יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

רשימה: עשרים החידושים הגרועים ביותר לסרטים של הוליווד. (מקומות 15-11)

אחד מאתרי התרבות האמריקאיים פרסם את רשימת עשרים החידושים ההוליוודיים הגרועים ביותר לסרטים, הפעם, בניגוד לרשימות קודמות, ניתן להסכים עם הרשימה. אין ספק שעשרים הסרטים המצוינים הנ"ל בהחלט ראויים להיכנס לרשימה. לגבי המיקום, אולי קוראים אחרים יחלקו על הרשימה. תעשו את החישוב בעצמכם ותגיעו למסקנות לבד. להלן הרשימה.

15. Arthur - הגרסה משנת 1981 בכיכובו של דדלי מור חיממה כל כך הרבה לבבות. אך הסרט משנת 2011 בו ראסל ברנד תפס את מקומו של דדלי מור לא הצליח בכל כך הרבה רמות. אם מעוניינים בקומדיה רומנטית, חייבים להיצמד למקור.



14. Planet of the Apes - לא מדובר בחידוש משנת 2011 בכיכובו של ג'יימס פרנקו, שהיה דווקא סביר, אלא בסרטו של טים ברטון משנת 2001. מארק וולברג בסרט שכזה ?



13. The Longest Yard - אדם סנדלר לקח את ההובלה לחידוש משנת 2005 בשעה שברט ריינולדס, שהופיע בסרט המקורי, הופיע גם בחידוש. בפועל, התקבל מוצר איום.



12. Psycho - מדוע בכלל היו צריכים לחדש את הסרט הנפלא של אלפרד היצ'קוק ? מדובר בחיקוי אחד לאחד של הסרט המקורי, שלא הציג חזון חדש, למרות שאן הייש ווינס ווהן כיכבו בסרט.



11. Poseidon - ג'ין הקמן כיכב בסרט The Poseidon Adventure משנת 1972, בצמוד לארבע זוכי פרס אוסקר. לחידוש היה רק את קורט ראסל ואמי רוסום ואפקטים זולים למכביר.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

דווקא החידוש לכוכב הקופים עם וולברג היה הרבה יותר טוב מזה של פרנקו.
בסרט של פרנקו האפקטים הויזואלים היו יפים אבל המשחק בינוני ומטה.
בסרט של וולברג, בונהם-קרטר, טים רות' וגם וולברג עצמו, נתנו אחלה של משחק.