יום חמישי, 7 במאי 2015

עונת הפיילוטים 2015: רשתות הברודקאסט מתחילות לוותר על פרויקטים




עונת הפיילוטים, אשר החלה בשלב מאוחר עומדת להגיע לסיומה בעוד כשבוע כאשר רשת הברודקאסט האמריקאית האחרונה, רשת ה CW, תציג את הלוח החדש לעונה הבאה. למרות שהרשתות הנ"ל לא ממהרות לאשר את הפרויקטים החדשים שלהם, כבר החלו לצוץ ידיעות על סדרות שלא ממשיכות הלאה. ברשימה הנ"ל ניתן לציין עתה שש קומדיות וכולן של רשת ABC ודרמה. מדובר בקומדיות Delores & Jermaine, 
Family Fortune, קומדיה ללא שם של ג'וני נוקסוויל, Brainy Bunch, The King of 7B וקומדיה ללא שם של ג'ודה מילר. וכמו כן,  בדרמה  Tales from the Darkside של רשת ה CW.

Family Fortune נוצרה (בשותפות) על ידי טינה פיי, יקירת התעשייה ועל ידי רוברט קארלוק. מדובר באחת משתי הקומדיות אודות בן-בת אשר יוצא\ת מהארון בפני ההורים. קומדיה נוספת הינה Family of the Year. Like Family Fortune. קומדיה שנייה שלא יוצאת לפועל, Delores & Jermaine, פותחה על ידי קומיקאית נוספת, ג'רמיין פאולר. הוויתור על שתיהן גורם לרשת ABC לפנות בגזרת הקומדיות פחות לסיטקומים.

לגבי הקומדיה ללא שם של ג'וני נוקסוויל ו Brainy Bunch הרי שאף לא אחת מבין השתיים זכתה למעט תשומת לב בעונת הפיילוטים הנוכחית.

רשת ה CW כבר אישרה 10 סדרות לעונה הבאה, כאשר שתי דרמות חדשות נוספות נעולות לעונה הבאה: הספין אוף של Arrow-The Flash וכן Cordon של ג'ולי פלק. לגבי Tales From the Darkside, נטען שהפיילוט שלה התקבל בצורה חיובית מאד, אבל הפורמט שלה היה בעייתי עבור הרשת לעונה שלמה.

צריך לזכור ש Tales From the Darkside היה אחד משני פילוטים של אולפני CBS שרשת ה CW בחנה השנה. רשת ה CW, באופן מסורתי, מאשרת פרויקט אחד לפחות משני האולפנים. ומכיוון שהספין אוף של
Arrow-The Flash ו Cordon מופקים שניהם על ידי אולפני WB TV אזי הפרויקט היחיד שנותר בגדר אפשרות הינו Cheerleader Death Squad של מארק צ'רי. Dead People שהוא הפיילוט הנוסף של הרשת בעונת הפיילוטים הנוכחית לא נמצא במצב טוב.



הערה: הידיעה מבוססת על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

אין תגובות: