יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

רשימה: עשרים החידושים הגרועים ביותר לסרטים של הוליווד. (מקומות 5-1)

אחד מאתרי התרבות האמריקאיים פרסם את רשימת עשרים החידושים ההוליוודיים הגרועים ביותר לסרטים, הפעם, בניגוד לרשימות קודמות, ניתן להסכים עם הרשימה. אין ספק שעשרים הסרטים המצוינים הנ"ל בהחלט ראויים להיכנס לרשימה. לגבי המיקום, אולי קוראים אחרים יחלקו על הרשימה. תעשו את החישוב בעצמכם ותגיעו למסקנות לבד. להלן הרשימה.

מקום 5  -The Day The Earth Stood Still - קיאנו ריבס כיכב בחידוש משנת 2008 כקלאטו, חייזר אשר נשלח לכדור הארץ בכדי להילחם בבעיות סביבתיות (או להרוס את האנושות). הסרט המקורי משנת 1951 הציב את הבעיה הגרעינית, שהייתה אז פופולארית מאד, והיה לאין ערוך טוב מהחידוש.



מקום 4 - The Invation - ניקול קידמן שוב ניסתה לחדש סרט ופעם נוספת נכשלה, כאשר הפעם זה קרה בשנת 2007. הסרט בכיכובה של קידמן הינו רימייק כושל לרימייק שהוא בעצמו רימייק לרימייק של סרט המבוסס על ספר. אולי מישהו צריך להגיד לה להפסיק ?



מקום 3 - The Wicker Man - מדוע הסכים ניקולאס קייג' לבצע את החידוש למותחן משנת 1976 זו חידה שעד היום אף אחד לא יודע עד היום. משום שהחידוש היה צפוי, עלוב ומטומטם.



מקום 2 - The Woman - שנת 2008 העניקה לנו חידוש יאפי ומבולבל לסרט משנת 1939. הדמויות היו חד מימדיות, בעלות סטריוטיפים ובסופו של יום - הסרט היה משעמם.



מקום 1 - Swept Away - הסרט האיטלקי משנת 1974 היה קלאסיקה אירופית אהובה מאד. הגרסה של גאי ריצ'י ומדונה הוא החידוש הגרוע ביותר לסרט הוליוודי אי פעם. מדהים בכלל שלאחר הסרט גאי ריצ'י בכלל יכל להיות חתום על סרט נוסף. פיאסקו ענק. בכלל, מתי בכלל סרט של מדונה הצליח ?

 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

צודק!