יום שלישי, 3 באפריל 2012

פאליי סנטר 2012 - סיקור הפאנל של הסדרה Two And A Half Men.



לאחר פרסום הפאנלים של הסדרות Bones ו Oncw Upon A Time נוצר ביקוש עבור סיקורים של פאנלים נוספים. בשל כך השבוע יובא סיקור הפאנל של הסדרה "שני גברים וחצי".

* אשטון קוצ'ר סיפר שמאז שעזב את מופע שנות השבעים הוא ציפה לחזור לטלוויזיה, כיוון שבטלוויזיה יש הרבה יותר חזרות והתחושות שונות לגמרי כשאתה משחק בפני קהל ולא רק בפני צוות ההפקה. כמו כן, הוסיף קוצ'ר, שהוא נהנה לעבוד בסדרה עם צוות שחקנים משלים כה טוב.

* על הסיכויים לחידוש לעונה לעשירית, כולם הסכימו שזה תלוי בעיקר במשא ומתן עם אשטון קוצ'ר כיוון שהחוזה עליו חתם היה לשנה אחת בלבד. אשטון סיפר שהוא ישמח לחזור אך כעת עדיין לא פנו אליו (הצהרה שנוגדת את הפרסומים האחרונים). כולם נראים אופטימיים לגבי החידוש.

* צ'אק לאורי, יוצר הסדרה, סיפר שהוא לא מתכוון ליצור סדרה רביעית נכון לעכשיו (הוא כותב כעת את שני גברים וחצי, תאורית המפץ הגדול ואת מייק ומולי). לאורי אמר שלמרות הגידופים של צ'ארלי נגדו, הוא שמח על כל שמונה העונות הראשונות והוא מספר שהוא נהנה מאוד לעבוד איתו והוא מקצוען, כמו אשטון קוצ'ר.

* לאורי גם חשף שבפרק סיום העונה ג'ייק (אנגוס טי ג'ונס) יסיים את התיכון.

* לי אהרונסון, היוצר השני של הסדרה, סיפר שפרק ה-200 של הסדרה לא יהיה שונה במיוחד משאר הפרקים וזה יהיה פרק די רגיל.

* היוצרים חשפו שהם הבינו מי וולדן יהיה רק בסביבות הפרק העשירי ולכן אנו רואים במהלך העונה תהליך של התבגרות ושינוי שוולדן חווה.

הערה: מדובר בסיקור של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

קודם כל, מתה על ליסה בונה. מהממת. אהבתי אותה מאז שהייתי ילדה והיא נערה בקוסבי. דבר שני, אשטון קוצ'ר הוא מאוס מכל הבחינות. הלוואי שייעלם קצת מהתקשורת וגם שלא אתקל בסרטים לצפייה ישירה שלו באתרים כי הסרטים שלו לא שווים את השעה וחצי.