יום ראשון, 8 באפריל 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Shameless, Person Of Interest, Blue Mountain State ועוד...

נתחיל עם שאלה אחת לגבי מספר סדרות:

מעניין אותי מה אתה וקוראי הבלוג שלך חושבים על העונה השנייה של shameless שזה עתה הסתיימה?, ומה דעתכם על פתיחת העונות החדשות של MAD MEN ו-THE KILLING?.
לדעתי העונה השניה של SHAMELESS היתה חזקה ונוקבת, ומעבר לפריצת כל הגבולות האפשריים (שיש שיחשבו שהתסריטאים הגזימו והרחיקו לכת, ובהחלט הם הרחיקו לכת), עדיין השמעת קולו של הווייט טראש האמריקאי, אותם שחיים מתחת לקו העוני, והרחק מהמוסר והתרבות העילית, הוא חשוב ונחוץ. אבל אני מניחה שיש מי שיחלוק עליי...



תגובה:

לגבי Shameless, אני חושב שמה שעשו לדמות של קארן היה מוגזם וקצת לקחו את זה יותר מדי לכיוון הביזארי, כמו כן המשחק שעשו עם סטיב היה מוגזם והעובדה שהוא חוזר מ"הגלות" כל כך מהר וללא כל בעיות היוותה לעג למה שקרה לו בתום העונה הראשונה. בכללי העונה הייתה בסדר, אהבתי יותר את הראשונה.
לגבי Mad Men, אין לי מילה רעה להגיד עליה. אמרתי את זה בתחילת העונה הרביעית ואומר זאת גם עכשיו, זה כמו לחזור ולנעול את נעלי הבית הנוחים ביותר שלך, תענוג.
לגבי The Killing, עוד לא יצא לי לראות, כשאראה אגיב.

שקד שאל שאלה כללית:

תוכל להסביר על הDVR ואם יש לזה חשיבות באמת(לעובדה שניקיטה ורינגר עלו 755 בזכות זה)? שה משנה משהו?



תגובה:

ה DVR הינו ממיר מקליט וגם את הנתונים הנ"ל הרשת מקבלת, אך יש לכך משקל קטן יותר בשאלת הענקת החידוש היות ובמצב כזה הצרכן יכול לדלג על הפרסומות ואלו הן המעניינות את הרשת. רק במקרה שהרשת ממש מתלבטת וזה 50-50 לגבי חידוש, ל DVR יהיה משמעות.

ושאלה נוספת משקד:

אני מתלבט אם להתחיל לצפות ב Person Of interest. רציתי לדעת אם יש לסדרה קו עלילה מאחוריה או שכל פרק עם עלילה משלו.



תגובה:

לצערי, עוד לא יצא לי לראות את הסדרה כך שאני לא יכול לענות. במידה ומישהו צפה בסדרה ויוכל להגיב במקומי אשמח. לי ייצא לראות אותה רק בקיץ.

השאלה הבאה היא בקשה לביקורת על סדרה חדשה:

מה אתה חושב על הסדרה החדשה של שונדה ריימס?



תגובה:

ערכתי לה ביקורת על הפיילוט ואפרסם את הביקורת מחר. יש למה לצפות.

השאלה הבאה היא שאלה כללית:

הי, D1D1, מתי לדעתך יתחילו הרשתות לאשר פיילוטים? לא לפני תחילת מאי?



תגובה:

לאשר הן יאשרו רק באמצע חודש מאי, כאשר הן יפרסמו את הלוח החדש שלהן. עד אז, ניתן יהיה להסתפק בהדלפות, כפי שפרסמתי היום לגבי הבאז שחלקן מקבלות.

השאלה הבאה מגיעה מאלעד והיא מתייחסת לסדרות שבוטלו:

מה הסיבה שביטלו את בלו מאונטיין סטייט?
מה הסיבה שביטלו את גיבורים?



תגובה:

שתיהן סבלו מרייטינג גרוע בעונתן האחרונה. חוץ מזה שבלו מאונטיין סטייט בעונתה האחרונה הייתה ביזיון.


ולסיום, מספר הערות:

1. לשקד, הבחירה שלי ביהודיות הלוהטות בעולם היא בחירה אישית ולא משאל. לטעמי, איסלה פישר הרבה יותר לוהטת מנטלי פורמן למשל, שלא לדבר על שאר הנשים ברשימה הקצרה שציינת.

2. מחר לא תפורסם פינת "בוודאי שמתם לב ש..." ובמקומה יפורסמו שני "שלבי סיכום עונה" וביקורת על הסדרה החדשה Scandal.

4 תגובות:

שקד אמר/ה...

כמובן. אני רק ציינתי את הדעה שלי.

אנונימי אמר/ה...

האם ראית את 'משחקי הכס' כבר? ובלי קשר לאם כן או לא, כולם מדברים על התקציב הענק שHBO העניקה אבל זה רק 50 מיליון לעונה שלמה, כשבלוקבסטרים מתחילים רק מ-200 מיליון. אני מבין שסדרת כבלים לא יכולה להניב רווחים כמו של שובר קופות אבל איך זה שהפערים בתקציב לא משתקפים באיכות ההפקה? עונה שלמה הם הצליחו להפיק באיכות קולנועית עם תקציב קטן בהרבה, כיצד זה אפשרי?

אנונימי אמר/ה...

תודה על הטור
יש לי שאלה D1D1
THE FIRM כבר מבוטלת והוגלתה לשבת, וצולמו 22 פרקים אאל"ט, אז מדוע בNBC לא מראים אותה ברצף אלא אחת לכמה שבועות?[כמו שנגיד אמרת לגבי RINGER שהעובדה שמראים אותה ברצף מראה על סיכוי ביטול קרב]

A אמר/ה...

לגבי person of interest כצופה קבועה ודי נלהבת אני חייבת לציין שהסדרה ממש טובה, לדעתי. אין טקסטים גאוניים או דמויות עמוקות במיוחד, אבל יש אקשן מעולה. היא קצת מזכירה בתכונה הזאת את 24. כל פרק עוצר נשימה ומותח כמו סרט. בשבילי, כמי שאוהבת אקשן, מדובר בצפיה מהנה מאוד. פשוט אקשן טוב. עשוי טוב. משוחק טוב. לא יותר ולא פחות.

לגבי העלילה - יש עלילה ארוכה. אבל לוקח זמן עד שהיא מתניעה, וממש מבינים מה קורה שם. צריך קודם להבין את הדמויות, ויש המון פלאשבקים לעבר, ודברים טיפה מסובכים. אבל בכלליות אפשר להגיד שיש מאבק נגד שחיתות כללית במשטרה שהופכת בהדרגה למובנת יותר, ולאט לאט מתגלה מי עומד בראשה, ומה בדיוק מאזן הכוחות. ויש עוד כמה תתי-עלילה שקיבלו פרק או שניים, וממש לא נסגרו, להיפך. אני יכולה לחשוב במהירות על לפחות 5 כאלה. ולדעתי היא אפילו משתבחת עם הזמן. כשכל הקצוות מתחילים להתחבר. אבל זה באמת עניין של טעם. בכל מקרה, הפרק הראשון לא לגמרי קנה אותי, ולקח לה עוד כמה פרקים לפני שהיא ממש שבתה אותי. שווה לתת צ'אנס לדעתי.