יום רביעי, 6 במאי 2015

פרסום: עדכון אחרון לגבי סדרות שעתידן לא הוכרע בחמש רשתות הברודקאסט



אנו נמצאים ימים בודדים לפני עליית הלוחות החדשים של רשתות הברודקאסט האמריקאיות. עדיין נשארו מספר סדרות שעתידן לא נקבע. להלן ההדלפות האחרונות לגבי עתידן:


רשת NBC אמורה לבטל את כל הסדרות החדשות וגם הכושלות שלה. משמעות המהלך הוא שהסדרה
The Mysteries of Laura, אמורה להיות מבוטלת. כמו כן, הסדרות The Night Shift ו Undateable אמורות לחזור לעונה נוספת. אולם, הרשת אמורה להחזיר אותן אל עונת הקיץ ולא אל עונת הסתיו-חורף ואפילו האביב של 2016-2015.


הסדרות הבאות יבוטלו ואין בכך הפתעה:
American Odyssey, AD: The Bible Continues, One Big Happy, About A boy, State of Affairs, Marry Me.


לרשת FOX אין יותר מדי סדרות במצב הזה. הסדרה היחידה שעתידה לא ברור הינה Bones והקולות שנשמעים בנידון הם שהבעיה היחידה היא החוזים של שני כוכבי הסדרה והחדשות הם שהצדדים קרובים מאד לסיכום והחתימה על עונה אחרונה בהחלט לסדרה תתקיים בשלב זה או אחר, יכול מאד להיות גם שזה יקרה רק לאחר עליית הלוח החדש של הרשת. צריך גם לזכור שהעונה הנוכחית של הסדרה תסתיים רק בסוף החודש כך שאין על הרשת לחץ גדול לסיים זאת כבר עתה. לגבי The Mindy Project, השמועות גורסות שלמרות שיש מחשבה על פרקים לסינדיקציה, הרי שהרשת כבר ויתרה עליה והחלו ניסיונות לשווק אותה לרשתות אחרות, אולם ניסיון זה לא צלח והסדרה גמורה. לגבי Family Guy, לא ברור כיצד הרשת מתייחסת לסדרות האנימציה, אולם נתוני הרייטינג שלה מאפשרים לה עונה נוספת.


הסדרות הבאות יבוטלו ואין בכך הפתעה:
The Following, Weird Loners, Backstrom, Mulaney



גם לרשת CBS אין יותר מדי סדרות בקטגוריה הזאת. המותג CSI נמצא על סדר היום. סדרת האם (לאס וגאס) אמורה לחזור לעונה נוספת ואחרונה, אבל מקוצרת, כאשר מספר הפרקים שמדברים עליו הינו שישה. CSI: Cyber אמורה לקבל אישור לעונה נוספת, למרות נתוני רייטינג לא גבוהים במיוחד. הסיבה ? היא מצליחה מעבר לים ולכן הרשת אמורה לתת לה סיכוי נוסף. נכון לעכשיו, The Odd Couple אמורה לקבל עונה נוספת וכך גם
The Good Wife, אשר למרות רייטינג גרוע לקראת סוף העונה, אמורה לקבל לעונתה השביעית 22 או 23 פרקים ולא עונה מקוצרת, אולם זו תהיה עונתה האחרונה בהחלט.


הסדרות הבאות יבוטלו ואין בכך הפתעה:

Battle Creek, Stalker.



לרשת ABC יש מספר סדרות בקטגוריה הזאת. לצערם של מעריצי Agent Carter עושה רושם שהסדרה לא אמורה לקבל עונה נוספת ובמקומה תעלה במחצית העונה הספין אוף של "ש.י.ל.ד.". לגבי Cristela, שזמן רב עמדה על הגדר בין חידוש לביטול למרות נתוני רייטינג לא מספיק טובים, הרי שעושה רושם מהדלפות שיוצאות מתוך הרשת, שהיא אמורה לאשר בקרוב כשלשה או ארבעה קומדיות חדשות ואחת מהן אמורה להחליף אותה או ש The Middle יכולה לעבור לשם. הנציגה המפתיעה היא Secrets & Lies, שעושה רושם שאמורה לחזור בצורה זו או אחרת, במיוחד לאחר ביטולה של Revenge. גם Nashville אמורה להצטרף אליה. ולבסוף, נשארה הסדרה Castle. על פי המידע שמתקבל מתוך הרשת, הסדרה אמורה לחזור לעונה נוספת והשאלה היחידה שנותרה היא האם כוכבת הסדרה, סטנה קטיק, תחזור גם היא. ממה שידוע עד כה הצדדים קרובים לחתימה על עונה נוספת (וכנראה אחרונה), וככל הנראה זה אמור לקרות עד יום שלישי, כאשר הלוח החדש של הרשת יוצג.


הסדרות הבאות יבוטלו ואין בכך הפתעה:

American Crime, Resurrection, Forever.



המצב ברור עוד יותר בקרב רשת ה CW. הסדרה iZombie אמורה לקבל עונה נוספת בעוד שהדיבורים עתה על הסדרה The Messengers הם שגם עבור סדרות קיץ היא לא מספיק טובה והסדרה אמורה להיות מבוטלת בתום העונה הראשונה. למען האמת, אם לא היה מדובר בעונת קיץ הרשת הייתה מעלה את הפרקים ל Hulu ו\או iTunes והייתה מפסיקה את שידור הפרקים כבר עתה.

4 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

תודה אחי אחלה עדכון

Unknown אמר/ה...

דווקא המסנג'רס חיבבתי. היה לזה טאץ נחמד שהזכיר קצת את הדרך לגן עדן ואף את הסדרה מגע של מלאכים. לגבי השאר טוב שביטלו. היה נחמד אם היו מוסיפים לביטול את על טבעי. כמה אפשר זמן אפשר לגרור פגר על הכביש??

אנונימי אמר/ה...

בקומיקון דיברתי עם אחת התסריטאיות של מסנג׳רס.
הם באו עם שאיפות מטורפות לסדרה הזו ומראש תכננו אותה להיות סדרה של לפחות 5 עונות.

אנונימי אמר/ה...

מינדי כבר בוטלה רשמית כפי שצפית... תודה!