יום שישי, 22 במאי 2015

מיוחד: לוח אירועים לעונת הקיץ 2015


8 במאי:

Miss Fisher Mysteries - עונה שלישית.


14 במאי:

Wayward Pines - העיירה הכי יפה בה הכל מדוגם והבתים מדהימים, אולם יש בעיה אחת: אי אפשר לעזוב ואי אפשר לתקשר עם העולם.


17 במאי:

Jonathan Strange & Mr Norrell - הסדרה תתרחש באנגליה בתקופת מלחמות נפוליאון, במקום שקסם היה קיים והוא עומד לחזור.


21 במאי:

Between - סיפורה של עיירה תחת מצור בשל התפרצות מגפה, אשר חיסלה את כל האנשים מתחת לגיל 21. וויילי די גרה ב"פריטי לייק" והיא בהריון. אביה נהג במגיפה והיא צריכה להתמודד עם הלידה ועם שמירה על האנשים במקום בכדי שלא ייכנסו לפאניקה.

Rookie Blue - החצי השני של העונה החמישית, אשר חלק מחשיבים כעונה שישית.


28 במאי:

Aquarius - השנה היא 1967. הסמל סאם הודיאק (דיוויד דוקובני) מתחיל לשאול שאלות לגבי מקרה היעלמות של בתו של עורך דין. הוא חובר לשוטר שעובד כסמוי בשם בראיין שייף. השניים מוצאים מנהיג כת. הם לא יודעים שהאיש אחריהם הם עוקבים לימים יהיה צ'ארלס מנסון, הרוצח הנודע.


31 במאי:

Halt & Catch Fire - עונה שנייה.


1 ביוני:

UnREAL - מאחורי הקלעים של תחרות ריאלטי של דייטים ותעקוב אחר אחת הנשים בצוות, שמשנה את התוצאות בכדי שהתכנית תהיה דרמטית יותר.

The Whispers - הדרמה מבוססת על סיפור קצר של ריי ברדבורי ותעסוק במירוץ נגד הזמן להביס גזע חייזרי בלתי נראה, אשר רוצה לחסל את העולם, על ידי שימוש במשאבים של כדור הארץ נגד האנושות.

Devious Maids - עונה שלישית.


2 ביוני:

Stitchers - סדרה חדשה אודות קריסטין (אמה אשתה), אשה צעירה אשר מגויסת לסוכנות ממשלתית מסתורית, שמשתמשת בזיכרונות של אנשים מתים בכדי לחקור רציחות ומיסתורין שלא היו יכולים לפתור בדרכים אחרות. לצידה ניצב קמרון (קייל האריס), מדען צעיר לחקר המוח, אשר נלהב מאד לגבי עבודתו. בראש הסוכנות עומדת מייגן (סאלי ריצ'ארדסון וויטפילד) ובסוכנות עובדים גם ליונס (ריטש רג'אן), קאמיל (אליסון סקאג'יליוטי), שותפתה לדירה ומומחית למחשבים שגם היא נשאבת אל תוך הסוכנות.

Pretty Little Liars - עונה שישית.

Royal Pains - עונה שביעית.


3 ביוני:

Baby Daddy - החצי השני של העונה הרביעית.

Melissa & Joey - הפרקים האחרונים של העונה האחרונה.


4 ביוני:

Hannibal - עונה שלישית.


5 ביוני:

Sense8 - קבוצה של אנשים מסביב לעולם, אשר מחוברים מבחינה מנטלית ועליהם למצוא דרך בכדי לשרוד מפני האנשים שחושבים שהם סכנה לשלום העולם.


8 ביוני:

Murder In The First - עונה שנייה.

The Fosters - עונה שלישית.

Major Crimes - עונה רביעית.


9 ביוני:

Recifity - עונה שלישית.


11 ביוני:

Beauty and the Beast - עונה שלישית (בקנדה הסדרה תעלה ב 7 ביוני).


12 ביוני:

Dark Matter - הצוות של ספינת חלל מתעורר ללא זיכרונות של מיהם וכיצד הם הגיעו לספינה. בשעה שאיומים קיימים בכל מקום, עליהם לשתף פעולה במסע רווי נקמה, בגידה וסודות שצצים מעת לעת.

Defiance - עונה שלישית.


16 ביוני:

Proof - ד"ר קרוליין טיילר (ג'ניפר בילס), מדענית מבריקה וסקפטית, אשר מתמודדת בכאב גדול עם מות בנה בן העשרה ומתרחקת לאיטה מהבת שלה. היא מתבקשת לחקור מקרה של גלגול נשמות ומקרים נוספים, אשר יגרמו לה לשאול שאלות: האם מוות הוא התחנה האחרונה ?

Tyrant - עונה שנייה.

Rizzoli & Isles - עונה שישית.


18 ביוני:


Complications - תעסוק בג'ון אליסון (אומרה), רופא בחדר מיון שמואס בחייו הממוצעים והרגילים, עד אשר הוא נקלע לירי ומציל את חייו של נער בשעה שהוא מחסל את אחד מתוקפיו. כאשר הוא מגלה שהילד הוא בנו של חבר כנופיה והוא עדיין מטרה הוא עושה הכל בכדי להציל אותו ובכך הוא משנה לחלוטין את כיוון חייו ואת עבודתו.

כריס צ'אלק יגלם את דמותו של דאריוס, המתווך בין חברי הכנופיה לאליסון, כאשר הללו יצטרכו סיוע רפואי. טים פפר יגלם את דמותו של קייל הוקינס, עורך דין במשרד התובע המחוזי וחבר של סמנתה (רייסגראף), אשתו של אליסון, אריק איידלשטיין יגלם את דמותו של ג'ד, חבר של גרטשן (סזור), אחות דומיננטית בחדר המיון, ורוננקו לי יגלם את דמותו קוונטין בל, עמית של אליסון בחדר המיון. ולסיום, לורן סטאמיל, אשר תגלם את דמותה של ד"ר ברידג'יט אוניל, עמיתתו של אליסון ומי שתספוג את התוצאות של מעשיו של אליסון.

Astronaut Wives Club (הוזמנו 10 פרקים לסדרה) - הסדרה תתרחש בשנות השישים עם תחושה של העת המודרנית ותספר את הסיפור של הנשים, אשר עמדו לצד הגיבורים הגדולים ביותר בהיסטוריה האמריקאית בעת המרוץ לחלל.

Mistresses - עונה שלישית.


19 ביוני:

Killjoys - בקוואד, גלקסיה אשר עומדת לפני מלחמת מעמדות, 3 ציידי ראשים אמורים להיות ללא משוא פנים בשעה שהם אוכפים צווי מעצר.


21 ביוני:

The Last Ship - עונה שנייה.

True Detective - עונה שנייה.


24 ביוני:

Mr. Robot - סדרה חדשה אודות אליוט (רמי מאלק), מתכנת צעיר, אשר עובד כמאבטח נתונים בבוקר והאקר בלילה. כאשר מנהיג מיסתורי (כריסטיאן סלייטר) בקהילת ההאקרים המחתרתית מגייס אותו בכדי להרוס את החברה שעליה הוא אמור להגן עליו לקבל החלטה, שתשפיע על כל מהלך חייו. בסדרה ישתתפו גם פורשיה דאבלדיי ("Her"), קרלי חייקין ("Suburgatory") ומרטין וולסטורם ("Simple Simon").

Suits - עונה חמישית.


25 ביוני:

Under The Dome - עונה שלישית.

Graceland - עונה שלישית.


28 ביוני:

Humans - דרמה בריטית-אמריקאית, שהוזמנו לה 8 פרקים והיא תתרחש בלונדון בתקופה שבה הגאדג'ט האחרון הוא תבונה מלאכותית בדמות משרת של המשפחה.

Falling Skies - עונה חמישית ואחרונה.


29 ביוני:

Scream - עיבוד טלוויזיוני לסדרת האימה משנות התשעים אודות רציחות מזוויעות של בני נוער בעיירה קטנה.

Teen Wolf - עונה חמישית.


30 ביוני:

Zoo - מותחן אודות חיות בכל העולם אשר מתחילות להיות אלימות כלפיי בני האדם. בשעה שההתקפות הופכות לאכזריות יותר ויותר, ביולוג צעיר מקבל את המשימה לפתור את הפרשה.


1 ביולי:

Extant - עונה שנייה.


6 ביולי:

Chasing Life - עונה שנייה.


9 ביולי:

Dominion - עונה שנייה.


12 ביולי:

The Strain - עונה שנייה.

Ray Donovan - עונה שלישית.


31 ביולי:

Wet Hot American Summer - ההרפתקאות של אנשים במחנה קיץ (המשתתפים והיועצים), מחנה פיירווד.

Strike Back - עונה חמישית.


5 באוגוסט:

Mr. Robison (הוזמנו 6 פרקים) - מוזיקאי מוכשר מתאים את עצמו לחייו החדשים כמורה למוזיקה בבית ספר, שם הוא מתמרן בין תלמידיו היקרים, פוליטיקה בין מורים והפיתויים של מורות חד הוריות.
שחקנים בולטים: קרייג רובינסון, בן קולדיקי, לארנז טייט, אמנדה לאונד, ג'ין סמארט.

The Carmichael Show - (הוזמנו 6 פרקים) בהשראת סיפורו של הסטנדאפיסט ג'רוד קרמייקל ויחסיו עם החברה והמשפחה שלו.
קאסט: ג'רוד קרמייקל, אמבר ווסט, לורטה דיווין, דיוויד אלן גריר, ליל ריל


12 באוגוסט:

Kevin From New York - קומדיה אשר מתרחשת במקום העבודה ותתרכז בקווין, אשר מכריז מכתב על אהבתו לעמיתתו לעבודה, אודרי, במחשבה שהוא לא יראה אותה שוב לאחר שהוא מסכים להצעת עבודה מעבר לים, אך קווין נאלץ לחזור לעבודתו הקודמת ועתה עליהם לעבוד ביחד.

Young & Hungry - החצי השני של העונה השנייה.


17 באוגוסט:

Monica the Medium - דרמה אודות מוניקה אשר יכולה לדבר אל אנשים מתים והסיפורים שלה עומדים להיות מרגשים וסוחפים ופחות בעלי אופן בלשי

24 באוגוסט:

Switched at Birth - עונה רביעית.


25 באוגוסט:

Public Morals - הסדרה תתרחש ב 1967 בניו יורק במקום בו השוטרים הולכים על קו דק בין מוסריות לאכיפה ומאסר פושעים, בשעה שהפיתויים שעומדים בפניהם גדולים מאד.


31 באוגוסט:

Awkward - עונה חמישית.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מחכה ל"חליפות" אחרי עונה רביעית מעולה !

שד משחת אמר/ה...

תודה רבה
אחלה "מיוחד"

אנונימי אמר/ה...

תודה וחג שמח! נ.ב. אם תוכל בפוסטים הבאים לציין מה מהסדרות הן בריטיות ומשודרות רק שם, ומה הן אמריקאיות- יהי נחמד מצידך ;)

Gilad אמר/ה...

אתה נהדר תודה רבה יש למה לחכות!