקטים שאפילו בבלוריי לא רואים ורק בקולנוע רואים

techtik אמר/ה...

סיילם שודרה ביס

Unknown אמר/ה...

אם שותף בספיידרמן 3 ונום אז למה צריך גם את קראנג'? הרי הם אותו הדבר בדיוק!

אנונימי אמר/ה...

הסיפור של קראנג' קצת יותר מעניין הוא נוצר במקור על זוג הנבלים של דוקטור סטרנג' וזה גם כנראה הסיבה שהוא לא הופיעה עוד.
לגבי הנוקמים 2 אני יכול להבין למה הוא פחות הצליח משראיתי את הסרט ובכלל לכל הסרטים בשלב הזה של מרוול חוץ מקפטן אמריקה נראה שהם לא ממש משקיעים בכל הסרטים במידה שווה.הנוקמים 2 היה סרט סביר אבל זה ללכת לסרט רק בשביל האקשן כי עלילה ממש לא הייתה.

Unknown אמר/ה...

ממה שידוע לי, האוריג׳ין של קראנג׳ זה שהוא נוצר מונום מה שאומר שהם זהים לחלוטין ביכולות שלהם ואם כך אז למה צריך להפיק סרט נוסף עם נבל עם יכולות לזהות לכזה שכבר ראינו? רק כי יש לו צבע שונה??? מיותר...

אנונימי אמר/ה...

אבל עדיין הם שונים .

עד כמה שאני זוכר במשחקי ה- pc ובסדרות האנימציה שתי הדמויות הופיעו .

Unknown אמר/ה...

כן אבל הדברים שאתה יכול לעשות בסדרות ובמשחקים הם אחרת לחלוטין מאשר בקולנוע... ואחד הדברים הוא מחזור.

למחזר דמויות בקולנוע פוגע לך באיכות התוכן ומיד גם בהכנסות.
גם כאשר עושים ריבוט לסדרת סרטים מנסים כמה שיותר לחדש! ועובדה שבריבוט האחרון של ספיידרמן כשמיחזרו את האוריג'ין שלו ואת כל הסיפור עם הגובלין זה שעמם והיה מיותר אז מה עשו? חיברו אותו עם גוון סטייסי במקום עם מרי ג'יין.
מיחזור נבלים לא עובד וגם לא יעבוד לצערי.

עכשיו, כשהם מתכננים לעשות ריבוט נוסף ועוד כ4-5 סרטים אני פשוט לא יודע איך אפשר להימנע ממחזור נבלים... אולי עם הד"ר לטאה הזה שברח לי השם שלו ואולי באמת בשביל השוני הם יביאו את קראנג'... מי יודע?..

נחכה שD1D1 היקר שלנו יפרסם עוד שמועות :P...

אגב, D1, למה הפסקת לפרסם ספוילרים?? תרביץ בכל הכח חחחח