יום שני, 22 ביולי 2013

בוודאי שמתם לב ש...

 

כוכב הסדרה Glee מת. כן, אי אפשר שלא להתייחס לידיעה הזאת, אבל צריך לראות אותה מכיוון שונה לחלוטין. גם בארץ הידיעה נכנסה לעמודים הראשונים של הדיווחים לפני שבוע. הבעיה היא, שנכון לעכשיו, "מטפלים" במותו בצורה הלא נכונה. במקום לגנות את השחקן, להוקיע אותו לחלוטין ולצבוע אותו בצורה מכוערת, כפי שצריך בשל היותו נרקומן ומכור קשה לסמים שניסה לטפל בכך מספר פעמים, אפילו בשנה שעברה, ותמיד חזר לסמים, במקום זאת מזכירים את פועלו, ועד כמה יהיה חסר לסדרה. ואני אומר, אנשים מהסוג הזה, בדיוק כמו הית' לדג'ר או וויטני יוסטון, הם מודלים לחיקוי והם לא יכולים להרשות לעצמם את הפריבילגיה שיש לכל אדם ולהיות מכורים לסמים. מצטער, אבל כך אני רואה את פני הדברים. אתם רוצים להיות שחקנים או סלבס ? קחו זאת בחשבון, אולם עושה רושם שלאף אחד לא ממש אכפת מכך, תראו מה צ'ארלי שין עושה ותבינו לבד. אם זה היה תלוי בי, פועלו של קורי מונטית' צריך להימחק לחלוטין ומיד. אבל הרשו לי לנחש, שבסדרה Glee ינסו "לנצל" את מותו של מונטית' בכדי להרים מחדש את הרייטינג.

עתידה של סדרת נוער לא ברור. הסדרה Shake It Up נמצאת לקראת סיום העונה השלישית שלה ועדיין לא יצאה הכרזה רשמית מטעם ערוץ "דיסני" על הפקת עונה רביעית לסדרה. זאת בניגוד לידיעה הרשמית על הפקת עונה שלישית לסדרה Jessie שכבר יצאה. מבחינת נתוני הרייטינג של הרשת, הסדרה מניבה נתונים פחות טובים מהסדרות Jessie או Austin & Ally (אם כי היא מצחיקה מהן לעין ערוך) ולכן, יכול מאד להיות שבערוץ ממתינים עם ההחלטה לגבי הסדרה, שמבחינה קריאטיבית עושה רושם שקצת מוצתה. במידה והסדרה תזכה לעונה נוספת, סביר מאד להניח שהיא תהיה גם האחרונה, מאחר ובערוץ לא נוהגים להפיק יותר מארבע עונות לסדרות שלה, גם אם מדובר בלהיטים כגון "האנה מוטנה" (של מיילי סיירוס) או "המכשפים מווברלי פלייס" (של סלינה גומז).

הסדרה Underbelly חוזרת. חיכינו (טוב, אולי זה הייתי רק אני) לסדרה זמן רב, ועכשיו ההמתנה הסתיימה. הסדרה Underbelly חוזרת החל מה 28 ביולי לעונה נוספת, אשר תקרא Underbelly: Squizzy, ושתהיה מורכבת, כמו העונה הקודמת משמונה פרקים בלבד. בעונה זו, האירועים יתמקדו בגנגסטר ממלבורן סקוויזי טיילור ותתרחש בין השנים 1927-1915. בסדרה זו נבין כיצד סקוויזי הפך לאחד מהגנגסטרים הקשוחים והמפחידים ביותר במלבורן של אותה תקופה עד למותו. למרות שנטען שעובדים על עונות נוספות לסדרה, מעניין יהיה לעקוב אחר נתוני הרייטינג שלה, שירדו בצורה דרסטית בעונות האחרונות, ובאם ירידה נוספת תשנה את הכוונה להפיק לה עונות נוספות.

לסדרה Psych יש תוספת נשית בעונה השמינית. השבוע הודיעו בהפקת הסדרה, כי השחקנית מירה סורבינו מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כבסטי בראניגן, הבלשית החדשה במשטרת סנטה ברברה. השחקנית אמורה להופיע לראשונה בפרק השביעי של העונה (הוזמנו לעונה זו, עד כה, 10 פרקים בלבד). הסיבה להחתמה של סורבינו היא, שהשחקנית הראשית בשבע העונות של הסדרה, מגי לוסון, תוכל להופיע בעונה זו לכל היותר בשבעה פרקים (למרות שכרגע מדברים על כך שתופיע בחמישה פרקים בלבד) וזאת בשל העובדה שלוסון קיבלה סדרה חדשה בשם Back In The Game עבור רשת ABC ולכן היא לא פנויה להופיע בכל הפרקים. כמובן, שאם הקומדיה החדשה שלה תיכשל והיא תהיה זמינה, יכול מאד להיות שירחיבו את התפקיד שלה בעונה זו. נמתין ונראה. מה אתם רוצים שיקרה?

בריט רוברטסון עומדת להצטרף לליגה של הגדולים. לאחר כישלונות עם סדרות כגון Life Unexpected ו
The Secret Circle, השחקנית הצליחה להשתקם השנה עם הסדרה Under The Doom ועכשיו, היא עומדת להצטרף אל שמות מוכרים מאד לסרט חדש של "דיסני" בשם Tomorrowland, אשר יעלה לאקרנים ב 12 בדצמבר 2014. שימו לב לרשימת השחקנים: ג'ורג' קלוני, יו לאורי, ראפי קאסידי ותומאס רובינסון. רוברטסון תגלם את דמותה של קייסי ניוטון, תלמידת תיכון בעלת יכולת הבנה גבוהה מאד בטכנולוגיה, אשר פונה לממציא מוזר (ג'ורג' קלוני) בכדי לחקור את Tomorrowland, יקום חלופי.

לבדיחה שנקראת קותי סבג. מישהו מוכן לומר לי מה הבן אדם הזה עושה בטלוויזיה ? אז נכון, הוא היה כוכב ריאלטי, אבל לתת לו פינה בתכנית בוקר ? באמת ? סבג לא עובר מצלמה בצורה טובה, אבל הבעיה הגדולה ביותר שלו היא: הדיבור שלו לא ברור ולא ראוי לטלוויזיה. אני מבין כיצד לקחו את אלירז שדה לטלוויזיה, בעיקר משום שהוא רהוט, אבל קותי סבג ? האם הגענו לשפל המדרגה, שלוקחים אנשים לטלוויזיה רק בגלל שהם הפכו לסלבס בתכנית ריאלטי עלובה, שגם היא לא צריכה לראות אור יום ?



הסדרה שתסיים את עונתה השבוע:

יום שלישי - Luther

הסדרה שתעלה בעונה חדשה השבוע:

יום רביעי - Web Therapy

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חבל שהתפקיד שלה בUNDER THE DOME הוא די הזוי, ולא בגללה [כל הסדרה עצמה היא בכלל משהו עצוב... רעיון מוצלח וביצוע איום-מתחילות להיגמר להן האופציות לצרות כבר מיצו שריפה, הצפה, מחלה וגו'.. האם קללת עיבודי סטפן קינג נמשכת??!... ;) ] תודה

אנונימי אמר/ה...

מצחיק שאתה קורה לקורי מונטית' נרקומן בעוד שהיללת פה ללא סוף את מרלין מונרו.
אז נכון, היו לו בעיות עם סמים, אבל הוא ניסה לטפל בהן ואף דיבר עליהן וניסה למנוע מאנשים ללכת בדרכים שהוא הלך. הסיבה שמהללים אותו כל כך היא לא כי הוא שיחק בגלי, אלא בגלל האדם שהוא היה. הוא היה מאחר לאירועים כי היה עוצק להצטלם עם מעריצים, היה חבר בכל כך הרבה עמותות שונות, ולא היה אדם אחד שהיה לו משהו רע להגיד עליו. התמכרות זאת מחלה, וזה לא משהו שהוא יכל לשלוט עליו. הוא ניסה לטפל בעצמו, אפילו נכנס פעמיים למרכז גמילה, אך לא כל האנשים חזקים מספיק כדי להתמודד עם המחלה הזאת.

אנונימי אמר/ה...

מסכימה עם התגובה מעלי.
כל התמכרות היא מחלה ולמפורסמים אין פתרונות קסם להתמודדות עם התמכרות יותר מאשר לאדם רגיל. להיפך, לפעמים הפרסום והכסף הופכים את זה ליותר קשה. זה לא נכון לשפוט בן אדם בגלל שכשל להתמודד עם התמכרות, ולהגיד שצריך למחוק את פועלו זה כבר בכלל מוגזם.
מה זה ייתן עם תמחוק את פועלם של: איימי ווינהאוס, וויטני יוסטון, ג'ניס ג'ופלין, ג'ים מוריסון, גי'מי הנדריקס, קורט קורביין, ג'ון בלושי, ג'ורג' בסט, ג'ודי גרלנד, בילי הולידי, ריבר פיניקס, אלביס פרסלי... והרשימה כמובן עוד ארוכה מאוד.
רק אנחנו נפסיד מכך, הם כבר בלאו אכן מתים.

אנונימי אמר/ה...

אני לא יכול לסבול את הצביעות הזו. אז מורשת מרלין מונרו היא משובחת בגלל שהיא היא אבל בגלל שזה קורי מונטית' אז פועלו צריך להימחק ?
הבן אדם היה זמר ושחקן אהוב שהסמים פגעו בו ובסופו של דבר הכריעו אותו, הוא ניסה להיגמל ופעל על מנת שאחרים לא יהיו כמוהו ! מסכים עם התגובות שמעליי.