יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

רשימה: עשרים החידושים הגרועים ביותר לסרטים של הוליווד. (מקומות 10-6)

אחד מאתרי התרבות האמריקאיים פרסם את רשימת עשרים החידושים ההוליוודיים הגרועים ביותר לסרטים, הפעם, בניגוד לרשימות קודמות, ניתן להסכים עם הרשימה. אין ספק שעשרים הסרטים המצוינים הנ"ל בהחלט ראויים להיכנס לרשימה. לגבי המיקום, אולי קוראים אחרים יחלקו על הרשימה. תעשו את החישוב בעצמכם ותגיעו למסקנות לבד. להלן הרשימה.

מקום 10 - Around the World in 80 Days - החידוש משנת 2004 בכיכובו של ג'קי צאן הניב בסך הכל 24 מיליון דולר וביחס להשקעות (110 מיליון דולר) מדובר באחד הפלופים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הוליווד. כמו כן, החידוש הנ"ל כל כך רחוק מהסרט המקורי משנת 1956, בעלילה ובעיקר באיכות שלו.



מקום 9 - The Stepford Wives - ניקול קידמן אוהבת לחדש סרטים (Bewitched,
The Invasion), אך החידוש משנת 2004 לסרט משנת 1975 היה אכזבה בכל המישורים, בשל העובדה שהוא חסר מסר, בניגוד למקור שהביא מסר פמיניסטי. כמו כן, האפקטים שלו היו גרועים. לא שווה צפייה.



מקום 8 - The Shaggy Dog - הדבר היחיד שאפשר להגיד על הסרט משנת 2006 הוא, שטים אלן הופך לכלב. זהו. הסרט המקורי משנת 1959 היה סרט מצחיק מאד אודות נער שהופך לכלב רועים. החידוש היה רק סרט מסחרי, שהופק בצורה לא טובה.



מקום 7 - House Of Wax - פאריס הילטון ניסתה להוכיח שהיא גם כישרונית ולא רק סלבס, סרט האימה משנת 2005 לא כל כך הצליח להראות זאת מלבד סטרפטיז לא כל כך מושך שהיא עשתה. הסרט היה זוועה אחת גדולה (אין כאן משחק מילים להיותו סרט אימה). דרך אגב, מדובר בחידוש לסרט משנת 1953, שבעצמו היווה חידוש לסרט משנת 1933 בשם "Mystery of the Wax Museum".



מקום 6 - The Pink Panther - הסרט משנת 2006 בכיכובו של סטיב מארטין היווה דווקא הצלחה לא רעה בקופות כאשר הניב 159 מיליון דולר, ואף הניב סרט המשך, אך אי אפשר להשוות אותו בכלל למקור משנת 1953 בכיכובו של פיטר סלרס. הוא פשוט לא היה מצחיק.

אין תגובות: