יום שישי, 8 במאי 2015

פרסום: רשת ה CW אישרה 3 סדרות חדשות



רשת ה CW סיימה לקבל את ההחלטות שלה בעונת הפיילוטים הנוכחית. לאחר שביטלה 2 סדרות ואישרה 10 סדרות, היום היא גם קיבלה את ההחלטות לגבי הפיילוטים שלה. בצעד מפתיע היא אישרה את הפיילוט Crazy Ex-Girlfriend אותו ייבאה מרשת Showtime דרך אולפני CBS, אשר מפיקים אותה. בנוסף לכך הרשת אישרה 2 פיילוטים נוספים שכולם ציפו שתאשר.



Crazy Ex-Girlfriend - פיילוט שרשת Shotime ויתרה עליו. הסדרה תעסוק ברבקה בלום, אישה צעירה, מצליחה ובעלת שאיפות להצליח, אבל גם מעט משוגעת, אשר מוותרת על כל מה שיש לה, השותפות במשרד עורכי דין, במקום יוקרתי במנהטן מתוך מטרה למצוא אהבה ואושר בקליפורניה.

קאסט: רייצ'ל בלום.


Legends of Tomorrow - נוסע בזמן בשם ריק האנטר רוצה לאחד קבוצה של גיבורים ונבלי על בכדי לעצור איום אדיר, אשר מאיים על כדור הארץ והזמן עצמו.

קאסט: ויקטור גארבר, ברנדון רות', ארתור דארוויל, קייטי לוטץ', סיירה רנה, פרנץ דרמה, דומיניק פרסל, וונוורת' מילר.


Cordon - כאשר מגיפה קטלנית פורצת באטלנטה, כופים עליה בידוד, ומשאירים את האנשים באזור הבידוד להילחם על חייהם בשעה שאנשי ממשל מנסים לחפש תרופה. לקס קארנהן מנסה להשליט סדר ברחובות באמצעות משטרת אטלנטה ממנה צמח מלמטה. המשימה שלו הופכת קשה יותר כאשר הוא מגלה שחברתו מזה זמן רב, ג'נה, וחברו הטוב, ג'ייק, כלואים בתוך אזור הבידוד. באזור גם כלואים תרזה בת ה 17 ובהריון בחודש השמיני, כאשר החבר שלה מחוץ לאיזור הבידוד, קייטי פרנק, מורה בבית ספר יסודי, אשר כלואה ביחד עם הכיתה שלה בה נמצא גם הבן שלה ואיש מהמרכז לבקרת מחלות ומניעתן ד"ר ויקטור קאנרטס. מעבר לאזור הבידוד, ד"ר סאבין לומרס בראש המאבק למציאת התרופה ועוזרת גם לאכוף את הבידוד. העיתונאי ליאו, אשר מגלה קונספירציה וטיוח.

קאסט: דיוויד ג'יאסי, כריסטינה מוזס, כריס ווד, קריסטן גאטוסקי, קלאודיה בלאק, ג'ורג' יאנג, האנה מאגאן לורנס, טרבור סט ג'ון.


שאר הפרויקטים של הרשת מתים ולא ימשיכו הלאה:

Cheerleader Death Squad
Tales from the Darkside
Dead People

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אל תשכח לציין שLegends of Tomorrow זה ספין אוף של החץ ופלאש
וקוראים לשחקנית קייטי לוטץ לא קרלי לוטץ