יום חמישי, 28 במאי 2015

פרסום: 5 קטעי רכילות



1. השחקנית ג'ניפר גארנר ("זהות בדויה", 30 ועוד...) בדרך לגירושין מבעלה בן אפלק ("באטמן נגד סופרמן"). השחקנית בת ה 43 עזבה את ביתם המשותף ועברה לגור בקנדה לתקופת הקיץ ללא שלשת ילדיהם. אפלק בן ה 42 אמור לטפל בילדיהם עד תחילת הלימודים בשנה הבאה ואז הילדים יעברו לגור עם אמם. הסיבה לגירושין הייתה בעיות מתמשכות בחיי הנישואין, בעיקר מצד אפלק, חלק דיברו על בגידה ואחרים על בעיית הימורים מצידו, והשיא היה כאשר אפלק נצפה מבלה ללא טבעת הנישואין שלו בשעה שהם עוד היו ביחד. דרך אגב, גארנר עזבה את ביתם כבר בחודש אפריל ולמרות זאת, כאשר אפלק היה אמור לטפל בילידהם, הוא נצפה ערב אחד בלאס וגאס מהמר בערב פוקר על סכומים גדולים מאד. הרכוש שהשניים אמורים לחלק ביניהם נאמד ב 150 מיליון דולרים !

2. השחקנית פורשיה דה רוסי ("סקנדל") עומדת להיפרד מבת זוגתה המפורסמת אלן דג'נרס. על פי דיווחים, השתיים כבר חיות בנפרד, אולם לא מזדרזות לפרק את החבילה בעיקר בשל הצד הכספי היות ומדובר על סכום של 200 מיליון דולר ! בכל מקרה, אולי בשל כך אפשר לראות כיצד דה רוסי חוזרת למשחק לאחר שנים ארוכות בהן היא הסתפקה בלהיות בת זוגתה של אלן (לפני כן היא שיחקה בלא מעט סדרות).

3. לינדזי לוהן סיימה את עבודות השירות שלה, וזה קרה ממש לפני יום או יומיים. מדוע מדובר בחדשות ? משום שאם היא לא הייתה מסיימת את עבודות השירות שלה עד ה 28 במאי 2015, כלומר עד היום, היא הייתה מושלכת שוב לכלא. מי אמר שהיא לא ממשיכה לחיות על הקצה ?

4. סלינה גומז לא מפסיקה לחשוב על ג'סטין ביבר. למרות שהשניים נפרדו (וחזרו ונפרדו וחזרו ונפרדו), כאשר חברות של גומז מספרות לה על התמונות והבילויים של ביבר וקנדל ג'נר היא מיד מתעצבנת וחלק מהן אף טוענות שאפשר לראות שהיא מקנאה לו. אותן חברות טוענות שחלק מהעצבים שלה נעוצים בעובדה שהיא לא סובלת את קנדל והיא הייתה מעדיפה שזו תהיה כל אחת אחרת חוץ ממנה.

5. לפני זמן לא רב דווח בארה"ב שאמה סטון ואנדרו גארפילד (צמד הכוכבים של סרטי "ספיידרמן") החליטו להיפרד ולבלות קצת זמן בנפרד לאחר כשנתיים ביחד. לפני מספר ימים דווח שהשניים חזרו להיות ביחד, מאחר והם נצפו כאשר הם יוצאים ביחד מהסופרמרקט בדרך לבלות זמן איכות ביחד ואף ישבו לאכול ביחד. חמודים, לא ?

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אתה בלוג מעולה, ואני יודע שאין לך זמן, אז חבל לבזבז אותו על השטויות האלה עדיף סיכומי עונות או דברים כאלה :)

שד משחת אמר/ה...

ג'ניפר גראנר הייתה עם הילדים שלה לפני חודש בטקס הפרסים של דיסני

אנונימי אמר/ה...

WTF

שלמה אמר/ה...

אדון עמית. עם כל הכבוד וההערכה, אל תגיד לd1d1 מה לרשום אתה לא רוצה לקרוא פשוט אל. מספיק עם זה כל אחד מחליט שלא מתאים לו מה שרשום. אתה מוזמן לדלג על קטע כזה אם זה לא תואם את הציפיות שלך.
ולd1d1 תמשיך לפרסם כל מה שאתה יכול, אתה פשוט הבלוג הכי תותח ברשת. המון בהצלחה עם הספר שלך